Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Чи правомірно торгова точка, яка використовує термінал і бере участь у програмі Бонус+, відмовляється приймати оплату з бонусного рахунку? Вперше зіткнувся з такою ситуацією, що було відмовлено в оплаті з Бонус+ (мотивація - не підключена програма, яка дозволяє приймати кошти з бонусного рахунку), але водночас при оплаті з основного рахунку картки у цій торговій точці були нараховані бонуси. Так буває?
Ув PrivatBank, почему вы не реагируете на вопросы. Не надо делать из меня дурка, звонки по моим картам ко мне не поступали, я не мог пропустить аж ТРИ входящих звонка. Из-за вас, деньги зависли на карте, я не могу совершить покупки, теперь чтобы оплачивать мне прийдется продать доллары и платить с гривневой карты, а значит я потеряю на конвертации. Почему изменение лимита вызывает такие трудности, ведь это мое право распоряжаться моими деньгами по своему усмотрению, а вы мне в этом препятствуете.
PS по карте супруги, звонок поступил, но лимит отображается прежним, сейчас в чате выясняю.. сначала посоветовали почистить куки, потом поменять браузер.. потом признали проблемы в работе сервиса..
И кто мне теперь компенсирует потери на обмене валют?
Sanio написав:Чи правомірно торгова точка, яка використовує термінал і бере участь у програмі Бонус+, відмовляється приймати оплату з бонусного рахунку? Вперше зіткнувся з такою ситуацією, що було відмовлено в оплаті з Бонус+ (мотивація - не підключена програма, яка дозволяє приймати кошти з бонусного рахунку), але водночас при оплаті з основного рахунку картки у цій торговій точці були нараховані бонуси. Так буває?
3.7.1.2.2.44. У разі підключення до програми лояльності «Бонус Плюс» зобов'язується пропонувати клієнтам з платіжною карткою ПриватБанку виконати оплату з бонусного рахунку.
Штраф за встановлений факт відмови Торговця надання знижок (бонусів), передбачених анкетою — заявою 50% від суми транзакції, але не менше 50 гривень
nickvp написав:Но Приват-то свою задачу выполнил - депо привлек, когда надо было, а теперь такими ставками разбрасываться не хочет.
ну по заключенным договорам изменять врятли будут, слишком много шума поднимется... так что, до октября, все делаем себе нужных столбиков..
будут, 2 долл столбы теперь не имеют смысла
Чего не имеет? Было до 5000 тыс $ в месяц, станет до 3000 тыс. Ну прийдется теперь сумму на несколько столбов раскидывать. Впринципе приват делает логично. При курсе 8, 5000 долл. равнялось 40000 грн в месяц. сейчас будет около 65000. Еще остается запас куда урезать.
lubopytnaya написав:Т.е. Приват посодействует, шобы НБУ к 28.09 снизил учётку еще на 2%?
Это не так печально, как то, что с 1 октября уменьшается лимит пополнений вкладов в течение месяца до суммы не более первоначальной и не более 3к уе. Боюсь, что владельцы столбиков будут расстроены.
Не более первоначальной, подразумевается сумма больше 50000 грн или 3000$ ???
Sanio написав:Чи правомірно торгова точка, яка використовує термінал і бере участь у програмі Бонус+, відмовляється приймати оплату з бонусного рахунку? Вперше зіткнувся з такою ситуацією, що було відмовлено в оплаті з Бонус+ (мотивація - не підключена програма, яка дозволяє приймати кошти з бонусного рахунку), але водночас при оплаті з основного рахунку картки у цій торговій точці були нараховані бонуси. Так буває?
3.7.1.2.2.44. У разі підключення до програми лояльності «Бонус Плюс» зобов'язується пропонувати клієнтам з платіжною карткою ПриватБанку виконати оплату з бонусного рахунку.
Штраф за встановлений факт відмови Торговця надання знижок (бонусів), передбачених анкетою — заявою 50% від суми транзакції, але не менше 50 гривень
О, прикольно! Сталкивался с ситуацией, когда в подобном магазине, увидев карту привата, начали на калькуляторе пересчитывать уже озвученную стоимость чтобы покрыть проценты бонус+.
Sanio написав:Чи правомірно торгова точка, яка використовує термінал і бере участь у програмі Бонус+, відмовляється приймати оплату з бонусного рахунку? Вперше зіткнувся з такою ситуацією, що було відмовлено в оплаті з Бонус+ (мотивація - не підключена програма, яка дозволяє приймати кошти з бонусного рахунку), але водночас при оплаті з основного рахунку картки у цій торговій точці були нараховані бонуси. Так буває?
Sanio, дозвольте нам докладніше розглянути ситуацію. Направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua, посилання на цей відгук, адресу торгової точки, номер терміналу (вказано на будь-якому успішному чекові) і Ваші контактні дані. З повагою, Анна. ПриватБанк.
Alpha1251 написав:О, прикольно! Сталкивался с ситуацией, когда в подобном магазине, увидев карту привата, начали на калькуляторе пересчитывать уже озвученную стоимость чтобы покрыть проценты бонус+.
Тогда не стал заморачиваться - вопрос копеечный.
Про це говорить нам інший пункт:
3.7.1.2.2.12. Не допускати перевищення ціни товару (послуги) при оплаті їх з використанням: Платіжного Засобу, сервіс "Оплата частинами", сервісу «Миттєва розстрочка», сервісу віддалених платежів «AirPay», програми «Бонус Плюс» і Дисконтного клубу «ПриватБанк VIP», сервісу DCC по відношенню до їх ціни під час оплати за готівковий розрахунок, не вводити додаткових комісійних. У разі встановлення факту перевищення ціни, в безумовному порядку повернути Утримувачеві Платіжного Засоби суму націнки або додаткової комісії на той же картковий рахунок, з якого здійснювалась оплата. Також відшкодовує Банку штраф у розмірі 100% від вартості товару / послуги.
Штраф у разі встановлення факту перевищення ціни товару (послуги) при оплаті їх по Платіжному засобу по відношенню до їх ціни при платі за готівковий розрахунки У розмірі штрафу, виставленого Платіжною системою, але не менше 50 гривень
Причому факт перевищення ціни довести просто, як мені здається: достатньо пред'явити касовий чек і чек з терміналу. А от що необхідно, щоб довести відмову у проведенні операції по Б+ я не знаю.
Востаннє редагувалось klug в Сер 16 вер, 2015 17:49, всього редагувалось 1 раз.
Sanio написав:Чи правомірно торгова точка, яка використовує термінал і бере участь у програмі Бонус+, відмовляється приймати оплату з бонусного рахунку? Вперше зіткнувся з такою ситуацією, що було відмовлено в оплаті з Бонус+ (мотивація - не підключена програма, яка дозволяє приймати кошти з бонусного рахунку), але водночас при оплаті з основного рахунку картки у цій торговій точці були нараховані бонуси. Так буває?
Sanio, дозвольте нам докладніше розглянути ситуацію. Направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua, посилання на цей відгук, адресу торгової точки, номер терміналу (вказано на будь-якому успішному чекові) і Ваші контактні дані. З повагою, Анна. ПриватБанк.