Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Support BRS Повторно задаю питання , оскільки воно було чомусь проігнороване представником банку . Питання стосується одного з пунктів депозитного договору: Щоб відмовитись від пролонгації вкладу раніше достатьно було через колцентр її відмінити - виділене це чергове покращення особливо цінне для тих у кого немає під боком відділення банку ? Посилання на документ http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/u ... ositam.pdf Чи це зроблено з метою , коли після введення в дію депозитних продуктів з 1 числа по максимально низьких ставках літнього періоду , максимально ускладнити процедуру вкладникам відмови від пролонгації в період коли строки закінчення депозитів зайдуть в зимовий період , в який як правило ставки ростуть ? І вкладнику доцільно не лонгувати вклад , а перерозмістити .То я кий порядок відмови від лонгації вкладів на сьогодні ?
6.4. Якщо Умовами розміщення вкладів передбачена можливість пролонгації Договору, Вкладник має право відмовитись від автоматичної пролонгації Договору, або відновити її протягом строку дії відповідного Договору. Щоб скористатися цим правом Вкладник зобов’язаний не пізніше ніж за два робочих дня до закінчення чергового Строку Вкладу особисто звернутися в Банк з заявою відповідно до п.п.10.11. даних Умов.
5.2. Для отримання суми Вкладу Вкладник особисто подає до Банку заяву у двох примірниках, встановленої Банком форми і згідно встановленого Банком порядку, не пізніше ніж за 2 (два) робочих дні до запланованої дати отримання суми Вкладу, зазначеної в заяві. Днем звернення Вкладника в Банк визначається відповідно до п.п. 10.11 даних Умов.
Якщо я правильно трактую данний пункт - то для банку дата закінчення депозитного договору зазнаена в ньому - ні до чого банк не зобов"язує ? Потрібно щоб вкладник особисто подав " челобітную" зі слізним проханням повернути кошти ???? Мені здається для цивілізованного банку означена дата закінчення договору - є зобов"язанням банку приготувати сумму означену в договорі без будь-яких додаткових заяв , якщо банк бажає оптимізуватт наявність коштів в касі - то повинен ініціювати дзвінок до клієнта з питанням про його подальші плани відносно депозиту . Даний пункт є особливо цінним у тих місцях де немає ваших відділень , але є поки що ваші клієнти - так як ви бажаєте "ганяти " клієнта двічі до відділення для отримання вкладу . Думаю після такого "сервісу" - клієнт задумається чи не змінити йому банк . І на кінець - даний документ знаходиться за посиланням в умовах он-лайн вкладів , то це стосується таких вкладів чи тільки відкритих у відділенні ? А те що цей документ не відредактований в стосунку до он-лайн депо - то звичайний прояв бардаку як на сайті так і в документах банку . Чи тепер для вкладника для закриття он-лайн вкладів потрібно відвідати відділення ? До речі такий пункт є і "проявом турботи " і для вкладників у відділеннях , таким також потрібно згубити два дні для отримання вкалду ??? Один раз для написання заяви , а другий - для отримання вкладу ?? Нуу дуууже клінтоорієнтовано ..............Прошу пояснити .
-VICTOR- написав:Support BRS Повторно задаю питання , оскільки воно було чомусь проігнороване представником банку . Питання стосується одного з пунктів депозитного договору: Щоб відмовитись від пролонгації вкладу раніше достатьно було через колцентр її відмінити - виділене це чергове покращення особливо цінне для тих у кого немає під боком відділення банку ? Посилання на документ http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/u ... ositam.pdf Чи це зроблено з метою , коли після введення в дію депозитних продуктів з 1 числа по максимально низьких ставках літнього періоду , максимально ускладнити процедуру вкладникам відмови від пролонгації в період коли строки закінчення депозитів зайдуть в зимовий період , в який як правило ставки ростуть ? І вкладнику доцільно не лонгувати вклад , а перерозмістити .То я кий порядок відмови від лонгації вкладів на сьогодні ?
6.4. Якщо Умовами розміщення вкладів передбачена можливість пролонгації Договору, Вкладник має право відмовитись від автоматичної пролонгації Договору, або відновити її протягом строку дії відповідного Договору. Щоб скористатися цим правом Вкладник зобов’язаний не пізніше ніж за два робочих дня до закінчення чергового Строку Вкладу особисто звернутися в Банк з заявою відповідно до п.п.10.11. даних Умов.
Добрый день, уважаемый -VICTOR-! Обращаем Ваше внимание, что условия отмены автоматической пролонгации вклада не менялись. Клиент, желающий отменить пролонгацию вклада, за два дня до окончания срока вклада обязан известить о своем желании Банк. Официальная форма обращения в Банк – письменное заявление вкладчика (пункт 2.10. Договора банковского вклада). Однако, учитывая тот факт, что многие клиенты оформляют депозиты дистанционно, Банк с целью обеспечения максимально комфортных и выгодных условий для клиентов предоставляет возможность клиентам обращаться устно, посредством Справочно-информационного центра Банка, который фиксирует обращение клиентов. Принимая во внимание, что изменение автоматической пролонгации – это безусловное право вкладчика, а обращение в Справочно-информационный центр Банк осуществляется с помощью телефонного звонка, т.е. с использованием услуг Оператора, то Договор не может содержать в себе ОБЯЗАТЕЛЬСТВО, выполнение которого зависит от услуг третьей стороны - Оператора. Касательно предположения об «умышленно» сделанных изменениях в порядке отмены пролонгации информация не соответствует действительности, так как депозиты физических лиц согласно действующего законодательства возвращаются по первому требованию вкладчика, что исключает возможное упущение экономической выгоды от расторжения существующего вклада и невозможности размещения денежных средств на новых, более выгодных условиях. В случае, если указанный ответ Вы считаете, таким, который не в полной мере отвечает предоставленному запросу, представитель Банка Русский Стандарт свяжется с Вами с целью предоставления персонифицированного ответа.
-VICTOR- написав:Ще одне питання до представника банку, стосується все того ж документу " Умови розміщення вкладів фіз осіб в ПАТ "БРС " пункт - повернення вкладів : http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/u ... ositam.pdf
5.2. Для отримання суми Вкладу Вкладник особисто подає до Банку заяву у двох примірниках, встановленої Банком форми і згідно встановленого Банком порядку, не пізніше ніж за 2 (два) робочих дні до запланованої дати отримання суми Вкладу, зазначеної в заяві. Днем звернення Вкладника в Банк визначається відповідно до п.п. 10.11 даних Умов.
Якщо я правильно трактую данний пункт - то для банку дата закінчення депозитного договору зазнаена в ньому - ні до чого банк не зобов"язує ? Потрібно щоб вкладник особисто подав " челобітную" зі слізним проханням повернути кошти ???? Мені здається для цивілізованного банку означена дата закінчення договору - є зобов"язанням банку приготувати сумму означену в договорі без будь-яких додаткових заяв , якщо банк бажає оптимізуватт наявність коштів в касі - то повинен ініціювати дзвінок до клієнта з питанням про його подальші плани відносно депозиту . Даний пункт є особливо цінним у тих місцях де немає ваших відділень , але є поки що ваші клієнти - так як ви бажаєте "ганяти " клієнта двічі до відділення для отримання вкладу . Думаю після такого "сервісу" - клієнт задумається чи не змінити йому банк . І на кінець - даний документ знаходиться за посиланням в умовах он-лайн вкладів , то це стосується таких вкладів чи тільки відкритих у відділенні ? А те що цей документ не відредактований в стосунку до он-лайн депо - то звичайний прояв бардаку як на сайті так і в документах банку . Чи тепер для вкладника для закриття он-лайн вкладів потрібно відвідати відділення ? До речі такий пункт є і "проявом турботи " і для вкладників у відділеннях , таким також потрібно згубити два дні для отримання вкалду ??? Один раз для написання заяви , а другий - для отримання вкладу ?? Нуу дуууже клінтоорієнтовано ..............Прошу пояснити .
Уважаемый -VICTOR-! Обращаем ваше внимание, что Договором банковского вклада и Условиями размещения вкладов физических лиц (относятся к Договорам онлайн-вкладов) предусмотрено два варианта возврата средств по вкладу клиенту – окончание срока вклада и досрочное прекращение действия Договора банковского вклада (по требованию вкладчика): «5.1. Днем повернення Вкладу вважається: 5.1.1. День закінчення Строку Вкладу. При цьому Днем закінчення Строку Вкладу є відповідна дата, що зазначена в Договорі, у випадку відсутності або відміни Вкладником чи Банком автоматичної пролонгації Договору до цієї дати, або дата закінчення строку після останньої пролонгації Договору, у випадку відміни Вкладником або Банком автоматичної пролонгації Договору після дати, зазначеної в Договорі; 5.1.2. у випадку Дострокової вимоги Вкладу (або його частини) днем повернення Вкладу вважається фактична дата списання суми Вкладу з Депозитного рахунку.». По окончанию срока вклада, если вклад не лонгирован по желанию клиента-вкладчика, средства поступают на указанный клиентом счет. Только после этого Договор считается расторгнутым: «5.5. З дня повернення Вкладу та процентів за ним Договір вважається розірваним, а обов’язки Банку перед Вкладником виконаними. Відповідний Депозитний рахунок, вказаний в Договорі закривається.». В случае, если клиент изъявил желание расторгнуть Договор банковского вклада до момента его окончания, для выявления на то воли клиента предусмотрена процедура официального обращения клиента в Банк: «5.2. Для отримання суми Вкладу Вкладник особисто подає до Банку заяву у двох примірниках, встановленої Банком форми і згідно встановленого Банком порядку, не пізніше ніж за 2 (два) робочих дні до запланованої дати отримання суми Вкладу, зазначеної в заяві. Днем звернення Вкладника в Банк визначається відповідно до п.п. 10.11 даних Умов.». Хотим также отметить, что Банк Русский Стандарт со своей стороны неукоснительно выполняет условия Договора, регулярно и своевременно выплачивая средства по вкладам клиентам.
-VICTOR- написав:Support BRS Повторно задаю питання , оскільки воно було чомусь проігнороване представником банку . Питання стосується одного з пунктів депозитного договору: Щоб відмовитись від пролонгації вкладу раніше достатьно було через колцентр її відмінити - виділене це чергове покращення особливо цінне для тих у кого немає під боком відділення банку ? Посилання на документ http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/u ... ositam.pdf Чи це зроблено з метою , коли після введення в дію депозитних продуктів з 1 числа по максимально низьких ставках літнього періоду , максимально ускладнити процедуру вкладникам відмови від пролонгації в період коли строки закінчення депозитів зайдуть в зимовий період , в який як правило ставки ростуть ? І вкладнику доцільно не лонгувати вклад , а перерозмістити .То я кий порядок відмови від лонгації вкладів на сьогодні ?
6.4. Якщо Умовами розміщення вкладів передбачена можливість пролонгації Договору, Вкладник має право відмовитись від автоматичної пролонгації Договору, або відновити її протягом строку дії відповідного Договору. Щоб скористатися цим правом Вкладник зобов’язаний не пізніше ніж за два робочих дня до закінчення чергового Строку Вкладу особисто звернутися в Банк з заявою відповідно до п.п.10.11. даних Умов.
Добрый день, уважаемый -VICTOR-! Обращаем Ваше внимание, что условия отмены автоматической пролонгации вклада не менялись. Клиент, желающий отменить пролонгацию вклада, за два дня до окончания срока вклада обязан известить о своем желании Банк. Официальная форма обращения в Банк – письменное заявление вкладчика (пункт 2.10. Договора банковского вклада). Однако, учитывая тот факт, что многие клиенты оформляют депозиты дистанционно, Банк с целью обеспечения максимально комфортных и выгодных условий для клиентов предоставляет возможность клиентам обращаться устно, посредством Справочно-информационного центра Банка, который фиксирует обращение клиентов. Принимая во внимание, что изменение автоматической пролонгации – это безусловное право вкладчика, а обращение в Справочно-информационный центр Банк осуществляется с помощью телефонного звонка, т.е. с использованием услуг Оператора, то Договор не может содержать в себе ОБЯЗАТЕЛЬСТВО, выполнение которого зависит от услуг третьей стороны - Оператора. Касательно предположения об «умышленно» сделанных изменениях в порядке отмены пролонгации информация не соответствует действительности, так как депозиты физических лиц согласно действующего законодательства возвращаются по первому требованию вкладчика, что исключает возможное упущение экономической выгоды от расторжения существующего вклада и невозможности размещения денежных средств на новых, более выгодных условиях. В случае, если указанный ответ Вы считаете, таким, который не в полной мере отвечает предоставленному запросу, представитель Банка Русский Стандарт свяжется с Вами с целью предоставления персонифицированного ответа.
Відмова від пролонгації онлайн депо або заявою за 2 дні в відділенні. Або телефоном на джентельменських умовах, тому що послуга залежить від 3 сторони. Яка ж це 3 сторона? Оператор це сторона банку Руський Стандарт. Цю можливість слід прописати в Умови розміщення вкладів.... А ще краще забезпечити можливість відміни пролонгації через ІБ РС.
-VICTOR- написав:Ще одне питання до представника банку, стосується все того ж документу " Умови розміщення вкладів фіз осіб в ПАТ "БРС " пункт - повернення вкладів : http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/u ... ositam.pdf
5.2. Для отримання суми Вкладу Вкладник особисто подає до Банку заяву у двох примірниках, встановленої Банком форми і згідно встановленого Банком порядку, не пізніше ніж за 2 (два) робочих дні до запланованої дати отримання суми Вкладу, зазначеної в заяві. Днем звернення Вкладника в Банк визначається відповідно до п.п. 10.11 даних Умов.
Якщо я правильно трактую данний пункт - то для банку дата закінчення депозитного договору зазнаена в ньому - ні до чого банк не зобов"язує ? Потрібно щоб вкладник особисто подав " челобітную" зі слізним проханням повернути кошти ???? Мені здається для цивілізованного банку означена дата закінчення договору - є зобов"язанням банку приготувати сумму означену в договорі без будь-яких додаткових заяв , якщо банк бажає оптимізуватт наявність коштів в касі - то повинен ініціювати дзвінок до клієнта з питанням про його подальші плани відносно депозиту . Даний пункт є особливо цінним у тих місцях де немає ваших відділень , але є поки що ваші клієнти - так як ви бажаєте "ганяти " клієнта двічі до відділення для отримання вкладу . Думаю після такого "сервісу" - клієнт задумається чи не змінити йому банк . І на кінець - даний документ знаходиться за посиланням в умовах он-лайн вкладів , то це стосується таких вкладів чи тільки відкритих у відділенні ? А те що цей документ не відредактований в стосунку до он-лайн депо - то звичайний прояв бардаку як на сайті так і в документах банку . Чи тепер для вкладника для закриття он-лайн вкладів потрібно відвідати відділення ? До речі такий пункт є і "проявом турботи " і для вкладників у відділеннях , таким також потрібно згубити два дні для отримання вкалду ??? Один раз для написання заяви , а другий - для отримання вкладу ?? Нуу дуууже клінтоорієнтовано ..............Прошу пояснити .
Уважаемый -VICTOR-! Обращаем ваше внимание, что Договором банковского вклада и Условиями размещения вкладов физических лиц (относятся к Договорам онлайн-вкладов) предусмотрено два варианта возврата средств по вкладу клиенту – окончание срока вклада и досрочное прекращение действия Договора банковского вклада (по требованию вкладчика): «5.1. Днем повернення Вкладу вважається: 5.1.1. День закінчення Строку Вкладу. При цьому Днем закінчення Строку Вкладу є відповідна дата, що зазначена в Договорі, у випадку відсутності або відміни Вкладником чи Банком автоматичної пролонгації Договору до цієї дати, або дата закінчення строку після останньої пролонгації Договору, у випадку відміни Вкладником або Банком автоматичної пролонгації Договору після дати, зазначеної в Договорі; 5.1.2. у випадку Дострокової вимоги Вкладу (або його частини) днем повернення Вкладу вважається фактична дата списання суми Вкладу з Депозитного рахунку.». По окончанию срока вклада, если вклад не лонгирован по желанию клиента-вкладчика, средства поступают на указанный клиентом счет. Только после этого Договор считается расторгнутым: «5.5. З дня повернення Вкладу та процентів за ним Договір вважається розірваним, а обов’язки Банку перед Вкладником виконаними. Відповідний Депозитний рахунок, вказаний в Договорі закривається.». В случае, если клиент изъявил желание расторгнуть Договор банковского вклада до момента его окончания, для выявления на то воли клиента предусмотрена процедура официального обращения клиента в Банк: «5.2. Для отримання суми Вкладу Вкладник особисто подає до Банку заяву у двох примірниках, встановленої Банком форми і згідно встановленого Банком порядку, не пізніше ніж за 2 (два) робочих дні до запланованої дати отримання суми Вкладу, зазначеної в заяві. Днем звернення Вкладника в Банк визначається відповідно до п.п. 10.11 даних Умов.». Хотим также отметить, что Банк Русский Стандарт со своей стороны неукоснительно выполняет условия Договора, регулярно и своевременно выплачивая средства по вкладам клиентам.
Із тексту Умов....зовсім не слідує, що п. 5.2 стосується дострокового розірвання депо. Цей пункт слід скоректувати, як на мене.
Если честно... прочтение последних сообщений повергло меня в ступор. Решил сформулировать вопрос, чтобы лично для себя прояснить.
Итак. 1. При оформлении договоров("столбиков") сделал специальный акцент экономисту на необходимость ОТМЕНЫ автопролонгации. Получил заверение, что она ОТКЛЮЧЕНА. 2. Зайдя в Интернет-банк чуть позже, увидел, что все же отображается "автопролонгация ВКЛЮЧЕНА". 3. Недавно прочитал сообщение, что по некоторым типам вкладов (включая имеющийся у меня "Максимум" банк САМ ПРИНУДИТЕЛЬНО отключил автопролонгацию. 4. Теперь я ОПЯТЬ читаю, что "для отмены автопролонгации необходимо ... за 2 дня... " и т.д.
Скажите, это я устал после тяжелой трудовой недели и просто "не въезжаю" во что-то , или что все это означает? И что мне делать, чтобы ПРОСТО СПОКОЙНО ПОЗАБИРАТЬ ОКОНЧИВШИЕСЯ ВКЛАДЫ?! Мне кажется, "автопролонгация" - это просто тонкое издевательство БРС над клиентами. В том виде, в котором я здесь вижу.
И это ЕЩЕ ОДИН ПОВОД , чтобы громко хлопнуть дверью и вычеркнуть этот банк из списка рассматриваемых. Пусть они завтра даже 50% в гривне предложат.
Mozart написав:Если честно... прочтение последних сообщений повергло меня в ступор. Решил сформулировать вопрос, чтобы лично для себя прояснить.
Итак. 1. При оформлении договоров("столбиков") сделал специальный акцент экономисту на необходимость ОТМЕНЫ автопролонгации. Получил заверение, что она ОТКЛЮЧЕНА. 2. Зайдя в Интернет-банк чуть позже, увидел, что все же отображается "автопролонгация ВКЛЮЧЕНА". 3. Недавно прочитал сообщение, что по некоторым типам вкладов (включая имеющийся у меня "Максимум" банк САМ ПРИНУДИТЕЛЬНО отключил автопролонгацию. 4. Теперь я ОПЯТЬ читаю, что "для отмены автопролонгации необходимо ... за 2 дня... " и т.д.
Скажите, это я устал после тяжелой трудовой недели и просто "не въезжаю" во что-то , или что все это означает? И что мне делать, чтобы ПРОСТО СПОКОЙНО ПОЗАБИРАТЬ ОКОНЧИВШИЕСЯ ВКЛАДЫ?! Мне кажется, "автопролонгация" - это просто тонкое издевательство БРС над клиентами. В том виде, в котором я здесь вижу.
И это ЕЩЕ ОДИН ПОВОД , чтобы громко хлопнуть дверью и вычеркнуть этот банк из списка рассматриваемых. Пусть они завтра даже 50% в гривне предложат.
Як я розумію Руський Стандарт хоче запровадити чи вже запровадив (давно не відкривав депо) уніфіковані умови розміщення вкладів фізичних осіб. І клієнти підловили банк в деяких незручних умовах для них. Одна з цих умов це відмова в пролонгації заявою в відділенні за 2 дні до завершення вкладу. Ця незручність є суттєвою для онлайн депо, відкритих через ІБ.