Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
t-step написав:Питання до ДО:я планую сьогожні заправити власне авто,кошти на ПК№1...я зможу це сьогодні зробити???
Шановний t-step, фахівці Банку вже працюють над вирішенням питання щодо роботи карток МПС MasterCard. Ситуація буде врегульована найближчим часом.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
Powerlife написав:нег предостаточно. Позвонил в ВИП колл-центр, проблему подтвердили, причину сказать не смогли. Обещали узнать, позвонить. Еще узнают, видать сложная проблемка, раз сказать не могут. А уж и день близится к концу Вот и думаю, идти сегодня в магазин вечерком с картой Дельта, или не стоит... Delta official писал(а): Уважаемый Powerlife, мы проверили информацию и сообщаем, что сбой происходил на стороне Банка, обслуживающего данный терминал. Рекомендуем Вам воспользоваться другим ПОС-терминалом.
Скажите, если это правда, почему мне никто не позвонил с банка, не сообщил об этом. А так же, если это так, то может ли происходить сбой на стороне Банка, обслуживающего данный терминал, происходить только с картой Дельтой? Т.к. тут же с картой другого банка, почему-то никакого сбоя не происходило с этим терминалом. Если это не правда, то что вы написали, попрошу такого больше не писать. Жду ответа, подтверждений.
Delta official написав:Шановний t-step, фахівці Банку вже працюють над вирішенням питання щодо роботи карток МПС MasterCard. Ситуація буде врегульована найближчим часом
Гаразд,під найближчим часом мається на увазі години чи дні,це принципово,бо збираюсь в поїздку,мені це принципово і чи вже краще сліж йти у відділення за кешом...прохання відповісти чітко і розлого!!!
Уважаемая Lana0612, для проверки информации и предоставления корректной консультации, просим выслать на consultant@deltabank.com.ua контактные данные Клиента, ссылаясь на это сообщение. Заранее благодарны.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
Delta official написав:Шановний t-step, фахівці Банку вже працюють над вирішенням питання щодо роботи карток МПС MasterCard. Ситуація буде врегульована найближчим часом
Гаразд,під найближчим часом мається на увазі години чи дні,це принципово,бо збираюсь в поїздку,мені це принципово і чи вже краще сліж йти у відділення за кешом...прохання відповісти чітко і розлого!!!
Доброго дня ДО, я відправив SWIFT-платіж по Україні 27.10.2014. На гарячій лінії банку мені повідомили , що він триватиме 3 робочих дні. Прошу Вас допомогти мені у пришвидшенні здійснення платежу. Не хотілось би воювати із банком, добросовісним клієнтом якого ти є вже протягом 5 років. Номер звернення можу повідомити додатково. Номер звернення 2504242.
Востаннє редагувалось sergpech в П'ят 07 лис, 2014 16:23, всього редагувалось 1 раз.
Delta official написав:Шановний t-step, фахівці Банку вже працюють над вирішенням питання щодо роботи карток МПС MasterCard. Ситуація буде врегульована найближчим часом
Гаразд,під найближчим часом мається на увазі години чи дні,це принципово,бо збираюсь в поїздку,мені це принципово і чи вже краще сліж йти у відділення за кешом...прохання відповісти чітко і розлого!!!
Откройте карточку другого банка. Как можно доверять людям, которые пару месяцев не возвращают депозиты , обещая решить вопрос "найближчим часом" ?
Зашли деньги на ЧГ с нарушением регламента. Или его изменили для межбанковского входа денег на ЧГ? Отправили на СЭП НБУ вчера, а отразили на счете сегодня в полдень
yarg написав:Откройте карточку другого банка. Как можно доверять людям, которые пару месяцев не возвращают депозиты , обещая решить вопрос "найближчим часом" ?
Власне,шо депо в Дельті немаю,відкрив ОК і ПК,бо їзджу багато,відповідно цікавить КЕШБЕК,тому якраз я КЕШ-ІН банкомати якраз і заряджаю готівкою...але з надією,що картки маю працювати 24/7,а тут така срака...дедалі більше розчаровуюсь...