|
Приватбанк 2010-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 18 вер, 2011 21:45
justit написав:Полагаю Вы давно знаете, по какой причяине Вас ввели в штат.
Что Вы говорите, уже "ввели", я заявления-то о приеме не писал!,, - ГА_ГА_ГА! так почему же зарплату-то не платят - НЕ ПОРЯДОК!!! пока я тут пост строчил - тихо подкралась жена, прочла Ваш опус, стоит рядом и бессовесно ржет - просит, чтобы Вы указали ей мою должность и зарплату..."мол, утаиваю от семьи"!!!А если серьезно - то Вам еще ну очень далеко до экстрасенса...тем более ясновидящего, если такие грубые зевки допускаете. Логика у вас кривая - Вы готовы зачислить "в штат" всех, кто по доброму отзывается о банке и его продуктах... По этой логике, Вам надо в штат "зачислить" миллионы клиентов Приватбанка, которые постоянно пользуются его услугами... justit написав:В привате "звонит" магнитофонная запись Вы не знали?
откуда мне знать??? у меня задолженностей никаких нет! мне "магнитофонная запись" звонила время от времени, чтобы я поставил оценку по факту обслуживания (открытие депозита, перевыпуск карты, ...). Если память не подводит - то надо нажать на моб.телефоне: "5" - если хорошо обслужили и "1" - если плохо. Это оценка клиентами качества работы персонала Привата. Вам еще не звонили? 
Востаннє редагувалось Alex777 в Нед 18 вер, 2011 22:06, всього редагувалось 1 раз.
-
Alex777
-
-
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 29.01.09
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 194 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 21:45
PrivatBank Шановний Приват, проблем вроді не було. Так, пару раз банкомати не працювали, інші пару раз у них не було грошей (це різні банкомати в Києві), пару раз видавав чек на якому... як би то сказати - зрозумілим було тільки нр карти і сума, яку видав банкомат, все інше крякозябри (це банкомат десь на Закарпатті). Що ще, просив не видавати мені і закрити кредитку і депозитку - у відділенні клялися що не можна закрити, часу сваритися не було, а залишити пластик у відділенні і сподіватися що ніхто з працівників ними не скористається - страшно. Коли пробував дізнатися процедуру закриття кредитки і депозитки - у чаті спочатку розпитали всю родословну з усіма даними включаючи групу крові і політичні погляди, а потім пропали назавжди - я так розумію вони не знали відповіді на це питання. Коли пробував запитати на цій гілці про Приватбанк - ваш агент - Саша три сімки - замість конкретної відповіді на чітко поставлене питання почав розказувати яке воно чудове. Якщо ви дійсно хочете щось зробити - скажіть йому (нас він не слухає - ми ж йому комісійні за піар не платимо) - хай відповідає на поставлені питання, а не розказує свої казки про супер вигідне, класне, лікувально-оздоровче обслуговування та продукти вашого банку. Буду вам дуже вдячний (впевнений багато інших читачів даного форуму також) - якщо ви по пунктам опишете процедуру закриття кредитки, депозитки: не тільки самої карти, але і договору до неї з особливою увагою на те, що нам в кінці видадуть безплатну довідку, що ці рахунки закриті і боргів по ним нема. А ще було б непогано, якщо у кожному відділенні буде висіти великий плакат, де буде написано, що "кредитка і депозитна карта - це бонус до зарплатної, і якщо ви не хочете - ніхто не може вам її впарити. У випадку чого дзвоніть.." ну і там номер когось, кому можна поскаржитись. У відділенні проти моєї волі мене сфотографували з зарплатною картою, коли я її роздивлявся на столі - на фото видно що дивлюсь вниз і в руках щось тримаю, але що неясно. Якщо можна видалити цю фотку - буду вдячний. Дуже рідко заходжу у ваші відділення, але там завжди черги - зробіть добру справи: обслуговуйте швидше, вимагайте менше документів, не змушуйте касирів впарювати ваші продукти задля бонусів та для того, щоб не отримати догану і мінус зарплати за невиконання плану по впареним кредиткам-депозиткам. Це не їх завдання, а менеджерів, які 90% свого часу п'ють чай створюючи нові черги. А щоб не бути взагалі невдячним клієнтом напишу, що користуюсь приват24 - проблем (тьху-тьху-тьху) не було: поповнення мобільного, оплата інтернету, і загальний залишок працюють добре. Правда сама виписка працює через раз, але який загальний залишок - вроді показує добре. Було б егоістично з моєї сторони вирішити всі ці питання тільки для себе - тому проблеми описані, прохання висловлені, тому якщо ви їх виконаєте - нам усім буде легко і приємно з вами співпрацювати.
-
steam
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 21:59
Alex777 написав:А если серьезно - то Вам еще ну очень далеко до экстрасенса...тем более ясновидящего, если такие грубые зевки допускаете.
Укажите зевок, мой зевок... Alex777 написав:не скажу за всю Одессу...но, сегодня был локальный скандальчик. нач.отделения (в отпуске) получила жалобу клиента о том что ему не выдают валюту... впала в ярость -выяснилось - опять ступила кассирша ("забулася я подати заяву..."), . Проблемы с валютой у нас (Киев) нет. но, чел фактор...есть , как и везде. жалоба клиента легла в папочку...как еще одно основание для отправки тети на пенсию.
"А Вам, слабо?"  p.s. Приятного аппетита кстати
-
justit
-
-
- Повідомлень: 4523
- З нами з: 12.03.09
- Подякував: 1670 раз.
- Подякували: 450 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 22:01
Обов'язкове пакетне обслуговування - це совок-стайл. Від такої практики потрібно позбуватися. Поки клієнти не озвіріли. ІМХО.
-
Mirax
-
-
- Повідомлень: 6649
- З нами з: 04.06.09
- Подякував: 872 раз.
- Подякували: 876 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 22:18
justit написав:Укажите зевок, мой зевок... ... жалоба клиента легла в папочку...как еще одно основание для отправки тети на пенсию. "А Вам, слабо?"  p.s. Приятного аппетита кстати
Вы явно не в ударе - все мимо... относительно "тормозящей кассиршы" и пр. - так это правда... многие клиенты на нее жалуются, и я в том числе. Не скажу, что там одни недостатки, но есть категория людей, которые жаждут показать свою значимость и важность (будь то гаишник, вахтер общежития или кассир...), плюс грубость, нежелание признавать и исправлять свои ошибки, упрямство. Сначала нач.отделения ее жалела..., но чаша терпения не безгранична. Повторюсь, это мнение клиентов, и, насколько я знаю, мнение сотрудников отделения. Но, замену произвести не так просто и быстро. Впрочем, это не наш удел.
-
Alex777
-
-
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 29.01.09
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 194 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 22:35
Mirax написав:Обов'язкове пакетне обслуговування - це совок-стайл. Від такої практики потрібно позбуватися. Поки клієнти не озвіріли. ІМХО.
Я, вначале, был такого же мнения... года 2 назад. но, потом присмотрелся... надо ж понимать "наш народ" в массе своей - темные, зашоренные, не знающие и не понимающие. Причем среди самых темных и зашоренных - школьные учителя (пенсионного возраста училки) - те, кто должен наоборот, быть светочем знаний и новизны. Когда из детей в школе делают молодых стариков (туда нельзя, этого не надо, и так не надо, а надо вот только так и никак иначе, да, задачу решил, но не тем методом, снижаем оценку и т.п.)- вот это страшно. Аналогия - ребенка заставляют чистить зубы, мыть руки, носить одежду, учить уроки в школе - "пакетно"!!!, кстати, а не только любимую физкультуру. Иными словами - народ надо просвещать! и тут банки нужно поддержатьИрония в том, что в школе и вузе - не учат пользоваться, картами, банкоматами!, терминалами самообслуживания, Интернет-банкингом, что такое кредит и депозит и т.д. Я вам скажу больше - люди даже ДОГОВОРОВ НЕ ЧИТАЮТ - ни до подписания, ни после! Недавно Был поражен: - звонит местный вождь (руководитель предприятия) - задает вопрос по депозиту, который он открыл год назад - говорю ему - "так там же в тексте договора есть пункт (по памяти называю номер) - посмотрите". Отвечает: - "та мне лень его искать, читать, мне проще Вам позвонить, узнать". Вот этой наивной дремучести и надо "позбутися". "страдания" и ахи на местной ветке - тому иллюстрация. "- не хочу учиться, а хочу..."
-
Alex777
-
-
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 29.01.09
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 194 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 22:57
Alex777 написав:...Недавно Был поражен: - звонит местный вождь (руководитель предприятия) - задает вопрос по депозиту, который он открыл год назад - говорю ему - "так там же в тексте договора есть пункт (по памяти называю номер) - посмотрите". Отвечает: - "та мне лень его искать, читать, мне проще Вам позвонить, узнать".
VS Alex777 написав:Начну с конца - я-таки не сотрудник никакого банка  ЭТО ЕСТЬ ПРАВДА!!! но Вы и вам подобные так настойчиво это утверждают...что я уже начал задумываться... - [b]Ребята, Вы напишите в Приват чтото типа письма...рекомендательного...чтоб приняли в штат, поставили т.с. на довольствие...  ...типа, "заслужил"[/b] Кстати, у меня время от времени бывают столкновения с некоторыми реальными сотрудниками банка и очень даже жесткие - не во всем мнения совпадают. Далеко не всем нравится чужое независимое мнение. .
В общем, без коментариев... вы уж както определитесь, кто вы. 
-
minus15k$
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 23:16
bobby написав:Так, прецеденти були. Велика київська компанія припинила співробітництво з Приватом після частих скарг працівників на сервіс у банкоматах і відділеннях. Всі виплати перевели у інший, більш адекватний банк, який запропонував і нижчі тарифи і ширший вибір банкоматів (саме так, об'єднані мережі банкоматів-партнерів вже давно перевершили приватівську мережу...).
Уже не в первый раз такое читаю. Название огромной Киевской компании, конечно же секрет.
-
Petrovich
-
-
- Повідомлень: 3549
- З нами з: 24.11.08
- Подякував: 6 раз.
- Подякували: 260 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 18 вер, 2011 23:17
bobby написав:Загалом, практика "зарплатних проектів" тупа по своїй суті. Набагато простіше організувати виплати на НАДАНІ працівниками реквізити.
Весело.  200 человек на предприятии, каждый в хочет в своем банке. Конечно бухгалтеру "легче" 200 ведомостей создавать, чем одну. 
-
Petrovich
-
-
- Повідомлень: 3549
- З нами з: 24.11.08
- Подякував: 6 раз.
- Подякували: 260 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 19 вер, 2011 07:30
Petrovich написав: bobby написав:Загалом, практика "зарплатних проектів" тупа по своїй суті. Набагато простіше організувати виплати на НАДАНІ працівниками реквізити.
Весело.  200 человек на предприятии, каждый в хочет в своем банке. Конечно бухгалтеру "легче" 200 ведомостей создавать, чем одну. 
Ну-ну. А какая разница существенная в том, что вместо номера карточки в файле шаблоне ведомости будет указыватся МФО/счет? Что так вводишь зарплату, что так. А! Приват24 не поддерживает такое в своем софте которое ведомости по зарплате обрабатывает? Ну так бы и говорили... 
-
TAG
-
-
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 04.02.10
- Подякував: 159 раз.
- Подякували: 87 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
18025 |
363708 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
159 |
106829 |
П'ят 31 гру, 2021 21:56 harry_
|
|
90371 |
21227223 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|