Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Як отримувати більше бонусів з OTP Tickets Travel Card? Відкрийте кредитну лінію для OTP Tickets Travel Card та отримайте:
250 привітальних бонусів для нових клієнтів після реєстрації на Tickets.ua і 3-х платежів OTP Tickets Travel Card за рахунок кредитної лінії* до 200 000 кредитного ліміту до картки 55 днів пільгового періоду
*нараховуються наступного календарного місяця після здійснення трьох платежів
Ними потім, здається, можна буде платити за квитки (і УЗ теж).
Хоча це й видається неймовірним...
Абонплату за картку не знімають, а скоро вже майже місяць як її видали... Реал.ставка по депозиту (з врахування подарунку) була – 21.6%! А якщо ще й додадуться 250 бонусів – то це вже буде 26.4%!! Якийсь незбагненний "атракціон небаченої щедрості".
У чому підступ? Квитки на tickets.ua – дорожчі, але ж несуттєво...
А як щодо пільгового періоду? Невже він і справді є (і зі ставкою 0.01%)?? (на https://otpsmart.com.ua/ – незрозуміло...; зроблено гірше, аніж у ПриватБанку). Але ж тоді сюр стає зовсім неймовірним – заходите на карті у мінус – і відповідно ще додатково зростає ефективна ставка по депо...
Єдине що спадає на думку – тарифи можуть бути змінені у будь-яку мить. І якщо маєте мінус на картці – то заплатите 3% за місяць...
Какой же конченный банк. Слов нет. Я просто горю каждый раз, как имею с ним дело.
Вопрос к представителю банка, если он сюда заходит. Потрудитесь объяснить какого черта ваш банк уже второй день удерживает мои средства по причине технической ошибки вашего никчемного интернет-банкинга. Который самый лучший, как написано на брошюрах. И который сломался из-за того, что я поставил запятые в числах вместо точек. При этом, в выписке платеж проведен, но если открыть его квитанцию, то он отклонен. Более того, если просуммировать строки, то сумма не сойдется с общей суммой платежа. Ваша блеющая служба поддержки даже прокомментировать толком ничего не может, кроме обещаний решить вопрос в течении недели. Почему недели, почему не месяца? Бред просто. Отвратный банк, отвратная информационная система, отвратная организация всего.
vaysh написав:Какой же конченный банк. Слов нет. Я просто горю каждый раз, как имею с ним дело.
Вопрос к представителю банка, если он сюда заходит. Потрудитесь объяснить какого черта ваш банк уже второй день удерживает мои средства по причине технической ошибки вашего никчемного интернет-банкинга. Который самый лучший, как написано на брошюрах. И который сломался из-за того, что я поставил запятые в числах вместо точек. При этом, в выписке платеж проведен, но если открыть его квитанцию, то он отклонен. Более того, если просуммировать строки, то сумма не сойдется с общей суммой платежа. Ваша блеющая служба поддержки даже прокомментировать толком ничего не может, кроме обещаний решить вопрос в течении недели. Почему недели, почему не месяца? Бред просто. Отвратный банк, отвратная информационная система, отвратная организация всего.
Кто-то у цыгана интересовался Ворлд Блэком? Это правда, что они новым клиентам дают ее просто так, а существующим только за депозит в 100к (сумма может меняться в зависимости от аппетитов персонального менеджера)?
Poleg написав:Кто-то у цыгана интересовался Ворлд Блэком? Это правда, что они новым клиентам дают ее просто так, а существующим только за депозит в 100к (сумма может меняться в зависимости от аппетитов персонального менеджера)?