|
Платинум Банк 2009-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 22 лис, 2012 13:19
12:15 - к тому, что уверяли после 12:00 все появится. Ничего не изменилось (в лучшую сторону). Теперь вообще сроков не говорят. Как исправят - перезвонят. Проблема - некорректное отображение. В отделении депозит-счет видят, но помочь не могут (снятие только в ин-нет-банке) Прям как у Крылова: видит око, да зуб не ймет.
-
dobrynya
-
-
- Повідомлень: 1960
- З нами з: 18.11.08
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 161 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 22 лис, 2012 13:21
-VICTOR-, підтримую. Клієнт завжди правий. Але ранг людей, які спілкуються на гілці Дельти (там є топи) це дозволяє їм зробити. А який ранг представників банку на гілці Платинуму (на якій ми і знаходимось)? Ось в цьому може бути загогуліна.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 22 лис, 2012 13:29
tatop написав:-VICTOR-, підтримую. Клієнт завжди правий. Але ранг людей, які спілкуються на гілці Дельти (там є топи) це дозволяє їм зробити. А який ранг представників банку на гілці Платинуму (на якій ми і знаходимось)? Ось в цьому може бути загогуліна.
..я скажу більше..топи Платінуму..ніколи не доростуть до рівня Олени Попової...для неї репутація банку -понад усе.. А пишу я для того ,щоб представник банку -доніс до топів ..інформацію - це прямий обов"язок ..я вважаю представника на гілці , якщо повноважень останнього не вистачає для вирішення проблеми... 
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 22 лис, 2012 13:41
Представники банку. З вини банку Ощадний недоступний в ІБ. Клієнту терміново потрібні кошти. Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему? Рішення є? Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 22 лис, 2012 14:27
tatop написав:Представники банку. З вини банку Ощадний недоступний в ІБ. Клієнту терміново потрібні кошти. Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему? Рішення є? Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.
Добрый день, для обсуждения технических проблем клиенту необходимо обратиться в контакт-центр банка 0-800-308-308, также в контакт-центр можно обратиться с помощью skype (логин PtClick) или посредством электронной почты (info(at)ptclick.com.ua). Спасибо.
-
PtClick
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 22 лис, 2012 14:34
PtClick написав: tatop написав:Представники банку. З вини банку Ощадний недоступний в ІБ. Клієнту терміново потрібні кошти. Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему? Рішення є? Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.
Добрый день, для обсуждения технических проблем клиенту необходимо обратиться в контакт-центр банка 0-800-308-308, также в контакт-центр можно обратиться с помощью skype (логин PtClick) или посредством электронной почты (info(at)ptclick.com.ua). Спасибо.
Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь. Результата нет никакого. Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?
Востаннє редагувалось dobrynya в Чет 22 лис, 2012 14:36, всього редагувалось 1 раз.
-
dobrynya
-
-
- Повідомлень: 1960
- З нами з: 18.11.08
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 161 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 22 лис, 2012 14:36
PtClick написав: tatop написав:Представники банку. З вини банку Ощадний недоступний в ІБ. Клієнту терміново потрібні кошти. Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему? Рішення є? Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.
Добрый день, для обсуждения технических проблем клиенту необходимо обратиться в контакт-центр банка 0-800-308-308, также в контакт-центр можно обратиться с помощью skype (логин PtClick) или посредством электронной почты (info(at)ptclick.com.ua). Спасибо.
Клієнту не потрібне обсуждение технических проблем, йому потрібні гроші. Він розраховує на протязі 10 хвилин свої гроші отримати. По вині банку проблема затягується більше доби. Він має право зайти у відділення і забрати свої гроші. Реалізуйте йому це право, ось і все.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 22 лис, 2012 14:41
dobrynya написав:Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь. Результата нет никакого. Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?
Ни в коем случае, над вашим вопросом работают специалисты банка. Как только проблема будет решена, вы сразу же получите соответствующее уведомление.
-
PtClick
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 22 лис, 2012 14:47
PtClick написав: dobrynya написав:Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь. Результата нет никакого. Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?
Ни в коем случае, над вашим вопросом работают специалисты банка. Как только проблема будет решена, вы сразу же получите соответствующее уведомление.
...банк просто обязан предоставить клиенту доступ к денежным ресурсам....не можете предоставить доступ к личным деньгам клиента..предоставьте доступ к кредитным ресурсам банка .за счет банк естественно..пока вы будете разбираться со СВОИМИ проблемами... вот такое решение - это решение , а то чем вы сейчас занимаетесь ,это отписки... ..
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 22 лис, 2012 14:53
-VICTOR- написав: PtClick написав: dobrynya написав:Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь. Результата нет никакого. Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?
Ни в коем случае, над вашим вопросом работают специалисты банка. Как только проблема будет решена, вы сразу же получите соответствующее уведомление.
...банк просто обязан предоставить клиенту доступ к денежным ресурсам....не можете предоставить доступ к личным деньгам клиента..предоставьте доступ к кредитным ресурсам банка .за счет банк естественно..пока вы будете разбираться со СВОИМИ проблемами... вот такое решение - это решение , а то чем вы сейчас занимаетесь ,это отписки... ..
А актуальне питання кредиту під заставу депозиту. Ну вже на крайній випадок. Тут банк абсолютно не ризикує. А продукту як не було так і не має. Платинум - ростіть, розвивайтесь, конкуренти не сплять.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15885050 |
|
|
50492 |
8326080 |
|
|
19707 |
3903215 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|