|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:16
VLADPn написав:Интернет-банк на техобслуживании. А утро так хорошо начиналось.
Уже работает. Но скорость.... Каждое нажатие мышки отрабатывается несколько минут!
-
TDK
-
-
- Повідомлень: 1096
- З нами з: 28.10.10
- Подякував: 89 раз.
- Подякували: 96 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:18
TDK написав: VLADPn написав:Интернет-банк на техобслуживании. А утро так хорошо начиналось.
Уже работает. Но скорость.... Каждое нажатие мышки отрабатывается несколько минут!
В ПУМБе никак не отрабатывает.
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7933
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:18
он и сейчас неадекватно работает
-
San
-
-
- Повідомлень: 33456
- З нами з: 08.04.08
- Подякував: 2331 раз.
- Подякували: 2612 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:23
Відкривав ко-брендову картку Покупон Еволюція ХЛ з пейпасом і чіпом за схемою описаною тут раніше. Вийшло приблизно так: - зареєструвався на покупоні і замовив картку (прийшлось дзвонити в підтримку, щоб знайти посилання на цю акцію) десь в обід - декілька раз передзвонювали, заповнювали анкету. - трохи архаїчним вигляда вимога вказати робочий і домашній телефон. Крім того потрапив в ситуацію коли я був у дорозі додому - банк почав пробивати ці телефони. Відповідно, наполегливо просили вкащати інші номер. Я, відповідно, пояснив ситуацію і попросив перетелефонувати, коли я буду вдома. ПОтрібно віддати належне - так і зробили, а не тупо відмовили в ліміті. - Потім протягом вечора ще декілька разів передзвонювали, щось уточнювали - типу навіщо вам КРЕДИТ, на що я відповідав що потрібна КАРТА, кешбек і кредитний ліміт - щоб не чіпати депозит. Чи булу я регулярно повертати гроші, декілька разів запитували де я працюю. - отримав декілька СМС спочатку з позитивним рішенням, потім з кодом рішення і сумою встановленого ліміту. -Потім дзвонили і запитували чи я отримав СМС з рішенням і в якому відділенні мені зручно забрати карту і пообіцяли що буде готова до кінця наступного тиждня (5-7 роб днів). - В неділю знову зателефонували і запитали чому досі не скористався кредитни рішенням, що мене трішки ввігнало в ступор. Пояснив, що замовляв онлайн, а договір підпишу, коли забиратиму карту (що досить зручно). - Із-за цього дзвінка вирішв переконатись, що все ок і поздвонив у відділенна на Сталінграда 8 (Київ). Відразу додзвонитись не вийшло (може обід був, чи що). Подзвонив у колл центр і задав питання хм чи є карта на відділені. Пообіцяли, що передзвонять. За півгодини подзвоним начальник відділенна і повідомив, що карту можна забрати.
Єдине - дзівнів могло було бути поменше- адже не завжди є можливість на них відразу відповідати. Але це компенсувалось швидкістю доставки карти на відділення - фактично пройшло 2 робочі дні + вихідні і вчора відразу забрав карту з піном, підписавши договір. І ще, виявив, що при заповнені анкених даних по телефону оператор зробив декілька помилок. Виправити їх по телефону не можливо. У відділенні запропонували заповнити анкету , де все потрібно вписувати вручну. Чесно кажучи повністю знову переписувати ВСІ дані від руки в анкеті на декілька сторінок, щоб виправити опечатку в адресі - нетойво. Передзвонив в кол-центр - теж тільки повністю анкета, ніяких заяв, ніякого заповнення шапки і полей для зміни. Забив.
Вцілому хочу дельті подякувати, адже залишився задоволеним оперативністю, позитивним ставленням і реагуванням на питання. У порівнянні з іншими банками Дельта справді порадувала.
-
pashuha
-
-
- Повідомлень: 198
- З нами з: 28.10.09
- Подякував: 28 раз.
- Подякували: 24 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:32
Delta official написав: Vorlon написав:Delta officialИнтересно, как банк работает на следующей неделе? Назначили мне сегодня получение "покупонной" карточки на понедельник 24 июня (после обеда), а я только вечером вспомнил, что этот понедельник-то выходной! Звонить завтра на горячую линию?
Уважаемый Vorlon, Ваш вопрос находиться сейчас на уточнении, по факту получения полной информации мы дополнительно Вас проинформируем. Спасибо за вопрос.
Уважаемый Vorlon, график работы отделений Дельта Банка на 24 июня 2013 года следующий: с 09:00 до 15:00 в режиме послеоперационного времени.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:33
Sean написав: balbesik написав:Сумма точно по акту возврата
а УЗ берет какую-то комиссию за возврат?
Комиссия за возврат 7,5 грн, минус страховой сбор 12 грн, минус за оформление при покупке 7 грн. Итого за билет стоимостью 121,89грн мне вернули 95,39 грн. Разница 26,5 грн.
-
balbesik
-
-
- Повідомлень: 272
- З нами з: 11.04.13
- Подякував: 36 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:34
TDK написав:Уже работает. Но скорость.... Каждое нажатие мышки отрабатывается несколько минут!
Обещали ж оптимизировать. Видимо это оптимизация и есть  А для Альфы такой темп работы это вообще нормальное состояние
-
avm
-
-
- Повідомлень: 499
- З нами з: 26.02.13
- Подякував: 107 раз.
- Подякували: 82 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 10:48
pashuha написав:Відкривав ко-брендову картку Покупон Еволюція ХЛ з пейпасом і чіпом за схемою описаною тут раніше. Вийшло приблизно так: - зареєструвався на покупоні і замовив картку (прийшлось дзвонити в підтримку, щоб знайти посилання на цю акцію) десь в обід - декілька раз передзвонювали, заповнювали анкету. - трохи архаїчним вигляда вимога вказати робочий і домашній телефон. Крім того потрапив в ситуацію коли я був у дорозі додому - банк почав пробивати ці телефони. Відповідно, наполегливо просили вкащати інші номер. Я, відповідно, пояснив ситуацію і попросив перетелефонувати, коли я буду вдома. ПОтрібно віддати належне - так і зробили, а не тупо відмовили в ліміті. - Потім протягом вечора ще декілька разів передзвонювали, щось уточнювали - типу навіщо вам КРЕДИТ, на що я відповідав що потрібна КАРТА, кешбек і кредитний ліміт - щоб не чіпати депозит. Чи булу я регулярно повертати гроші, декілька разів запитували де я працюю. - отримав декілька СМС спочатку з позитивним рішенням, потім з кодом рішення і сумою встановленого ліміту. -Потім дзвонили і запитували чи я отримав СМС з рішенням і в якому відділенні мені зручно забрати карту і пообіцяли що буде готова до кінця наступного тиждня (5-7 роб днів). - В неділю знову зателефонували і запитали чому досі не скористався кредитни рішенням, що мене трішки ввігнало в ступор. Пояснив, що замовляв онлайн, а договір підпишу, коли забиратиму карту (що досить зручно). - Із-за цього дзвінка вирішв переконатись, що все ок і поздвонив у відділенна на Сталінграда 8 (Київ). Відразу додзвонитись не вийшло (може обід був, чи що). Подзвонив у колл центр і задав питання хм чи є карта на відділені. Пообіцяли, що передзвонять. За півгодини подзвоним начальник відділенна і повідомив, що карту можна забрати. Єдине - дзівнів могло було бути поменше- адже не завжди є можливість на них відразу відповідати. Але це компенсувалось швидкістю доставки карти на відділення - фактично пройшло 2 робочі дні + вихідні і вчора відразу забрав карту з піном, підписавши договір. І ще, виявив, що при заповнені анкених даних по телефону оператор зробив декілька помилок. Виправити їх по телефону не можливо. У відділенні запропонували заповнити анкету , де все потрібно вписувати вручну. Чесно кажучи повністю знову переписувати ВСІ дані від руки в анкеті на декілька сторінок, щоб виправити опечатку в адресі - нетойво. Передзвонив в кол-центр - теж тільки повністю анкета, ніяких заяв, ніякого заповнення шапки і полей для зміни. Забив. Вцілому хочу дельті подякувати, адже залишився задоволеним оперативністю, позитивним ставленням і реагуванням на питання. У порівнянні з іншими банками Дельта справді порадувала.
Шановний pashuha, дякуємо Вам за те, що Ви оцінили переваги користування продуктами Дельта Банку. Для нас дуже важливо, щоб всі наші Клієнти відчували комфорт від використання наданих сервісів, тому кожен співробітник Банку вносить свій внесок у підвищення рівня якості обслуговування Клієнтів, базуючись на відгуках наших Клієнтів, враховуючи їхні вимоги та побажання. Спасибі за те, що Ви з Дельта Банком!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 11:15
ИБ сегодня заработает ? А то после 9 утра уже чуть более 2х часов прошло а странциа ИБ вообще не открывается
-
GeForce
-
-
- Повідомлень: 298
- З нами з: 10.01.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 49 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 чер, 2013 11:30
GeForce написав:ИБ сегодня заработает ? А то после 9 утра уже чуть более 2х часов прошло а странциа ИБ вообще не открывается
Уважаемый GeForce, благодарим за Ваше обращение. Действительно, на данный момент, наблюдается медленная работа СДО "Интерне-банк Дельта". Приносим извинения за временные неудобства.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
215553 |
|
|
337 |
139315 |
|
|
34 |
18133 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|