Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Уважаемый vernitedepozit, как сообщалось ранее, работает над решением Вашего вопроса. В ближайшее время вопрос будет решен.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
попробуйте перевести 1 грн. с мастера на визу .. и нам расскажите ... вам что 1 грн. жалко? .. вы же по заграницам ездите ) с мастера на мастер нельзя ... деньги исчезают )
Я переводил в 17-00 с мастера на визу до сих пор гуляют.
Амвросий написав:Дельта, я смогу сейчас сделать покупку по ПК1? Если нет, смогу-ли по ОК1 Visa?
Деньги в mydelta с ОК1 на ПК1 сейчас лучше не переводить, верно?
Уважаемый Амвросий, сообщаем, что у Вас есть возможность перевести средства с помощью СДБО myDelta на карту МПС Visa и проводить необходимые расчеты.
а с помощью ПК1 не получится оплатить?
Временно операции по картам МПС Master Card сейчас недоступны. Вместе с тем, как сообщалось ранее, специалисты Банка работают над решением вопроса.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
Уважаемый pavyak, специалисты Банка работают над решением вопроса.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
Останній раз коли був в Дельта банку, знімав 4000 грн, через банкомат не можна у звязку з обмеженням, тому звернувся в касу. В касі на моє прохання сказали, що можуть видати мені необхідну сумму тільки в разі купівлі страхового полюсу ціною в 10 грн.. Я запитав у касира чому я повинен купувати цей поліс відповідь мене просто здивувала: - така вимога.
Я попросив документ згідно якого я повинен купувати страховий поліс. Документів нема. Касир відправив мене до директора відділення. На мої запитання директор відповів теж саме, що й касир (гроші я отримаю тільки в разі купівлі полюсу) і спровадив дзвонити в Київ на гарячу лінію якщо мені щось не подобається. На гарячій лінії мою скаргу прийняли і пояснили, що касир має право пропонувати продукт банку (в данному випадку поліс), але не вимагати.
Гроші я отримав - після купівлі полюсу . Тобто грубо кажучи мене в банку "на х** вертіли". Мені не шкода 10 грн., але тут діло принципу.
В книзі скарг також залишив запис.
Не поганий був банк, але за такі "гнилі" справи прийшлось з ним розпрощатися.
м. Ужгород
Востаннє редагувалось semi1982 в Чет 06 лис, 2014 23:28, всього редагувалось 1 раз.