|
Городской коммерческий банк CityCommerce БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Чет 14 лис, 2013 16:36
Україномовного може влаштовувати спілкування будь-якою мовою, якщо він її розуміє. 
Помилковий, нічим не підтверджений висновок! Давайте залишимо питання розвитку мови поза банківськими рахунками.
Банк працює в Україні, тому має працювати в правовому полі даної держави, поважати бажання українців спілкуватися та отримувати інформацію рідною мовою! Якщо є небайдужі громадяни, політичні чи культурні діячі - це їх справа зробити, щоб мова була більш популярна. Але це не робиться ламаючи через коліно, мовою ультиматумів.
В чому проявився ультиматум? Колеги висловили лише Вам пропозицію! Щодо Таврики та ін. Давайте не будемо забувати, що високі ставки самі по собі не є ознакою нестабільної структури. Важливо як банк виконує свої зобов`язання, як використовує ресурси. Деякі банки стали "проблемними" не з власної вини, а тому, що власники не того кольору.
Цікаво почути - яким саме чином ССВ використовує залучені ресурси? Якого кольору власники?
-
V2
-
4
-
- Повідомлень: 8321
- З нами з: 03.07.09
- Подякував: 299 раз.
- Подякували: 1370 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Чет 14 лис, 2013 16:37
Михаил_CCB написав: DIV написав:lobanoff Не лукавте. Україномовного не може влаштовувати спілкування російською, бо тоді він не україномовний. А про англійську - все правильно роблять, бо це мова міжнародного спілкування, без якої в світі не обійтись. Я поважаю вибір усіх російськомовних розмовляти рідною, хочу щоб і мені надавали інформацію рідною для мене мовою. Банк цього не робить. Стосовно ставок, то вони і так високі. Банк пилососить гроші. Історія Таврики, Укрпромбанку та інших не навчила?
Україномовного може влаштовувати спілкування будь-якою мовою, якщо він її розуміє.  Тому що мова - це спосіб для обміну інформацією. Якщо він працює - то вже добре. Давайте залишимо питання розвитку мови поза банківськими рахунками. Якщо є небайдужі громадяни, політичні чи культурні діячі - це їх справа зробити, щоб мова була більш популярна. Але це не робиться ламаючи через коліно, мовою ультиматумів. Це моя особиста позиція, не як офіційного представника банку. Щодо Таврики та ін. Давайте не будемо забувати, що високі ставки самі по собі не є ознакою нестабільної структури. Важливо як банк виконує свої зобов`язання, як використовує ресурси. Деякі банки стали "проблемними" не з власної вини, а тому, що власники не того кольору.
Як україномовний, скажу Вам, що україномовного в Україні обслуговування неукраїнською мовою не може влаштувати. Адже якщо поляків у Польщі польські банки обслуговують польською мовою, а росіян у РФ обслуговують російською, то чим гірші українці за поляків чи росіян, щоб не обслуговувати їх українською мовою. Це вже є ознака зневажливого ставлення продавця послуги до свого клієнта, а клієнти не можуть позивтивно реагувати на таке ставлення. А такі речі не можна виключати із загальних критеріїв якості обслуговування. Оскільки відповідно до переписів 1989 та 2001 років україномовного населення в Україні більшість. Вас, товариство, ніхто не ламає через коліно і не ставить Вам ультиматумів, оскліьки ніхто не вимагає від вас відмовитись від використання у своїй діяльності від іноземних мов, на користь лише української. Як компроміс, Ви можете взяти за зразок мовної політики в медіа, зокрема у Фейсбуці, яку веде ПАТ "БАНК ФОРУМ".
-
Marshal
-
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 27.01.13
- Подякував: 69 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 14 лис, 2013 16:39
AlexJ написав: sealedy написав:Щодо обслуговування - гарного чи поганого. Зробила спробу підписатися на вашу сторінку у Фейсбуці, однак через російську мову я незабаром відмовилася сдідкувати за вашими новинами, я некомфортно себе почуваю з банком, який не поважає україномовних клієнтів і не завдає собі клопоту вести спілкування з клієнтами державною мовою. Відповідно, я не можу й довіряти свої гроші такому банку. Обрала для себе україномовний "Аваль" і анітрохи про це не шкодую.
Прекрасне рішення та чудовий пост. Заради цього варто було зареєструватися.
Багато користувачів просто читає даний форум і реєструється лише в тому випадку, коли дійсно є щось сказати або запитати, а не лише почерпнути інфомрацію. Можливо, це саме той випадок.
-
V2
-
4
-
- Повідомлень: 8321
- З нами з: 03.07.09
- Подякував: 299 раз.
- Подякували: 1370 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Чет 14 лис, 2013 16:41
tatop Не жартую  Якщо бути точним, то 2.975.000.
-
blagoic
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 14 лис, 2013 16:42
sealedy написав:Щодо обслуговування - гарного чи поганого. ... Відповідно, я не можу й довіряти свої гроші такому банку. Обрала для себе україномовний "Аваль" і анітрохи про це не шкодую.
Феерично скоро эта ветка станет такой же "любимой" как и Таврика
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 14 лис, 2013 16:49
blagoic написав:tatop Не жартую  Якщо бути точним, то 2.975.000.
Вы реально не на том акцентируете свое внимаие. Да будь банк хоть трижды украиномовним - нельзя в нем держать такие суммы..., разве что у вас пару миллиардов и вы только так смогли их разбросать по украинским банкам
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 14 лис, 2013 17:00
Stringer написав: blagoic написав:tatop Не жартую  Якщо бути точним, то 2.975.000.
Вы реально не на том акцентируете свое внимаие. Да будь банк хоть трижды украиномовним - нельзя в нем держать такие суммы..., разве что у вас пару миллиардов и вы только так смогли их разбросать по украинским банкам
Українська мова обслуговування не є єдиною ознакою за якою обирає банк україномовний клієнт. Але одна з головних. Звичайно, що якщо банк буде спілкуватись винятково українською мовою, але фінансові показники у нього будуть нікудишні, то більше 200 тис. до нього ніхто не понесе, але якщо буде 2 банки з однаковими фінансовими показниками, але один з них буде ігнорувати українську мову, то я краще оберу другий, який не ігноруватиме української мови при обслуговуванні.
-
Marshal
-
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 27.01.13
- Подякував: 69 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 14 лис, 2013 17:47
Stringer написав: blagoic написав:tatop Не жартую  Якщо бути точним, то 2.975.000.
Вы реально не на том акцентируете свое внимаие. Да будь банк хоть трижды украиномовним - нельзя в нем держать такие суммы..., разве что у вас пару миллиардов и вы только так смогли их разбросать по украинским банкам
Та ні, я як раз не просив українізовувати увесь банк  Достатньо було б соцмережі. За надійність я не турбуюся. Неначе все зроблено для того, щоб гроші не канули.
-
blagoic
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 14 лис, 2013 17:47
blagoic написав:tatop Не жартую  Якщо бути точним, то 2.975.000.
К Вам уже выехали 
-
Zebra
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 12508
- З нами з: 21.09.12
- Подякував: 1885 раз.
- Подякували: 2675 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
19 |
44482 |
|
|
56227 |
8884362 |
Сер 23 жов, 2024 15:18 Y3G0R
|
|
3462 |
2013575 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|