Гаразд,під найближчим часом мається на увазі години чи дні,це принципово,бо збираюсь в поїздку,мені це принципово і чи вже краще сліж йти у відділення за кешом...прохання відповісти чітко і розлого!!!
|
|
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:13
Re: ДельтаГаразд,під найближчим часом мається на увазі години чи дні,це принципово,бо збираюсь в поїздку,мені це принципово і чи вже краще сліж йти у відділення за кешом...прохання відповісти чітко і розлого!!!
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:14
Уважаемая Lana0612,
для проверки информации и предоставления корректной консультации, просим выслать на consultant@deltabank.com.ua контактные данные Клиента, ссылаясь на это сообщение. Заранее благодарны. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше:
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:15
ДельтаДоброго дня ДО, я відправив SWIFT-платіж по Україні 27.10.2014. На гарячій лінії банку мені повідомили , що він триватиме 3 робочих дні. Прошу Вас допомогти мені у пришвидшенні здійснення платежу. Не хотілось би воювати із банком, добросовісним клієнтом якого ти є вже протягом 5 років. Номер звернення можу повідомити додатково. Номер звернення 2504242.
Востаннє редагувалось sergpech в П'ят 07 лис, 2014 16:23, всього редагувалось 1 раз.
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:15
Откройте карточку другого банка. Как можно доверять людям, которые пару месяцев не возвращают депозиты , обещая решить вопрос "найближчим часом" ?
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:18
Re: ДельтаВласне,шо депо в Дельті немаю,відкрив ОК і ПК,бо їзджу багато,відповідно цікавить КЕШБЕК,тому якраз я КЕШ-ІН банкомати якраз і заряджаю готівкою...але з надією,що картки маю працювати 24/7,а тут така срака...дедалі більше розчаровуюсь...
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:18
Вопрос где их выдают? Вы вобще видели что наш святой "Нац банк" сделал с курсом?
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:21
Re: ДельтаУважаемый ДО,
хочу обратить ваше внимание на новые стандарты высококачественного обслуживания VIP-клиентов. Вчера пытался поменять заканчивающуюся Дельта-Портмоне в Одессе на пр.Шевченко,12 без страховки. Мне это не удалось, несмотря на привлечение девушки-Джинна из колл-центра, которая безуспешно пыталась переубедить по телефону сотрудницу Майю. Аргументы стандартные - "распоряжение начальства", "меня лишат премии". Все чем мне смогли помочь - зафиксировать жалобу (кстати, ее номер 2540532) и посоветовать сообщить об этом начальнице отделения. Но самое веселое было потом, когда я захотел изложить свои беды на бумаге - Майя сначала выдала мне листик, но в процессе сообщила что эта услуга платная и стоит 100 грн !!!
Додано: П'ят 07 лис, 2014 16:23
Уважаемый BBC,
детали направлены в личных сообщениях. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше:
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|