Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Alex777 ну просрочки ещё ладно, но мне как-то без просрочки непонятно за что сняли с кредитки деньги. пришла в отделение, так они всем отделением понять не могли за что с меня их сняли, звонили в центральный офис в Днепре, потом изрекли, что "за пользование кредитом". и где, что про это было сказано? нигде и ничего, сотрудники сами не в курсе...
Batarejkin написав:Ну русский стандарт и альфа скорее всего не в счет . Скорее всего имелось ввиду немцы , австрийцы ,итальянцы,французы.
Прикольно! Как минимум ДВА моих поста за вчерашний день потёрли втихую... Один про то что иностранные банки ТОЖЕ чудят (который вы как раз таки и цитировали), а второй - про банк форум, который три месяца карту мне выпускал. Чё за цензура то??? Я не матюкался никого не оскорблял. В чём дело?
big539 написав: В Донецке открывались три Быdлорадо, и я поехал прибарахлиться в новокупленную квартиру (под аренду). Спрашиваю - участвует ли Быdлорадо в "Бонус+"? Отвечают что да. приехал в магаз и расчитался миникредиткой. Короче 983грн бонусов капнуло
Здивувало, що Ельдорадо бере участь у програмі Бонус+! На сайті інформація про це відсутня. Тому, або не оновили сайт, або чергова легенда в темі.
V2 написав:Здивувало, що Ельдорадо бере участь у програмі Бонус+! На сайті інформація про це відсутня. Тому, або не оновили сайт, або чергова легенда в темі.
PrivatBank Уважаемые сотрудники Приватбанка! Ответьте, пожалуйста, почему об увеличении кредитного лимита по КК VISA вы уведомляете смской, а о сокращении его более, чем вдвое - нет? Ведь клиент рассчитывает на что-то, а в конкретной ситуации, когда ему нужна сумма лимита, получает неприятный сюрприз. У меня был кредитный лимит 15 000 грн. Долгов не было. Вчера мне нужны были 10 000 грн., но в терминале я увидел, что у меня кредитный лимит уже 6000 грн. В Приват 24 та же информация. Вы не могли бы предупреждать как-то о своем решении (оснований для него я не нашел) сократить клиенту кредитный лимит?
Уважаемый Vlad80, так как Вы не воспользовались всей суммой лимита, то система воспринимает уровень риска по Вам на предыдущем уровне и изменяет лимит. Если вы хотите восстановить кредитный лимит до прежнего уровня обратитесь на клиентскую поддержку для подачи заявки.О результате отработки вашей заявки вы будете проинформированы СМС сообщением, в течение 3-х банковских дней. Право изменения размера представленного на платежную карту кредитного лимита Банк оставляет за собой в одностороннем порядке, по собственному решению Банка и без предварительного уведомления клиента. С уважением, ПриватБанк
Ну и где, обьясните мне, доводы брать у вас кредитку? Если мне, она нужна, на всякий случай, лимит не выбираю вообще, то когда понадобится, можно ничего не получить. Тогда лучше взять ее в НОРМАЛЬНОМ банке, без "выбриков".
PrivatBank написав:Уважаемый steam, если Вы столкнулись с трудностями в обслуживании, отправьте, пожалуйста, письмо по адресу эл. почты: ******.ua.
Шановний Приватбанк, Я раніше вам писав про свої труднощі, але щось я їх не бачу на форумі, а тому напишу ще раз. На жаль у мене не відкривається електронна адреса, яку ви вказали у повідомлення, тому напишу тут - напишіть будь-ласка тут або перешліть до відповідальної особи для отримання кваліфікованої відповіді - думаю всім буде цікаво. Поясніть будь-ласка процедуру відмови від кредитної та ощадної карт. Дані карти були мені видані разом з зарплатною картою, незважаючи на те, що їх я не замовляв, не активував і не користуюсь. Залишити їх у відділення я не міг у зв’язку з частими випадками використання чужих кредиток працівниками вашого банку, а користуватися ними не планую і не буду. Опишіть процедуру і потрібні документи, бо інформація яку мені надали в одному відділенні та за тел. 0800… суперечить одна одній. Зокрема вкажіть перелік документів, зразок заяви, термін для даної процедури, а також підкажіть яким чином отримати безплатну довідку з вашого банку про відсутність заборгованості, за яку чомусь просять гроші – в різних джерелах (відділення та 0 800...) вказана різна сума. Одночасно прошу підтвердити або спростувати інформацію, що разом з блокуванням платіжних карт необхідно отримати договір про закриття даних рахунків – якщо такий є, як його отримати. Прошу також написати яким чином (можливо написати заяву) щоб мені без моєї виразної письмової заяви не перевипускали і не давали в майбутньому кредитних чи ощадних/депозитних карт. У випадку якщо такі платіжні карти будуть випущені без моєї письмової заяви – я їх з відділення не забиратиму і знімаю з себе відповідальність за можливе їх використання: активацію, оплати чи зняття готівки і тд., такі факти мали місце. Ви також просите вказати всю родословну, номери карт, всі контакти і тд і тп, але суть мого питання і прохання можна вирішити і без персональних даних. На жаль мав негативний досвід звертання у приват-чат, де після надання всієї персональної інформації мені написали, що не можуть відповісти на моє питання і пропали на понад півгодини, після чого я сам виключив чат.