МИХАЙЛІВСЬКИЙ БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 769770771772773 ... 5623>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

МИХАЙЛІВСЬКИЙ БАНКРОТ 3.2 5 368
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
19%
70
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
15%
54
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
16%
59
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
32%
118
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
18%
67
Всього голосів : 368
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 18:47

  Vkladchik написав:А ще СС обіціють передзвонить з вирішення елементарних питань, а вже тиждень минув і відповіді не має, видно ради не дадуть, консультуються одна з одною, ... колись забули вимнкути голос, то такого наслухався )))

Уважаемый клиент!
Благодарим Вас за предоставленную информацию и за то, что не остаетесь безразличными.
Приносим свои извинения за возникшую ситуацию.
В результате проведенного расследования было определено с кем из сотрудником происходила коммуникация и соответствующие меры были успешно применены к данному сотруднику с целью исключения возможности возникновения подобного в будущем.
Банк Михайловский ценит своих клиентов и применяет все возможные меры для улучшения сервиса.
Благодарим за сотрудничество и понимание.
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ
 
Заблокований
Повідомлень: 802
З нами з: 25.11.13
Подякував: 53 раз.
Подякували: 67 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 18:47

  Козак-характерник написав:Шот меня Михалич стал напрягать...)) Нехай Ощадка отдохнет с нулевім остатком... По папиру харчуюсь тока в Альфе и ПИБе...))

В чому напряг?
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 18:49

  Квесторе_поверніться написав:
  Козак-характерник написав:Шот меня Михалич стал напрягать...)) Нехай Ощадка отдохнет с нулевім остатком... По папиру харчуюсь тока в Альфе и ПИБе...))

В чому напряг?

Та работая с такой банкой глаз да глаз нужен...)) Напряг...Кайф от жизни ломает...))
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2361 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 18:51

  Козак-характерник написав:
  Квесторе_поверніться написав:
  Козак-характерник написав:Шот меня Михалич стал напрягать...)) Нехай Ощадка отдохнет с нулевім остатком... По папиру харчуюсь тока в Альфе и ПИБе...))

В чому напряг?

Та работая с такой банкой глаз да глаз нужен...)) Напряг...Кайф от жизни ломает...))

Зараз вся БС це мінне поле. Тільки те що під грушею....надійно лежить. :wink:
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 22:03

  eugene2003 написав:Квесторе_поверніться

Банк ответил. Оказывается, как всегда - виноваты клиенты.
Согласно регламенту внутрибанковского перевода - время проведения - до 15 минут. НО, средства прокручивают по счетам они на следующий операционный день.

По-моему, это обычное явление для большинства банков: деньги на карте доступны сразу, а на счёт проводятся в следующий рабочий день (в Вашем случае в понедельник). Странно, что Вы об этом не подумали.
reef
 
Повідомлень: 2771
З нами з: 28.08.07
Подякував: 194 раз.
Подякували: 198 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 22:10

  reef написав:
  eugene2003 написав:Квесторе_поверніться

Банк ответил. Оказывается, как всегда - виноваты клиенты.
Согласно регламенту внутрибанковского перевода - время проведения - до 15 минут. НО, средства прокручивают по счетам они на следующий операционный день.

По-моему, это обычное явление для большинства банков: деньги на карте доступны сразу, а на счёт проводятся в следующий рабочий день (в Вашем случае в понедельник). Странно, что Вы об этом не подумали.

Тут думати не треба було. Згідно регламентів попередніх грошенята мали зараховуватись в день відправлення якщо кидати до 16-00.
Але Михбанк порахував, що клієнтам буде зажирно, якщо з однієї карти на іншу перекидати в пятницю, то відсотки отримувати на суму переказу 3 лишніх дні: суботу, неділю і понеділок і вирішив за ці 3 дні відсотків не платити.
Змінив тихесенько регламент...а клієнт ні слухом ні духом.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 23:13

Re: Михайлівський

Вірно.
У мене є файл з регламентом від 5 лютого, там замість "Зарахування коштів на рахунок - наступний операційний день від дня транзакції" вказано "Зарахування коштів на рахунок:
- для операцій, здійснених в операційні дні до 16:00:00 - в день транзакції;
- для операцій, здійснених в операційні дні після 16:00:00 та у вихідні дні - наступний операційний день від дня транзакції."
Тишком-нишком змінили, а клієнт знову лох.
Мусиш щодня дивитися, чи не змінив Міха регламент/тарифи?
Чорний Ворон
 
Повідомлень: 165
З нами з: 03.11.14
Подякував: 205 раз.
Подякували: 25 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 11 бер, 2015 23:37

  БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ написав:
  Vkladchik написав:А ще СС обіціють передзвонить з вирішення елементарних питань, а вже тиждень минув і відповіді не має, видно ради не дадуть, консультуються одна з одною, ... колись забули вимнкути голос, то такого наслухався )))

Уважаемый клиент!
Благодарим Вас за предоставленную информацию и за то, что не остаетесь безразличными.
Приносим свои извинения за возникшую ситуацию.
В результате проведенного расследования было определено с кем из сотрудником происходила коммуникация и соответствующие меры были успешно применены к данному сотруднику с целью исключения возможности возникновения подобного в будущем.
Банк Михайловский ценит своих клиентов и применяет все возможные меры для улучшения сервиса.
Благодарим за сотрудничество и понимание.


Жду ответа на вопрос в ЛС.
Vkladchik
 
Повідомлень: 207
З нами з: 12.05.07
Подякував: 3 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 12 бер, 2015 10:01

Квесторе_поверніться

Я не те, що не отримав відсотки за 3 дні. Я зовсім не отримав відсотків за цілий тиждень, бо в "Дохідна п'ятниця" у мене була на 0. Закинув грошенят - і теж не отримав. Який сенс тоді тримати гроші в банку?) Він же все одно не платить відсотків.
eugene2003
 
Повідомлень: 83
З нами з: 22.02.15
Подякував: 11 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 12 бер, 2015 10:23

Re: Михайлівський

  Чорний Ворон написав:Вірно.
У мене є файл з регламентом від 5 лютого, там замість "Зарахування коштів на рахунок - наступний операційний день від дня транзакції" вказано "Зарахування коштів на рахунок:
- для операцій, здійснених в операційні дні до 16:00:00 - в день транзакції;
- для операцій, здійснених в операційні дні після 16:00:00 та у вихідні дні - наступний операційний день від дня транзакції."
Тишком-нишком змінили, а клієнт знову лох.
Мусиш щодня дивитися, чи не змінив Міха регламент/тарифи?


Банк Михайлівський,
1. Напишіть нам, коли був прийнятий Новий регламент по інтернет-банкінгу та який діяв станом на 27.02.2014 року.
2. Про ВСІ зміни в регламентах або процесах в діяльності Банку клієнти повинні бути сповіщені. Почитайте ст. 55 ЗУ "Про банки і банківську діяльність". Якщо ж Ви не укладаєте договір на підключення до ІБ, це не означає, що вимога Закону Вас не стосується.

"Відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком.....Банкам забороняється в односторонньому порядку змінювати умови укладених з клієнтами договорів".
Якщо Ви не уклали договір з клієнтом про ІБ, то Ваш регламент зарахування коштів на рахунок є нікчемним з точки зору законодавства. Таким чином, той факт, коли Ви провели мою операцію є вже другорядним фактором.

Ситуація така: в п'ятницю клієнт (тобто я) провів операцію зарахування коштів з одного рахунку на інший. Клієнт побачив в ІБ, що гроші перевелись, зателефонував 06.03.2015 в кол-центр з питанням, чи було ним дотримано вимоги за депозитним продуктом та отримав відповідь від уповноваженого співробітника "ТАК". Клієнт про зміни в регламенті нічого не знав. А проценти за депозитним договором Банк не нарахував.
Розбирайтеся.
Надурили клієнта та хочете це спустити.
Підготую всі матеріали та проконсультуюсь з юристом. Навіть смішно, за 300 грн. Банк доводить до суду. Що ж, Ваше право. Всі судові витрати теж будуть відшкодовані Вами.

P.S. На моїй пам'яті договори на користування ІБ укладає ПАТ "Платинум Банк".
eugene2003
 
Повідомлень: 83
З нами з: 22.02.15
Подякував: 11 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 769770771772773 ... 5623>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта Банк - БАНКРОТ 1 ... 4834, 4835, 4836
Anonymous » Сер 29 лис, 2006 17:06
48351 26992507
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 гру, 2023 17:20
stuermer01
828 315813
Переглянути останнє повідомлення
Суб 23 вер, 2023 19:11
tetyanadimitrova3
Банк Форум - БАНКРОТ 1 ... 922, 923, 924
Anonymous » Суб 29 січ, 2005 12:45
9235 2609618
Переглянути останнє повідомлення
Сер 09 сер, 2023 00:34
AlexSV
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама