Изя Гуд написав:Это ценя в Китае. В Украине умножаем на 2.
чому? В Україні хіба дорожчі електроенергія, матеріали, робоча сила? Чи німецькі та японські конвеєри та обладнання дорожчі ніж в Китаї?
Можете озвучить причину и что с ней делать? Потому что не совсем понятно что вы доказываете. То ли отмену таможенных сборов, то ли за перестройку государтсва.
vmlevchuk написав:Можете озвучить причину и что с ней делать? Потому что не совсем понятно что вы доказываете. То ли отмену таможенных сборов, то ли за перестройку государтсва.
промисловість України(в т.ч. і автомобільна) стоїть перед викликом - або змінюватись і запроваджувати нові методи виробництва, стиль керування, методи продажу за взірцем кращих іноземних компаній, або тихо вмирати, занепадати. І милиці держпідтримки у будь-якому вигляді(особливо у сучасному) можуть тільки продовжити процес занепаду до закономірного фіналу. Мита, звільнення від податків не ініціюють зміну методів виробництва, оновлення заводів та фабрик, появу нових, конкурентних моделей. Купівля ліцензій та випуск ліцензійних авто - тупікова гілка розвитку, СРСР йшов цим шляхом 50-70років. Результат всім відомий. Навіть проста крадіжка моделей та випуск аналогів кращих іноземних зразків - краща тактика. Бо потребує певної власної розробки(маскування) моделей та інженерії.
tobias написав:Мита, звільнення від податків не ініціюють зміну методів виробництва, оновлення заводів та фабрик, появу нових, конкурентних моделей. Купівля ліцензій та випуск ліцензійних авто - тупікова гілка розвитку, СРСР йшов цим шляхом 50-70років. Результат всім відомий.
Как раз СССР разрабатывал собственные модели. Итог, и модели, мы хорошо знаем, конечно... (Хорошего в этих моделях было очень мало)
tobias По перше. В Україні розвивають нові автовиробники, наприклад концерн Богдан. І цей розвиток можливий лише з державної підтримки. Вона хоча б недолуга, але є. Ви пропонуєте її відмінити? Чому? Ви усвідомлюєете, що втрата підтримки може поховати й те, що маємо? По друге, чому є таке впевненість, що національний виробник, займаючи максимум 20% ринку (а можливо й менше), не зацікавлений у розвитку, бо має підтримку? Не зацікавлений у розвитку виключно монополіст - ви вважаєте, що національний виробник є монополістом? По третє. Ви усвідомлюєте наслідки ліберальної політики все ж таки? Це платна медицина і освіта, ризики втрати виробництва, падіня держ підтримки по соціальних програмах тощо?
vmlevchuk написав:tobias По перше. В Україні розвивають нові автовиробники, наприклад концерн Богдан.
який випускає застарілу легкову модель, від якої вже відмовились розробники... якщо б він випускав хоча б Granta - інша річ. Про незацікавленість у розвитку свідчать застарілі моделі на конвеєрах. Без ліберальної політики сюди не прийдуть лідери автомобільного ринку, нові і перспективні моделі переважно в них. Красномовний приклад IKEA(в іншій галузі, але показовий). Є ще один шлях - дозволити "самоделкіним" випускати авто, зібрані кустарно з використанням іноземних комплектуючих. Теж шанс появи нових автовиробників.
vmlevchuk написав:tobias По перше. В Україні розвивають нові автовиробники, наприклад концерн Богдан.
який випускає застарілу легкову модель, від якої вже відмовились розробники... якщо б він випускав хоча б Granta - інша річ. Про незацікавленість у розвитку свідчать застарілі моделі на конвеєрах. Без ліберальної політики сюди не прийдуть лідери автомобільного ринку, нові і перспективні моделі переважно в них. Красномовний приклад IKEA(в іншій галузі, але показовий). Є ще один шлях - дозволити "самоделкіним" випускати авто, зібрані кустарно з використанням іноземних комплектуючих. Теж шанс появи нових автовиробників.
Попит є на старі моделі. От я не бачу в тому проблеми. Моделі авто до 2000 року на порядок якісніші і кращі ніж після 2000. Будете сперечатися? І до чого тут Гранта? Чому наприклад не Мерс XL? Ринку потрібні автобуси малолітражки - випускаються автобуси малолітражки. Застралі моделі на конвеєрах свідчить, що у виробника не хватає прибутку і вміння для запуска інших моделей. А не ефемерна зацікавленість чи ні. Якщо ви вже висуваєте аргумент "зацікавленості", то вже будьте добрі обгрунтовуйте чому "не цікаво". І далі, ви вважаєте, що от зніми митні обмеження - і в Україну побіжать будувати заводи? Ні? Тоді для чого штовхати в маси ідеї які руйнують економіку? І що там з прикладом ИКЕА? Що він там показує і кому?
vmlevchuk написав:І що там з прикладом ИКЕА? Що він там показує і кому?
провідні світові автовиробники не прийдуть в країну, в якій потрібно давати хабарі та несприятливий бізнес-клімат. Богдан міг би випускати Гранту і продавати за 70-80тис. грн. Але то невдалий приклад, можна замінити на LADA Largus. ціна в Україні за аналогією цін на Богдан-Пріора склала б 90-105тис. грн на противагу 115тис. грн зараз. Але чи дозволять його випускати в Україні власники концерну?
Востаннє редагувалось tobias в Сер 04 вер, 2013 16:34, всього редагувалось 1 раз.
tobias написав:Без ліберальної політики сюди не прийдуть лідери автомобільного ринку
А кто, по-вашему, лидеры?
якщо брати економ-сегмент, то в ЄС PSA Peugeot Citroën, Renault.
«Рено» (франц. Renault, Regie nationale des usines Renault) — французька державна автомобільна компанія, найбільша в країні. Випускає легкові, вантажні та спортивні автомобілі. Штаб-квартира розташована в Булонь-Біянкур (маленьке містечко поблизу Парижа). Крупнейшие акционеры компании — правительство Франции (15,01 %) и Nissan (15 %)
Renault опередил мировые автоконцерны с бюджетным автомобилем для развивающихся рынков, выпустив на рынок Logan. Эта модель собирается в России, Иране, Колумбии, Бразилии, Марокко. По данным Reuters, Logan индийской сборки сейчас стоят 7400 евро ($9840). Самые дешевые в мире Logan собираются в Румынии и стоят от 6400 евро ($8510). В России Logan в минимальной комплектации стоит $9700. Другие мировые автоконцерны не отстают от конкурента. Nissan, Toyota, GM, Volkswagen вместе со Skoda заявили о желании начать разработку бюджетных автомобилей. Но их машины будут дороже — от $6000 до $10 000. Эксперты уверены, что новая разработка Renault не дойдет до России. Российский потребитель уже с трудом воспринимает автомобиль без гидроусилителя, кондиционера и других опций, говорит руководитель китайского направления «Автомира» Евгений Межов, поэтому автомобиль с минимальными потребительскими качествами не будет востребован в России даже по очень низкой цене. Богданов из A.T. Kearney считает, что через пару лет в России невозможно будет продавать автомобиль дешевле $10 000. Такая машина не будет соответствовать либо требованиям экологии и безопасности, либо запросам покупателя. «Даже за $7000-8000 пустой автомобиль никому не будет нужен», — уверен он.