Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Pretor написав:OschadbankUA Прошу официального представителя прокомментировать работу сотрудников Ощадбанк и озвучить официальную позицию банка по ниже описанной ситуации. Обратился в отделение с целью открыть депозит. Кассир отказалась принимать купюру с едва заметным дефектом (менее 1мм, см. фото)
Добрый день! Просьба уточнить отделение и Ваши контактные данные. Спасибо!
OschadbankUA написав:Доброго дня! Вся інформація міститься у відділеннях на інформаційних стендах
А якщо такої інформації нема то вона і не існує? Обійшов всі стенди у відділенні нічого подібного не знайшов. Повторюю і самі співробітники ощадбанку до 12,10,2016р. і гадки не мали про існування подібних казусів з ГНУЧКИМ. Потім показали повідомлення яке базується на постанові НБУ №140 яка втратила чинність. Хтось когось десь вводить в оману...
Будь ласка, вкажіть номер відділення, в яке Ви звертались
Ви вводите в оману своїми тлумаченнями законів та якимись тайними розпорядженнями банку. Тепер покажіть по якій постанові Ви виплачуєте гривнями достроковий гнучкий депозит? Такої постанови актуальної немає, отже Ви брехуни.[/quote] Доброго дня! Постанова НБУ №386 від 14.09.2016
OschadbankUA а чего это совковый банк так медленно делает карточку Киевлянина? доколе будет творится беспредел в банке? и когда уберете из банка хамовитых сотрудников?
Вкладчик1234 написав:Представитель тут парит в худших традициях про "служебную информацию", которую они якобы не распространяют. Но при этом эта "служебная информация" должна быть на стендах. Вопросы представителю: 1. Является ли та "служебная информация" о частичном снятии валютных "гнучких" в гривне - секретной? 2. Является ли та "служебная информация" о частичном снятии валютных "гнучких" в гривне - публичной? 3. Если я эту Вашу "секретно-служебно-публичную" инфо вдруг найду на стенде и опубликую тут - Вы не будете против? И где эту "секретно-служебно-публичную" инфо можно найти в г. Запорожье, в свободном для клиента доступе (адрес)? И назовите идентификатор документа, который регламентирует выдачу валютных "гнучких" исключительно в гривне, т.к. весь стенд перечитывать затруднительно, тем более что сотрудники Пышно-банка не парятся с размещением инфо на стендах. Спасибо!
Добрый день! Я не могу назвать Вапм номер внутреннего документа. Но информация о досрочной выдаче валютных депозитов в гривне обязана находится на информациоонных стендах. Если ее там нет, то это вопрос к начальнику отделения.
Ага, це вже цікаво! Тобто, не всі "Гнучкі" під цю схему потрапили. Більш ранні мають виконуватись належним чином. Цікаво, що з цього приводу скаже представник
Доброго дня! Так як досьрокове розторгнення депозиту відбувається під час дії постанови НБУ, то видача коштів відбувається в гривні по курсу обміну. Це для всіх діючих договорів.
Ага, це вже цікаво! Тобто, не всі "Гнучкі" під цю схему потрапили. Більш ранні мають виконуватись належним чином. Цікаво, що з цього приводу скаже представник
Доброго дня! Так як досьрокове розторгнення депозиту відбувається під час дії постанови НБУ, то видача коштів відбувається в гривні по курсу обміну. Це для всіх діючих договорів.
А что Вы считаете досрочным расторжением? До 31 дня разрыв - допустим досрочное. Но почему если есть право на разове зняття через 31 день, Вы считаете что это как досрочное расторжение и выдаете гривной (право на разове зняття = досрочное ?) ?
Востаннє редагувалось Alex2007 в Чет 20 жов, 2016 14:24, всього редагувалось 1 раз.
OschadbankUA написав:Доброго дня! Будь ласка, вкажіть номер відділення, в якому Ви обслуговуєтесь. Ми зясуємо, чому інформації не має на стендах. Що ж стосується внутрішнього розпорядження, то це комерційна інформація банку, яку ми не можемо розголошувати.
О, тут ви і попались. Тільки що сходив центральне відділення в м.Київ (в т.ц. "Гулівер"), хотів сфотографувати стенд. Ну так, псіханув, із принципу. Стендів там виявилось декілька, крім того всілякі інформаційні дошки, брошюри та пластикові "книжки". Так от, як і очікувалось, жодного згадування про це немає. Жодного разу, поряд із рекламою депозиту "Гнучкий" не вказано, що при вкладі в валюті у вас будуть проблеми. Випишете чортів керівнику відділення? ))) Давайте вже всім керівникам всіх відділень одночасно, тому, що очевидно, що ніде жодного згадування немає. Ніж верзти нісенітниці, краще напішіть доповідну керівництву, що вони або хай такий депозит скасують, або відмовляться від цієї дурнуватої політики.
OschadbankUA написав:Доброго дня! Будь ласка, вкажіть номер відділення, в якому Ви обслуговуєтесь. Ми зясуємо, чому інформації не має на стендах. Що ж стосується внутрішнього розпорядження, то це комерційна інформація банку, яку ми не можемо розголошувати.
О, тут ви і попались. Тільки що сходив центральне відділення в м.Київ (в т.ц. "Гулівер"), хотів сфотографувати стенд. Ну так, псіханув, із принципу. Стендів там виявилось декілька, крім того всілякі інформаційні дошки, брошюри та пластикові "книжки". Так от, як і очікувалось, жодного згадування про це немає. Жодного разу, поряд із рекламою депозиту "Гнучкий" не вказано, що при вкладі в валюті у вас будуть проблеми. Випишете чортів керівнику відділення? ))) Давайте вже всім керівникам всіх відділень одночасно, тому, що очевидно, що ніде жодного згадування немає. Ніж верзти нісенітниці, краще напішіть доповідну керівництву, що вони або хай такий депозит скасують, або відмовляться від цієї дурнуватої політики.
Дякую за Ваш коментар! Ми все прийняли до уваги та в роботу. Посприяємо у вирішенні ситуації