Платинум Банк 2009-2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 678679680681682 ... 1614>
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 13:19

12:15 - к тому, что уверяли после 12:00 все появится.
Ничего не изменилось (в лучшую сторону).
Теперь вообще сроков не говорят.
Как исправят - перезвонят.
Проблема - некорректное отображение.
В отделении депозит-счет видят, но помочь не могут (снятие только в ин-нет-банке)
Прям как у Крылова: видит око, да зуб не ймет.
dobrynya
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1960
З нами з: 18.11.08
Подякував: 2 раз.
Подякували: 161 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 13:21

-VICTOR-, підтримую. Клієнт завжди правий.
Але ранг людей, які спілкуються на гілці Дельти (там є топи) це дозволяє їм зробити.
А який ранг представників банку на гілці Платинуму (на якій ми і знаходимось)?
Ось в цьому може бути загогуліна.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 13:29

  tatop написав:-VICTOR-, підтримую. Клієнт завжди правий.
Але ранг людей, які спілкуються на гілці Дельти (там є топи) це дозволяє їм зробити.
А який ранг представників банку на гілці Платинуму (на якій ми і знаходимось)?
Ось в цьому може бути загогуліна.

..я скажу більше..топи Платінуму..ніколи не доростуть до рівня Олени Попової...для неї репутація банку -понад усе..
А пишу я для того ,щоб представник банку -доніс до топів ..інформацію - це прямий обов"язок ..я вважаю представника на гілці , якщо повноважень останнього не вистачає для вирішення проблеми... :cry:
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7342
З нами з: 15.08.12
Подякував: 406 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 13:41

Як вирішити проблему?

Представники банку.
З вини банку Ощадний недоступний в ІБ.
Клієнту терміново потрібні кошти.
Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему?
Рішення є?
Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 14:27

Re: Платинум Банк

  tatop написав:Представники банку.
З вини банку Ощадний недоступний в ІБ.
Клієнту терміново потрібні кошти.
Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему?
Рішення є?
Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.


Добрый день, для обсуждения технических проблем клиенту необходимо обратиться в контакт-центр банка 0-800-308-308, также в контакт-центр можно обратиться с помощью skype (логин PtClick) или посредством электронной почты (info(at)ptclick.com.ua).

Спасибо.
PtClick
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 14:34

  PtClick написав:
  tatop написав:Представники банку.
З вини банку Ощадний недоступний в ІБ.
Клієнту терміново потрібні кошти.
Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему?
Рішення є?
Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.


Добрый день, для обсуждения технических проблем клиенту необходимо обратиться в контакт-центр банка 0-800-308-308, также в контакт-центр можно обратиться с помощью skype (логин PtClick) или посредством электронной почты (info(at)ptclick.com.ua).

Спасибо.


Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь.
Результата нет никакого.
Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?
Востаннє редагувалось dobrynya в Чет 22 лис, 2012 14:36, всього редагувалось 1 раз.
dobrynya
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1960
З нами з: 18.11.08
Подякував: 2 раз.
Подякували: 161 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 14:36

  PtClick написав:
  tatop написав:Представники банку.
З вини банку Ощадний недоступний в ІБ.
Клієнту терміново потрібні кошти.
Яким чином Ви пропонуєте вирішити цю проблему?
Рішення є?
Ви ж розумієте, що це Ваша (Банку) репутація.


Добрый день, для обсуждения технических проблем клиенту необходимо обратиться в контакт-центр банка 0-800-308-308, также в контакт-центр можно обратиться с помощью skype (логин PtClick) или посредством электронной почты (info(at)ptclick.com.ua).

Спасибо.

Клієнту не потрібне обсуждение технических проблем, йому потрібні гроші.
Він розраховує на протязі 10 хвилин свої гроші отримати.
По вині банку проблема затягується більше доби.
Він має право зайти у відділення і забрати свої гроші.
Реалізуйте йому це право, ось і все.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 14:41

Re: Платинум Банк

  dobrynya написав:Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь.
Результата нет никакого.
Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?


Ни в коем случае, над вашим вопросом работают специалисты банка. Как только проблема будет решена, вы сразу же получите соответствующее уведомление.
PtClick
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 14:47

  PtClick написав:
  dobrynya написав:Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь.
Результата нет никакого.
Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?


Ни в коем случае, над вашим вопросом работают специалисты банка. Как только проблема будет решена, вы сразу же получите соответствующее уведомление.

...банк просто обязан предоставить клиенту доступ к денежным ресурсам....не можете предоставить доступ к личным деньгам клиента..предоставьте доступ к кредитным ресурсам банка .за счет банк естественно..пока вы будете разбираться со СВОИМИ проблемами...
вот такое решение - это решение , а то чем вы сейчас занимаетесь ,это отписки...
..
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7342
З нами з: 15.08.12
Подякував: 406 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 22 лис, 2012 14:53

  -VICTOR- написав:
  PtClick написав:
  dobrynya написав:Пошли уже вторые сутки, как только и делаю, что обращаюсь.
Результата нет никакого.
Или Вы считаете если клиент обратился за поддержкой, то вопрос снят?


Ни в коем случае, над вашим вопросом работают специалисты банка. Как только проблема будет решена, вы сразу же получите соответствующее уведомление.

...банк просто обязан предоставить клиенту доступ к денежным ресурсам....не можете предоставить доступ к личным деньгам клиента..предоставьте доступ к кредитным ресурсам банка .за счет банк естественно..пока вы будете разбираться со СВОИМИ проблемами...
вот такое решение - это решение , а то чем вы сейчас занимаетесь ,это отписки...
..

А актуальне питання кредиту під заставу депозиту.
Ну вже на крайній випадок.
Тут банк абсолютно не ризикує.
А продукту як не було так і не має.
Платинум - ростіть, розвивайтесь, конкуренти не сплять.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 678679680681682 ... 1614>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15886483
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
50492 8326417
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 22:32
lloydbanksua
А-Банк (2005 - 2021) 1 ... 1969, 1970, 1971
Bes » Сер 29 чер, 2005 15:11
19707 3903378
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 20:32
Goodman
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама