Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
PUMB Сьогодні через термінал ПУМБ зараховані кошти були через 3 години. Все буває, але коли задаю питання чому у колл- центр і чую відповідь - чекайте 3 дні без будь-яких пояснень, то можна зробити погані висновки. Добре, що зателефонував у колл-цент вдруге і відповів більш адекватний співробітник та спробував пояснити.
сегодня день биллинга - конец мес. .. у всех банков это день когда без надобности лучше ничего не делать ... вам назвали максимальный срок чтоб вы отстали
JamesBond написав:PUMB Сьогодні через термінал ПУМБ зараховані кошти були через 3 години. Все буває, але коли задаю питання чому у колл- центр і чую відповідь - чекайте 3 дні без будь-яких пояснень, то можна зробити погані висновки. Добре, що зателефонував у колл-цент вдруге і відповів більш адекватний співробітник та спробував пояснити.
Перепрошуємо за непорозуміння. Проведемо роботу з колегами щодо більш адекватного інформування.
JamesBond написав:PUMB Сьогодні через термінал ПУМБ зараховані кошти були через 3 години. Все буває, але коли задаю питання чому у колл- центр і чую відповідь - чекайте 3 дні без будь-яких пояснень, то можна зробити погані висновки. Добре, що зателефонував у колл-цент вдруге і відповів більш адекватний співробітник та спробував пояснити.
Тута колл-центр (причому на платній 044 лінії) та чат тіко для хвасону ... щоб щось вияснити треба просто перевіряти самому, і ризикувати монеткою
Скупердяй написав:Тута колл-центр (причому на платній 044 лінії) та чат тіко для хвасону
Добре що так. Сьогодні відключився від VEGA, так чув що нових недолугих кліентів підключити в Станіславові не можуть до телефонії, також протестувати можливість надання інтернету, бо майстри мають приіхати зі Львова, так як останній в місті тиждень як звільнився. От таке.
JamesBond написав:PUMB Сьогодні через термінал ПУМБ зараховані кошти були через 3 години. Все буває, але коли задаю питання чому у колл- центр і чую відповідь - чекайте 3 дні без будь-яких пояснень, то можна зробити погані висновки. Добре, що зателефонував у колл-цент вдруге і відповів більш адекватний співробітник та спробував пояснити.
Перепрошуємо за непорозуміння. Проведемо роботу з колегами щодо більш адекватного інформування.
Піддтримую! Співробітники колл-центру неадекватно підходять к вирішенню питання!