Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Відкривав ко-брендову картку Покупон Еволюція ХЛ з пейпасом і чіпом за схемою описаною тут раніше. Вийшло приблизно так: - зареєструвався на покупоні і замовив картку (прийшлось дзвонити в підтримку, щоб знайти посилання на цю акцію) десь в обід - декілька раз передзвонювали, заповнювали анкету. - трохи архаїчним вигляда вимога вказати робочий і домашній телефон. Крім того потрапив в ситуацію коли я був у дорозі додому - банк почав пробивати ці телефони. Відповідно, наполегливо просили вкащати інші номер. Я, відповідно, пояснив ситуацію і попросив перетелефонувати, коли я буду вдома. ПОтрібно віддати належне - так і зробили, а не тупо відмовили в ліміті. - Потім протягом вечора ще декілька разів передзвонювали, щось уточнювали - типу навіщо вам КРЕДИТ, на що я відповідав що потрібна КАРТА, кешбек і кредитний ліміт - щоб не чіпати депозит. Чи булу я регулярно повертати гроші, декілька разів запитували де я працюю. - отримав декілька СМС спочатку з позитивним рішенням, потім з кодом рішення і сумою встановленого ліміту. -Потім дзвонили і запитували чи я отримав СМС з рішенням і в якому відділенні мені зручно забрати карту і пообіцяли що буде готова до кінця наступного тиждня (5-7 роб днів). - В неділю знову зателефонували і запитали чому досі не скористався кредитни рішенням, що мене трішки ввігнало в ступор. Пояснив, що замовляв онлайн, а договір підпишу, коли забиратиму карту (що досить зручно). - Із-за цього дзвінка вирішв переконатись, що все ок і поздвонив у відділенна на Сталінграда 8 (Київ). Відразу додзвонитись не вийшло (може обід був, чи що). Подзвонив у колл центр і задав питання хм чи є карта на відділені. Пообіцяли, що передзвонять. За півгодини подзвоним начальник відділенна і повідомив, що карту можна забрати.
Єдине - дзівнів могло було бути поменше- адже не завжди є можливість на них відразу відповідати. Але це компенсувалось швидкістю доставки карти на відділення - фактично пройшло 2 робочі дні + вихідні і вчора відразу забрав карту з піном, підписавши договір. І ще, виявив, що при заповнені анкених даних по телефону оператор зробив декілька помилок. Виправити їх по телефону не можливо. У відділенні запропонували заповнити анкету , де все потрібно вписувати вручну. Чесно кажучи повністю знову переписувати ВСІ дані від руки в анкеті на декілька сторінок, щоб виправити опечатку в адресі - нетойво. Передзвонив в кол-центр - теж тільки повністю анкета, ніяких заяв, ніякого заповнення шапки і полей для зміни. Забив.
Вцілому хочу дельті подякувати, адже залишився задоволеним оперативністю, позитивним ставленням і реагуванням на питання. У порівнянні з іншими банками Дельта справді порадувала.
Vorlon написав:Delta official Интересно, как банк работает на следующей неделе? Назначили мне сегодня получение "покупонной" карточки на понедельник 24 июня (после обеда), а я только вечером вспомнил, что этот понедельник-то выходной! Звонить завтра на горячую линию?
Уважаемый Vorlon, Ваш вопрос находиться сейчас на уточнении, по факту получения полной информации мы дополнительно Вас проинформируем. Спасибо за вопрос.
Уважаемый Vorlon, график работы отделений Дельта Банка на 24 июня 2013 года следующий: с 09:00 до 15:00 в режиме послеоперационного времени.
Комиссия за возврат 7,5 грн, минус страховой сбор 12 грн, минус за оформление при покупке 7 грн. Итого за билет стоимостью 121,89грн мне вернули 95,39 грн. Разница 26,5 грн.
pashuha написав:Відкривав ко-брендову картку Покупон Еволюція ХЛ з пейпасом і чіпом за схемою описаною тут раніше. Вийшло приблизно так: - зареєструвався на покупоні і замовив картку (прийшлось дзвонити в підтримку, щоб знайти посилання на цю акцію) десь в обід - декілька раз передзвонювали, заповнювали анкету. - трохи архаїчним вигляда вимога вказати робочий і домашній телефон. Крім того потрапив в ситуацію коли я був у дорозі додому - банк почав пробивати ці телефони. Відповідно, наполегливо просили вкащати інші номер. Я, відповідно, пояснив ситуацію і попросив перетелефонувати, коли я буду вдома. ПОтрібно віддати належне - так і зробили, а не тупо відмовили в ліміті. - Потім протягом вечора ще декілька разів передзвонювали, щось уточнювали - типу навіщо вам КРЕДИТ, на що я відповідав що потрібна КАРТА, кешбек і кредитний ліміт - щоб не чіпати депозит. Чи булу я регулярно повертати гроші, декілька разів запитували де я працюю. - отримав декілька СМС спочатку з позитивним рішенням, потім з кодом рішення і сумою встановленого ліміту. -Потім дзвонили і запитували чи я отримав СМС з рішенням і в якому відділенні мені зручно забрати карту і пообіцяли що буде готова до кінця наступного тиждня (5-7 роб днів). - В неділю знову зателефонували і запитали чому досі не скористався кредитни рішенням, що мене трішки ввігнало в ступор. Пояснив, що замовляв онлайн, а договір підпишу, коли забиратиму карту (що досить зручно). - Із-за цього дзвінка вирішв переконатись, що все ок і поздвонив у відділенна на Сталінграда 8 (Київ). Відразу додзвонитись не вийшло (може обід був, чи що). Подзвонив у колл центр і задав питання хм чи є карта на відділені. Пообіцяли, що передзвонять. За півгодини подзвоним начальник відділенна і повідомив, що карту можна забрати.
Єдине - дзівнів могло було бути поменше- адже не завжди є можливість на них відразу відповідати. Але це компенсувалось швидкістю доставки карти на відділення - фактично пройшло 2 робочі дні + вихідні і вчора відразу забрав карту з піном, підписавши договір. І ще, виявив, що при заповнені анкених даних по телефону оператор зробив декілька помилок. Виправити їх по телефону не можливо. У відділенні запропонували заповнити анкету , де все потрібно вписувати вручну. Чесно кажучи повністю знову переписувати ВСІ дані від руки в анкеті на декілька сторінок, щоб виправити опечатку в адресі - нетойво. Передзвонив в кол-центр - теж тільки повністю анкета, ніяких заяв, ніякого заповнення шапки і полей для зміни. Забив.
Вцілому хочу дельті подякувати, адже залишився задоволеним оперативністю, позитивним ставленням і реагуванням на питання. У порівнянні з іншими банками Дельта справді порадувала.
Шановний pashuha, дякуємо Вам за те, що Ви оцінили переваги користування продуктами Дельта Банку. Для нас дуже важливо, щоб всі наші Клієнти відчували комфорт від використання наданих сервісів, тому кожен співробітник Банку вносить свій внесок у підвищення рівня якості обслуговування Клієнтів, базуючись на відгуках наших Клієнтів, враховуючи їхні вимоги та побажання. Спасибі за те, що Ви з Дельта Банком!
GeForce написав:ИБ сегодня заработает ? А то после 9 утра уже чуть более 2х часов прошло а странциа ИБ вообще не открывается
Уважаемый GeForce, благодарим за Ваше обращение. Действительно, на данный момент, наблюдается медленная работа СДО "Интерне-банк Дельта". Приносим извинения за временные неудобства.