Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 743744745746747 ... 5050>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) 2.8 5 503
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
25%
124
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
20%
99
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
19%
98
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
23%
114
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
68
Всього голосів : 503
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 16:19

  cdjbkru написав:
  Bucks написав:Support BRS
Речь идет о 12000 грн... Сколько нужно инцидентов чтоб ситуация стала типичной???

Так вроде ограничение на сумму 4950 грн или 4590 грн за одну операцию. Может тут причина?

4000 грн за одну операцию. К которым добавляется комиссия 4.90 грн.
unlock
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2921
З нами з: 14.06.12
Подякував: 523 раз.
Подякували: 445 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 16:33

  maxprofit написав:Здуріти можна... Відкрив в лютому договір БЕЗ капіталізаціі відсотків, в інетбанкінгу також вклад світиться як без капіталізаціі з щомісячною виплатою на карту. Вчора бачу, що відсотки додалися до тіла вкладу. Пишу листа по внутрішній пошті і отримую відповідь:
Доброго дня,

Дякуємо за звернення та вибір ПАТ «Банк Руский Стандарт» в якості партнера.

В ході перевірки встановлено, що депозит "Рантье" в банківській системі відкритий з капіталізацією, відповідно відсотки були сплачені на рахунок вклада.

З повагою,
Малюта Анастасія

21 березень в 12:13
Специалист
МАЛЮТА А.С.

Але договір я укладав БЕЗ капіталізаціі. Прошу виправити та прибрати капіталізацію. Дякую.

21 березень в 12:21

Шановний

Договір був заведений в банківсьму забезпеченні з капіталізацією. Внести зміни на даному етапі не є можливим.

Приносимо вибачення за можливі незручності.

З повагою,
Малюта Анастасія

21 березень в 12:27


Ось так просто: не є можливим, просимо вибачення.

Такі випадки регулярні у них ??????

Шановний maxprofit!
По Вашому договору діє капіталізація відсотків, що є результатом помилки при оформленні депозитного вкладу.
На превеликий жаль, вдіяти у даному випадку нічого неможна, адже внести відповідні зміни до вже існуючого вкладу з технічного боку неможливо.
Приносимо щирі вибачення та запевняємо, що даний випадок є поодиноким.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 17:06

Ні, договір відкритий у відділенні, з паперами. Перепрошую, що не уточнив цей момент. Просто ніколи ще відкривав депо з поповненням, тому хочу уточнити цей момент: чи можна поповнювати депо через банкомат, чи бажано лише через касу(щоб не виникло проблем з ФГВФО)
maxprofit
 
Повідомлень: 1350
З нами з: 19.11.08
Подякував: 1334 раз.
Подякували: 151 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 17:15

  Bucks написав:
  Support BRS написав:
  Bucks написав:Support BRS
У меня есть выписки по каждому из трех случаев - деньги СПИСАНЫ!!!

Константин
Это не меняет сути нашей рекомендации, обратитесь, пожалуйста, за разъяснением в банк-эмитент карты, с которой производился платеж.

Вы не хотите признавать, что у вас проблемы с Интернет-банкингом?
Выписки вложены в притензиях к БРС...
По двум операциям прошло более 30 дней...

9 августа 2011 г. на портале banki.ru по поводу этой проблемы представитель БРС-Россия Евгений Мозговой написал:
"Приносим Вам свои извинения за причиненные неудобства. В настоящий момент Банком инициирована процедура по урегулированию данной ситуации, в ближайшие дни вопрос будет разрешен и денежные средства будут возвращены на банковские карты, с которых осуществлялся перевод денежных средств." Однако сейчас эта страница (стр. 215) отсутствует (banki.ru/services/questions-answers/?PAGEN_6=215&id=411574#nav_start), На соседних страницах после 8-го сразу 10-ое августа...

Кстати,.. россиянам деньги таки именно БРС вернул, а не эмитенты (banki.ru/forum/?PAGE_NAME=read&FID=61&TID=102632&PAGEN_1=3)...
Bucks
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 17:33

  Bucks написав:
  Support BRS написав:
  Bucks написав:Support BRS
У меня есть выписки по каждому из трех случаев - деньги СПИСАНЫ!!!

Константин
Это не меняет сути нашей рекомендации, обратитесь, пожалуйста, за разъяснением в банк-эмитент карты, с которой производился платеж.

Вы не хотите признавать, что у вас проблемы с Интернет-банкингом?
Выписки вложены в притензиях к БРС...
По двум операциям прошло более 30 дней...

Уважаемый Константин!
Еще раз обращаем Ваше внимание на то, что для выяснения всех обстоятельств и причин данной ситуации необходимо, чтобы Вы обратились в банк-эмитент карты, с которой производился платеж. Для подобных ситуаций у банка есть набор стандартных форм заявлений, по которым происходит расследование на уровне платежной системы. Т.е. платежная система обяжет банки, участвующие в данном платеже, предоставить всю информацию, что поможет определить, где зависла сумма по Вашему платежу, и вернуть её в случае, если она была списана ошибочно. Еще раз акцентируем внимание на том факте, что данная ситуация выходит за пределы сферы влияния БРС и расследование (в том числе межбанковское) может быть инициировано только со стороны банка-эмитента карты, с которой производился платеж.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 17:54

  Support BRS написав:Уважаемый Константин!
Еще раз обращаем Ваше внимание на то, что для выяснения всех обстоятельств и причин данной ситуации необходимо, чтобы Вы обратились в банк-эмитент карты, с которой производился платеж. Для подобных ситуаций у банка есть набор стандартных форм заявлений, по которым происходит расследование на уровне платежной системы. Т.е. платежная система обяжет банки, участвующие в данном платеже, предоставить всю информацию, что поможет определить, где зависла сумма по Вашему платежу, и вернуть её в случае, если она была списана ошибочно. Еще раз акцентируем внимание на том факте, что данная ситуация выходит за пределы сферы влияния БРС и расследование (в том числе межбанковское) может быть инициировано только со стороны банка-эмитента карты, с которой производился платеж.


В свою очередь,.. еще раз обращаю Ваше внимание... данный инцидент произошел с картами РАЗНЫХ банков,.. Вы гарантируете, что данная ситуация более не повторится?
Bucks
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 18:00

Bucks ..улыбнули....в современном мире .. тем более сейчас никто никаких 100% гарантий дать не может....тут немного раньше все считали что Кипр самая надежная офшорная зона а что оказалось ?)
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7345
З нами з: 15.08.12
Подякував: 408 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 18:22

  economics написав:Support BRS а чего ставки банк понизил, а заранее про это не сказал?
что после фуршета ставки понижают?

Уважаемый economics!
Обращаем Ваше внимание, что Банк оставляет за собой право изменять условия привлечения новых вкладов, исходя из ситуации на рынке, внутренней стратегии Банка и других факторов. Что касается сроков предварительного информирования об изменении условий привлечения срочных вкладов, Банк не обязан предварительно уведомлять своих клиентов о планируемых изменениях привлечения срочных вкладов, т.к. данные изменения не касаются действующих договоров. Новые условия привлечения депозитов действуют только для новых вкладов либо тех вкладов, которые лонгируются (продлеваются на новый срок) на условиях, которые действуют в Банке на дату пролонгации вклада (данное условие оговорено договором банковского вклада заключаемого между Банком и клиентом).

С действующими условиями привлечения вкладов Вы можете ознакомиться на сайте Банка, в системе Интернет-банка, в отделениях Банка, а также позвонив в Справочно-информационный центр Банка
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 18:27

  maxprofit написав:Колеги, поки лежить ІБ, прошу дати відповідь. Чи не виникне проблем з Фондом гарантування(тьфу-тьфу-тьфу), якщо поповнювать вклад Рантьє через карту БВК, а карту - через банкомат РС ?

Шановний maxprofit!
Умовами вкладу «Руский Стандарт-Рантьє (Україна)» поповнення вкладу – передбачено. Здійснювати поповнення вкладу Ви можете як готівковими коштами, так і безготівковим переказом коштів (як з власних рахунків, відкритих у ПАТ «Банк Руский Стандарт» (в т.ч. переказ у системі Інтернет-банк з рахунку картки «Банк в кармане»), так міжбанківським переказом з рахунків відкритих в інших банках України). Всі внесені Вами додаткові внески (поповнення), а в разі встановленої капіталізації процентів – також суми сплачених процентів, зараховуються на депозитний рахунок і становлять суму вкладу, яка за визначенням термінів Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» (підпункт 3, п. 1 Статті 2 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб») є «вкладом», на яку поширюється дія п. 1 статті 26 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб»:
«…Фонд відшкодовує кошти в розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на день прийняття рішення Національним банком України про віднесення банку до категорії неплатоспроможних та початку процедури виведення Фондом банку з ринку, але не більше суми граничного розміру відшкодування коштів за вкладами, встановленого на дату прийняття такого рішення, незалежно від кількості вкладів в одному банку….».

Детальніше про умови та порядок виплати Фондом відшкодування за вкладами Ви можете дізнатися на сайті http://www.rsb.ua/uk/deposits/guarantee/
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 21 бер, 2013 18:34

  Bucks написав:
  Support BRS написав:Уважаемый Константин!
Еще раз обращаем Ваше внимание на то, что для выяснения всех обстоятельств и причин данной ситуации необходимо, чтобы Вы обратились в банк-эмитент карты, с которой производился платеж. Для подобных ситуаций у банка есть набор стандартных форм заявлений, по которым происходит расследование на уровне платежной системы. Т.е. платежная система обяжет банки, участвующие в данном платеже, предоставить всю информацию, что поможет определить, где зависла сумма по Вашему платежу, и вернуть её в случае, если она была списана ошибочно. Еще раз акцентируем внимание на том факте, что данная ситуация выходит за пределы сферы влияния БРС и расследование (в том числе межбанковское) может быть инициировано только со стороны банка-эмитента карты, с которой производился платеж.


В свою очередь,.. еще раз обращаю Ваше внимание... данный инцидент произошел с картами РАЗНЫХ банков,.. Вы гарантируете, что данная ситуация более не повторится?

Константин
Банк Русский Стандарт вправе давать какие-либо гарантии лишь в отношении своих продуктов и услуг в рамках правил банковского обслуживания ПАО «Банк Русский Стандарт» и заключенных договоров между Банком и клиентом.
Банк не может влиять на регламент и порядок работы иных банковских учреждений или третьих лиц.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 743744745746747 ... 5050>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7827831
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15957627
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5195844
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама