Авторинок України

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Питання щодо митниці, експлуатації авто, акцизів, штрафів, податків, законодавства тощо. Нові технології та розробки майбутнього
  #<1 ... 1011121314 ... 19>
Повідомлення Додано: Пон 02 вер, 2013 17:39

  tobias написав:щоб вийти на виробництво 200тис. авто на рік, потрібно 3-5 моделей авто вартістю 30-50тис. грн.


Позвольте, но такая цена на четырёхколёсные автомобили в Украине невозможна. :roll:

(Хотя можно попробовать вписаться в ценовые рамки, сконструировав ланос с одним передним колесом).

http://fotohost.org/images/a1c4e397-33kB.jpg
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 02 вер, 2013 21:05

http://fotohost.org/images/a1b6348a-59kB.jpg
Новым рекордсменом в области самых дешёвых машин мира стал автомобиль Bajaj RE60, цена которого будет колебаться вокруг цифры в 16250 гривен.

Автомобиль Bajaj RE60 собирается на платформе так называемой моторикши — трёхколёсного мопеда, использование которого распространено в Индии. Впрочем, то, что у Bajaj RE60 четыре колеса и четыре посадочных места, дало его создателям право причислить своё детище к легковым машинам. Мощность двигателя самой дешёвой машины в мире составляет 20 л. с., а его объём 200 куб. см — такие характеристики позволяют Bajaj RE60 разгоняться до 70 км/ч. Отмечается, что такой скорости можно достичь лишь при пустом багажнике и отсутствии пассажиров. Экономичность Bajaj RE60 столь же примечательна, как и дешевизна — потребление бензина едва дотягивает до 3 литров на 100 км.
Больше читайте здесь: http://auto.tsn.ua/news/nazvana-samaya- ... -lada.html

Самые дешевые автомобили в мире по версии Forbes:
1. Tata Nano - $2500
2. Chery QQ – $4800
3. Suzuki Maruti 800 - $4994
4. Geely MR - $5500
5. Geely HQ SRV – $5780
6. Chery A1 - $7400

http://24smi.org/article/11109-samye-de ... obili.html
хай не за 30, але за $4800-5500, 44000грн можна виробляти авто і ці марки продаються в Україні (Chery QQ він же Matiz).

ЗАЗ Sens седан
ЦІНА на автомобілі 2013 р. випуску, грн.
57 900 59 900 64 900 71 700

http://www.zaz.ua/ukr/models/sens-sd/price.html
хоч на той же Sens можна напевне встановити розумні ціни 45-50тис. грн.
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 вер, 2013 22:46

  tobias написав:
ЗАЗ Sens седан
ЦІНА на автомобілі 2013 р. випуску, грн.
57 900 59 900 64 900 71 700

http://www.zaz.ua/ukr/models/sens-sd/price.html
хоч на той же Sens можна напевне встановити розумні ціни 45-50тис. грн.


:lol: :lol: :lol:
(Жаль смайлика дули здесь нет :( )
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 02 вер, 2013 22:48

/viewtopic.php?p=1862802#p1862802
Новым рекордсменом в области самых дешёвых машин мира стал автомобиль Bajaj RE60, цена которого будет колебаться вокруг цифры в 16250 гривен.


Это ценя в Китае. http://smayliki.ru/smilie-90297831.html

В Украине умножаем на 2.
Востаннє редагувалось Изя Гуд в Пон 02 вер, 2013 22:58, всього редагувалось 2 разів.
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 02 вер, 2013 22:49

Не забывайте, что сотни тысяч соотечественников кормить чем-то нужно. (Которых Левчук так боится выгнать).
Изя Гуд
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 03 вер, 2013 08:31

  tobias написав:
В 2000-е годы в России было открыто несколько десятков автомобильных заводов, выпускающих автомобили под марками известных производителей, среди которых Volkswagen, Skoda, BMW, Ford, Renault, Toyota, Chevrolet, Автомобильный альянс Peugeot-Citroen-Mitsubishi, Nissan, Opel, Kia, Volvo Truck и некоторые другие.

варто брати приклад з росіян, які впустили всіх охочих, але часи були інші... і були охочі.

Варто брати приклад з ВАЗу????
Аргумент....от тільки скажіть мені звідки ми знайдемо пару мільярдів дол. США для дотування власного автовиробництва, як це роблять в Россії?
vmlevchuk
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 03 вер, 2013 08:40

  tobias написав:
  vmlevchuk написав:Воно цим і займається - обмежуючи імпорт авто. Ось ви самі прийшли до того самого.

не до того самого.
1. підвищення добробуту населення окремий процес.

І чим це він окремий процесс? Йому не потрібні гроші? Будете годувати населення обіцянками? І знову ж таки ви прийшли до того самого, що робить наше керівництво.
  tobias написав:2. створення внутрішньої конкуренції, умов для автовиробників - зовсім інше.

І яким чином ви будете творити їі умови? Детальніше пліііз.
  tobias написав:3. вибір стратегії підтримки власних автовиробників, допуск на ринок кількох виробників.

І чим у нас їх не пускають? Просто слід зрозуміти проблему.
  tobias написав:Але час згаяно, корейці та німці відкрили виробництво в Росії, китайці в Білорусі, французи в Туреччині.
З попитом на ринку в 200тис. мало який світовий виробник будуватиме в Україні завод.
Для виробництва на експорт якому виробнику вигідно будувати автозавод в Україні? Для якого ринку він вироблятиме авто, якого сегменту.

І ви прийшли знову до того самого, і фактично відповіли на питання, що я задав вище. І далі? "Не тратьте куме сили - спускайтеся на дно"?
  tobias написав:Головне щоб споживач в Україні мав можливість купувати авто сегменту $10-20тис. Для цього потрібно мати середню зарплату в країні $1000-1500.

От і вся логіка. Про що я і казав. Вам важливо "споживати", а не виробляти. Ви це ставити як головне питання. Я з вами категорично не згоден - головне виробляти, а не споживати.
  tobias написав:Наявна 3500грн($437). Для підняття добробуту населення в 2 рази потрібно 8-12 років, якщо дивитись на приклади іноземних країн...
За средньої ЗП $1000 можна буде говорити про об'єм продажів 400-600тис. авто на рік. Тільки тоді іноземним автовиробникам буде вигідно відкривати заводи для локального виробництва. Тоді можна обмежувати імпорт авто, щоб відкривали локальні заводи, або зростали продажі власного автопрому.

Це ересь!!! Як можна думати, що із підвищенням зарплати виробництво стає вигіднішим??? Весь світ рухається в протилежному напрямку, зарплата - це складова собівартості! Підвищиться зарплата - піде виробництво. Вибачте але це не лізе ні в які рамки.
vmlevchuk
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 03 вер, 2013 09:50

  vmlevchuk написав:
  tobias написав:2. створення внутрішньої конкуренції, умов для автовиробників - зовсім інше.

І яким чином ви будете творити їі умови? Детальніше пліііз.
  tobias написав:3. вибір стратегії підтримки власних автовиробників, допуск на ринок кількох виробників.

І чим у нас їх не пускають? Просто слід зрозуміти проблему.

Ви що нічого не чули про особливості українського бізнесу?
Декілька іноземних виробників збирались відкрити заводи в Україні.
Але президенти та чиновники натякали "в чому буде наш особистий інтерес?".
Вимагали хабарі за відведення земельної ділянки і т.п.
Якщо з’явиться хоч один виробник, який захоче побудувати автозавод - чиновникам слід його "в дупу цілувати" виділити ділянку під завод безкоштовно і без тяганини, звільнити від податків на 3-5років. От така потрібна підтримка.
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 03 вер, 2013 09:54

  Изя Гуд написав:Это ценя в Китае.
В Украине умножаем на 2.

чому? В Україні хіба дорожчі електроенергія, матеріали, робоча сила?
Чи німецькі та японські конвеєри та обладнання дорожчі ніж в Китаї?
P.S. досі згадую розповідь одного з сміжників, що випускав запчастини до Таврії і накручував 300-400% прибутку :mrgreen:
Востаннє редагувалось tobias в Сер 04 вер, 2013 12:45, всього редагувалось 1 раз.
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 03 вер, 2013 10:13

  tobias написав:
  vmlevchuk написав:
  tobias написав:2. створення внутрішньої конкуренції, умов для автовиробників - зовсім інше.

І яким чином ви будете творити їі умови? Детальніше пліііз.
  tobias написав:3. вибір стратегії підтримки власних автовиробників, допуск на ринок кількох виробників.

І чим у нас їх не пускають? Просто слід зрозуміти проблему.

Ви що нічого не чули про особливості українського бізнесу?
Декілька іноземних виробників збирались відкрити заводи в Україні.
Але президенти та чиновники натякали "в чому буде наш особистий інтерес?".
Вимагали хабарі за відведення земельної ділянки і т.п.
Якщо з’явиться хоч один виробник, який захоче побудувати автозавод - чиновникам слід його "в дупу цілувати" виділити ділянку під завод безкоштовно і без тяганини, звільнити від податків на 3-5років. От така потрібна підтримка.

Та я з Вами згоден. І ви тут вірно все помітили. Тому я завжди виходжу з двох постулатів. Спробуйте їх оцінити.
1. Маємо, що маємо. Цей постула означає, що можливо якась діє і є вірною в нормальному суспільстві, але якщо суспільство, держава в нас недолуга - то як вона сприйме ці зміни. У данному випадку, відміна митних обмежень не дасть позитивних змін, а тільки негатив. Хоча можливо у тому суспільстві, який ви хочете бачити - було б і непогано.
2. Якщо ми вважаємо, що в нормальній державі, суспільстві - певна дія була б якісною зміною - то слід спочатку подумати, разом із якими діями можна досягнути нормального суспільства і тоді як ця ініціатива буде з ними співставлятися.

Сподіваюся ви мене зрозуміли. У данному контексті, ви були б повністю праві при нормальній державі, але в дійсних умовах - критика не є доречною.
vmlevchuk
 
 
 
  #<1 ... 1011121314 ... 19>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПДР України 1, 2, 3, 4
Shaman » Вів 19 бер, 2024 14:49
32 9457
Переглянути останнє повідомлення
Сер 25 чер, 2025 14:22
Ірина_
1 2093
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 лис, 2016 15:53
lwa
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама