Знаєте як буде звучати в науковому дискурсі відоме «на фіга попу гармонь?». А ось так: «Слабко виражена актуальність застосування клавішних інструментів у середовищі осіб з духовним званням».
А «баба з возу – кобилі легше» перекладається як «оптимізація динаміки роботи тяглового засобу пересування, пов’язана з усуненням початкової деструктивної транспортної одиниці».
Пропонуємо вашій увазі підбірку наукових робіт, які «Укравтодор» замовив в 2012 році. Ми переклали на нормальну мову лише частину з 94 наукових проектів, вартість яких шляховики оцінили у 24,19 млн грн. (весь перелік для самостійного задоволення
1. Технічне завдання на наукову роботу
2. Переклад людською мовою
3. Ціна угоди, грн.
4. Виконавець
5. Термін виконання
1. п. пл. 130 «Провести аналіз зарубіжних нормативних документів щодо оцінки якості ущільнення ґрунтів і основ дорожнього одягу, провести експериментальні вимірювання та розробити рекомендації щодо удосконалення вітчизняної нормативної бази»
2. Мужики, вибив трохи бабла на Таїланд! Хто поїде вивчати як у них асфальт реагує на падіння м’яких тіл?
3. 356 000
4. Національний транспортний університет
5. до грудня 2014р
п. пл. 168 «Дослідити сучасні дорожньо-будівельні матеріали для влаштування асфальтобетонних покриттів та розробити рекомендації з ефективного їх використання в конструкціях дорожнього одягу»
Коля, прийшов новий каталог «NCC», подивись чи там є шо прикольне?
210 000
ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна»
по грудень 2013р
п. пл.119 «Розробити рекомендації щодо оптимізації заходів з сезонного утримання доріг та підвищення якості їх виконання»
Поїхали на рибалку, поки лід геть не зійшов! А гроші на горілку через науковий тендер проведемо…
2 280 000
ДНТЦ «Дор’якість»
до червня 2013р
п. пл. 169 «Провести дослідження та розробити рекомендації щодо технологій ремонту тріщин в асфальтобетонних покриттях дорожніх одягів»
Пластилін не пропонувати! Цю технологію ми знаєм.
170 000
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
по грудень 2013р
п. пл. 173 «Розробити інформаційно-аналітичну систему розподілу фінансових ресурсів на потреби дорожнього господарства»
Знайомий хакнув «Парус-бюджет»
513 000
ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна»
по грудень 2013р
п. пл.114 «Розробити рекомендації з мінімізації впливу дорожнього фактору при виникненні умов скоєння дорожньо-транспортних подій з тяжкими наслідками»
Якщо залатати ту яму на повороті, може там менше битимуться?
356 000
ДНТЦ «Дор’якість»
до грудня 2013р
...
п. пл.119 «Розробити рекомендації щодо оптимізації заходів з сезонного утримання доріг та підвищення якості їх виконання»
«Менше красти» – не пропонувати
2 280 000
ДНТЦ «Дор’якість»
до червня 2013р
п.пл. – 89 «Переглянути ВБН Г.1-218-006:2006 «Виробничі норми природних втрат основних дорожньо-будівельних матеріалів» та привести їх статус до вимог чинного законодавства»
Мужики, якщо усушка асфальту по дорозі від заводу до об’єкту сягає 50%, то це ж нормально?
166000
ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна «ДерждорНДІ»
лютий – грудень 2012р