Сюда "кляузничал" када мне евро отказались продавать...




Шановний Володимир!
У відповідь на Ваше звернення від 17 грудня 2014 року до АТ «ОТП Банк» (надалі - «Банк») повідомляємо наступне.
У першу чергу, дозвольте запевнити Вас, що ми цінуємо Вас, як клієнта нашого Банку, а також нашу з Вами співпрацю.
Повідомляємо, що одразу після отримання Вашого звернення і керівництво Регіонального відділення в м. Львів (надалі – «Відділення») і керівництво Головного офісу було поставлено до відома про ситуацію, яка склалася, після чого відповідальними співробітниками Банку було проведено ретельну перевірку зазначеного Вами у зверненні випадку.
Перш за все, ми приносимо Вам наші щирі вибачення за незручності, які виникли під час Вашого візиту до Відділення нашого Банку.
Цим листом вимушені підтвердити, що, дійсно, потягом останнього часу мають місце складнощі здійснення операцій купівлі валюти в касах нашого Банку. Одразу запевняємо, що така ситуація є виключно тимчасовою та обумовлена наявністю недостатньої кількості валюти в касах Банку.
Також повідомляємо, що на момент Вашого зверненні у Відділення були технічні збої в роботі системи Банку, таким чином співробітником Відділення Вам було повідомлено про неможливість в проведенні необхідної Вам операції.
Ми розуміємо, що дане обмеження спричинило певні незручності для Вас. Запевняємо Вас, що наш Банк докладає максимум зусиль задля того, щоб рівень обслуговування завжди відповідав тим високим стандартам, які задають клієнти сучасному банківському ринку. Так, надання послуг найвищої якості – є одним з пріоритетних напрямків в діяльності нашого Банку. Саме тому нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з ситуацією, яка спричинила за собою Ваш негативний відгук щодо обслуговування в нашому Банку.
Повідомляємо, що дізнатись інформацію щодо наявності валюти у Відділені Ви можете зателефонувати до Довідкового центру банку за номером 0 800 300 050 або до Відділення за телефоном 032 240 94 60.
Дозвольте принести Вам наші щирі вибачення за ситуацію, з якою Вам довелося зіткнутись. У будь-якому разі, ми сподіваємось на Ваше розуміння та подальшу плідну співпрацю.
З повагою,
Сектор якості сервісу
АТ «ОТП Банк»