Новым рекордсменом в области самых дешёвых машин мира стал автомобиль Bajaj RE60, цена которого будет колебаться вокруг цифры в 16250 гривен.
Автомобиль Bajaj RE60 собирается на платформе так называемой моторикши — трёхколёсного мопеда, использование которого распространено в Индии. Впрочем, то, что у Bajaj RE60 четыре колеса и четыре посадочных места, дало его создателям право причислить своё детище к легковым машинам. Мощность двигателя самой дешёвой машины в мире составляет 20 л. с., а его объём 200 куб. см — такие характеристики позволяют Bajaj RE60 разгоняться до 70 км/ч. Отмечается, что такой скорости можно достичь лишь при пустом багажнике и отсутствии пассажиров. Экономичность Bajaj RE60 столь же примечательна, как и дешевизна — потребление бензина едва дотягивает до 3 литров на 100 км. Больше читайте здесь: http://auto.tsn.ua/news/nazvana-samaya- ... -lada.html
Самые дешевые автомобили в мире по версии Forbes: 1. Tata Nano - $2500 2. Chery QQ – $4800 3. Suzuki Maruti 800 - $4994 4. Geely MR - $5500 5. Geely HQ SRV – $5780 6. Chery A1 - $7400
В 2000-е годы в России было открыто несколько десятков автомобильных заводов, выпускающих автомобили под марками известных производителей, среди которых Volkswagen, Skoda, BMW, Ford, Renault, Toyota, Chevrolet, Автомобильный альянс Peugeot-Citroen-Mitsubishi, Nissan, Opel, Kia, Volvo Truck и некоторые другие.
варто брати приклад з росіян, які впустили всіх охочих, але часи були інші... і були охочі.
Варто брати приклад з ВАЗу???? Аргумент....от тільки скажіть мені звідки ми знайдемо пару мільярдів дол. США для дотування власного автовиробництва, як це роблять в Россії?
vmlevchuk написав:Воно цим і займається - обмежуючи імпорт авто. Ось ви самі прийшли до того самого.
не до того самого. 1. підвищення добробуту населення окремий процес.
І чим це він окремий процесс? Йому не потрібні гроші? Будете годувати населення обіцянками? І знову ж таки ви прийшли до того самого, що робить наше керівництво.
tobias написав:2. створення внутрішньої конкуренції, умов для автовиробників - зовсім інше.
І яким чином ви будете творити їі умови? Детальніше пліііз.
tobias написав:3. вибір стратегії підтримки власних автовиробників, допуск на ринок кількох виробників.
І чим у нас їх не пускають? Просто слід зрозуміти проблему.
tobias написав:Але час згаяно, корейці та німці відкрили виробництво в Росії, китайці в Білорусі, французи в Туреччині. З попитом на ринку в 200тис. мало який світовий виробник будуватиме в Україні завод. Для виробництва на експорт якому виробнику вигідно будувати автозавод в Україні? Для якого ринку він вироблятиме авто, якого сегменту.
І ви прийшли знову до того самого, і фактично відповіли на питання, що я задав вище. І далі? "Не тратьте куме сили - спускайтеся на дно"?
tobias написав:Головне щоб споживач в Україні мав можливість купувати авто сегменту $10-20тис. Для цього потрібно мати середню зарплату в країні $1000-1500.
От і вся логіка. Про що я і казав. Вам важливо "споживати", а не виробляти. Ви це ставити як головне питання. Я з вами категорично не згоден - головне виробляти, а не споживати.
tobias написав:Наявна 3500грн($437). Для підняття добробуту населення в 2 рази потрібно 8-12 років, якщо дивитись на приклади іноземних країн... За средньої ЗП $1000 можна буде говорити про об'єм продажів 400-600тис. авто на рік. Тільки тоді іноземним автовиробникам буде вигідно відкривати заводи для локального виробництва. Тоді можна обмежувати імпорт авто, щоб відкривали локальні заводи, або зростали продажі власного автопрому.
Це ересь!!! Як можна думати, що із підвищенням зарплати виробництво стає вигіднішим??? Весь світ рухається в протилежному напрямку, зарплата - це складова собівартості! Підвищиться зарплата - піде виробництво. Вибачте але це не лізе ні в які рамки.
tobias написав:2. створення внутрішньої конкуренції, умов для автовиробників - зовсім інше.
І яким чином ви будете творити їі умови? Детальніше пліііз.
tobias написав:3. вибір стратегії підтримки власних автовиробників, допуск на ринок кількох виробників.
І чим у нас їх не пускають? Просто слід зрозуміти проблему.
Ви що нічого не чули про особливості українського бізнесу? Декілька іноземних виробників збирались відкрити заводи в Україні. Але президенти та чиновники натякали "в чому буде наш особистий інтерес?". Вимагали хабарі за відведення земельної ділянки і т.п. Якщо з’явиться хоч один виробник, який захоче побудувати автозавод - чиновникам слід його "в дупу цілувати" виділити ділянку під завод безкоштовно і без тяганини, звільнити від податків на 3-5років. От така потрібна підтримка.
Изя Гуд написав:Это ценя в Китае. В Украине умножаем на 2.
чому? В Україні хіба дорожчі електроенергія, матеріали, робоча сила? Чи німецькі та японські конвеєри та обладнання дорожчі ніж в Китаї? P.S. досі згадую розповідь одного з сміжників, що випускав запчастини до Таврії і накручував 300-400% прибутку
Востаннє редагувалось tobias в Сер 04 вер, 2013 12:45, всього редагувалось 1 раз.
tobias написав:2. створення внутрішньої конкуренції, умов для автовиробників - зовсім інше.
І яким чином ви будете творити їі умови? Детальніше пліііз.
tobias написав:3. вибір стратегії підтримки власних автовиробників, допуск на ринок кількох виробників.
І чим у нас їх не пускають? Просто слід зрозуміти проблему.
Ви що нічого не чули про особливості українського бізнесу? Декілька іноземних виробників збирались відкрити заводи в Україні. Але президенти та чиновники натякали "в чому буде наш особистий інтерес?". Вимагали хабарі за відведення земельної ділянки і т.п. Якщо з’явиться хоч один виробник, який захоче побудувати автозавод - чиновникам слід його "в дупу цілувати" виділити ділянку під завод безкоштовно і без тяганини, звільнити від податків на 3-5років. От така потрібна підтримка.
Та я з Вами згоден. І ви тут вірно все помітили. Тому я завжди виходжу з двох постулатів. Спробуйте їх оцінити. 1. Маємо, що маємо. Цей постула означає, що можливо якась діє і є вірною в нормальному суспільстві, але якщо суспільство, держава в нас недолуга - то як вона сприйме ці зміни. У данному випадку, відміна митних обмежень не дасть позитивних змін, а тільки негатив. Хоча можливо у тому суспільстві, який ви хочете бачити - було б і непогано. 2. Якщо ми вважаємо, що в нормальній державі, суспільстві - певна дія була б якісною зміною - то слід спочатку подумати, разом із якими діями можна досягнути нормального суспільства і тоді як ця ініціатива буде з ними співставлятися.
Сподіваюся ви мене зрозуміли. У данному контексті, ви були б повністю праві при нормальній державі, але в дійсних умовах - критика не є доречною.