Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
osivol написав:Тоесть четкого ответа ни от кого я сдесь не получу. Какие гарантии надежности может предоставить банк?
Дельта Банк – один из крупнейших универсальных банков Украины, который обслуживает более 4 млн Клиентов. Дельта Банк имеет поддержку иностранного инвестора (американская компания Cargill Financial Services International Inc.) - это создает гарантии дополнительного финансирования Банка, поскольку компания-инвестор работает в реальном секторе экономики (агробизнес), а США - это страна с самой стабильной экономикой мира, на которую не влияют финансовые проблемы в странах Европы. Дельта Банк - постоянный участник Фонда гарантирования вкладов физических лиц (свидетельство № 178 от 27.04.2006г., от 15.10.2009г., от 19.11.2012г.). Согласно решения исполнительной дирекции Фонда гарантирования вкладов физических лиц Дельта Банк включен в перечень банков-агентов Фонда на 2014 — 2015 г.г. для осуществления выплат гарантированных сумм компенсации вкладчикам ликвидированных банков, что свидетельствует о доверии к Дельта Банку как надежному финансовому партнеру. Все вышеперечисленное свидетельствует о том, что Дельта Банк - стабильный и надежный Банк.
osivol написав:Тоесть четкого ответа ни от кого я сдесь не получу. Какие гарантии надежности может предоставить банк?
Дельта Банк – один из крупнейших универсальных банков Украины, который обслуживает более 4 млн Клиентов. Дельта Банк имеет поддержку иностранного инвестора (американская компания Cargill Financial Services International Inc.) - это создает гарантии дополнительного финансирования Банка, поскольку компания-инвестор работает в реальном секторе экономики (агробизнес), а США - это страна с самой стабильной экономикой мира, на которую не влияют финансовые проблемы в странах Европы. Дельта Банк - постоянный участник Фонда гарантирования вкладов физических лиц (свидетельство № 178 от 27.04.2006г., от 15.10.2009г., от 19.11.2012г.). Согласно решения исполнительной дирекции Фонда гарантирования вкладов физических лиц Дельта Банк включен в перечень банков-агентов Фонда на 2014 — 2015 г.г. для осуществления выплат гарантированных сумм компенсации вкладчикам ликвидированных банков, что свидетельствует о доверии к Дельта Банку как надежному финансовому партнеру. Все вышеперечисленное свидетельствует о том, что Дельта Банк - стабильный и надежный Банк.
0720 написав:А пункт 8.4 статьи 8 Закона Украины "Про платiжнi системи та переказ коштiв в Україні" не делает различий между гривневым и валютным переводом:
8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
Переказ коштів йде через іноземний банк. СЕП НБУ не працює з валютою. Вказаний вами закон не може бути застосований до ваоютного переказу.
Ще как може бути застосований, i до того ж ще й застсовується на практицi. Закон не обмежує сферу застосування лише CЕП НБУ. Те, що переказ йде через iноземний банк, нiяким чином не впливає на встановленi строки обробки цього переказу українським банком.
Кроме того, не все свифты идут через иностранный банк, но это уже другая история, здесь об этом не будем.
vandriy написав:Доброго дня, ДО ! ну шо там по мому питанню ?
Шановний vandriy, Ваше питання знаходиться в роботі відповідального підрозділу Банку. Про результати повідомимо додатково.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ З 1 жовтня в Дельта Банку стартує нова програма «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком» Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/09/1917/
adanolchuk27061070 написав:Вже дві неділі намагаюсь у м. Луцьку забрати свої кошти у доларах. Забрати в день можливо тільки 100 доларів, тільки коли є підкріплення і тільки за попереднім записом. Останнім часом підкріплення немає. Тому кошти забрати неможливо. Я писав у службу підтримки з цього приводу. Прийшла відповідь з вами зв’яжеться працівник найближчим часом. Пройшло 4 дні працівник не зв’язався. За дві неділі вдалося забрати аж триста доларів. У відділення навідувався кожен день. Допоможіть повернути свої кошти як мені діяти далі?
Шановна adanolchuk27061070, для того, щоб ми змогли підключитися до врегулювання Вашого питання, надішліть, будь ласка, Ваші дані на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ З 1 жовтня в Дельта Банку стартує нова програма «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком» Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/09/1917/
Delta official Шановна Дельта я вже звертався за цими електронними адресами. ось відповідь яка надійшла. Шановний Андрій!
Шановний Андрій!
Ми вдячні Вам за Ваш лист. У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що по факту можливості отримання грошових коштів з Вами зв'яжеться відповідальний спвіробітник Банку.
Нагадуємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт - центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку), а також за допомогою запиту в СДБО «myDELTА». З повагою, Департамент клієнської підтримки АТ "ДельтаБанк"
24.09.2014 14:18:11
на даний час зі мною ніхто так і незвязався проблема не вирішена. однак я ще раз продублюю своє питання у службу підтримки.
adanolchuk27061070 написав:Delta official Шановна Дельта я вже звертався за цими електронними адресами. ось відповідь яка надійшла. Шановний Андрій!
Шановний Андрій!
Ми вдячні Вам за Ваш лист. У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що по факту можливості отримання грошових коштів з Вами зв'яжеться відповідальний спвіробітник Банку.
Нагадуємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт - центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку), а також за допомогою запиту в СДБО «myDELTА». З повагою, Департамент клієнської підтримки АТ "ДельтаБанк"
24.09.2014 14:18:11
на даний час зі мною ніхто так і незвязався проблема не вирішена. однак я ще раз продублюю своє питання у службу підтримки.
Друже та ніхто з тобою не буде зв'язуватися...не будь наївним...тут тільки тупі відписки...ДО не помагає....просто відписує всякий бред.....