Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
у меня ни 5 ни 4 не сработало .телефон - обычная мобилка,после нажимания- просто повтор инфы заново.......может магнитные бури виноваты ,хотя мне не смешно
shtora написав:у меня ни 5 ни 4 не сработало .телефон - обычная мобилка,после нажимания- просто повтор инфы заново.......может магнитные бури виноваты ,хотя мне не смешно
С мобилы туда ни разу не звонил, с тоновым набором у мобилы надеюсь все нормально?
Rainbow написав:usrfrm Как оно могло работать, если клиент даже остаток не может узнать в выходной день!? Кто не верит, тот сейчас может взять и позвонить! Сервис на высшем уровне! Жаль что по неволе приходится иногда заходить в эту грязную, в прямом смысле этого слова, контору.
Остаток сообщает "робобаба", ни разу не было проблем ни в субботу, ни в воскресенье. Может у кого-то нервы шалят, и не может рекламу до конца дослушать?
Цікавлять тарифи на депозитні платіжні картки "Вільні гроші", бо був заскочений коли при знятті готівки баланс на картці виявився значно нижчий, ніж очікуваний залишок. Як виявилось банк навіть при безкоштовному знятті в рідному банокматі блокує ще 3,5 %. Посилання на тарифи на сайті відкриває зовсім інші картки http://pravex.com/ukr/services/personal ... lni_groshi і тільки бачим попередження що з 31.08.2013 розмір річної відсоткової ставки буду знижено.
Шановний Клієнте. Сума, що блокується при знятті, повертається на Ваш рахунок протягом 3 банківських днів. Це пов'язано з технічними особливостями системи.
Шановний Клієнте. Центр підтримки власників платіжних карток працює без вихідних. Якщо у Вас виникли складності у користуванні голосовим меню, Ви можете скористатись схемою роботи головосого меню, що представлена на сайті pravex.com/ukr/clients-center/call-center Також просимо звернути Вашу увагу, що для користування голосовим меню необхідно перевести телефон у тоновий режим. Про те, як це зробити, Ви можете прочитати в інструкції до Вашого телефонного апарату.
Ой+ написав:Цікавлять тарифи на депозитні платіжні картки "Вільні гроші"
кто пользуется, расскажите, услуга СМС-уведомление по-умолчанию включена? можно ли отключить? Если
4.1.2. плата за надання типової виписки (за кожне повідомлення) - 1,2 грн.
этот тариф работает постоянно (т.е. СМС приходит после каждой транзакции, неважно, пополнение/снятие/оплата услуг), то карта, как дебетная, немного теряет смысл.