|
Sportbank недоступний для подальшого використання |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Чет 27 січ, 2022 23:32
flysoulfly написав:Кстати, а пластик Sport теперь выдают и в Тасе? или только курьером?
У нас выдают ещё в Фокстроте и Цитрусе
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 27 січ, 2022 23:53
velvet написав: flysoulfly написав:Кстати, а пластик Sport теперь выдают и в Тасе? или только курьером?
У нас выдают ещё в Фокстроте и Цитрусе  именно выдают или прям там и оформляют?
-
flysoulfly
-
-
- Повідомлень: 5950
- З нами з: 13.01.09
- Подякував: 1890 раз.
- Подякували: 330 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 28 січ, 2022 00:44
flysoulfly написав: velvet написав: flysoulfly написав:Кстати, а пластик Sport теперь выдают и в Тасе? или только курьером?
У нас выдают ещё в Фокстроте и Цитрусе  именно выдают или прям там и оформляют?
Доофонмляют и выдают. Я по чьей-то рефералке установил приложение спортбанка, заполнил необходимую информацию и выбрал получение в точке продаж. Потом зашёл в Фокстрот и мне выдали карту девочки,которые потребкредитами занимаются.
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 28 січ, 2022 09:59
velvet написав:У нас выдают ещё в Фокстроте и Цитрусе
Сунулся в Цитрус - "специалист отошёл". Рядом КредитМаркет - забрал карту там.
-
AZP
-
-
- Повідомлень: 40
- З нами з: 01.09.21
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 28 січ, 2022 10:32
AZP написав: velvet написав:У нас выдают ещё в Фокстроте и Цитрусе
Сунулся в Цитрус - "специалист отошёл". Рядом КредитМаркет - забрал карту там.
У нас Цитрус и Фокстрот рядом находятся. Я зашёл сначала в Цитрус, но там сказали, что работника выдающего карты сегодня уже не будет. В Фокстроте получил без проблем.
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 28 січ, 2022 11:10
AZP написав: velvet написав:У нас выдают ещё в Фокстроте и Цитрусе
Сунулся в Цитрус - "специалист отошёл". Рядом КредитМаркет - забрал карту там.
А Вам кстати поддержка по поводу того почему нет реферальных что-то ответила? Потому как в моем приложении даже не показывает, что по моей ссылке что либо скачивалось (там есть 2 пункта - по вашей ссылке: скачано и активировано - вот они не менялись с декабря) 
-
Flamingo
-
1
-
- Повідомлень: 7873
- З нами з: 20.03.15
- Подякував: 115 раз.
- Подякували: 2214 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
1
1
Додано: П'ят 28 січ, 2022 12:43
Flamingo написав:А Вам кстати поддержка по поводу того почему нет реферальных что-то ответила?
Ничего. Один раз пнул их - сказали "как будет известно, вам ответят в этом же чате" и всё. Надо ещё раз пнуть.
-
AZP
-
-
- Повідомлень: 40
- З нами з: 01.09.21
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 лют, 2022 15:12
Є два кейси з цим недобанком, які точно мене відвернули від намірів стати клієнтом.
Перший - у знайомої перший грейс мав бути до кінця березня (картка була активована на початку грудня), це було прописано в умовах тарифу. В січні ж все змінилося, і додаток вказав, що потрібно погасити ліміт до 25 січня. Дотримання умов договору? - Ні, не це про них. Карту в шредер, в банк - заява на закриття рахунку.
Другий: Проводив порівняльний аналіз необанків (окрім моно), щоб подивитись, які цікаві в кого є плюшки. Дійшов до спорту, поставив додаток, вказав номер... Щось мене змусило призупинити процес активації далі. І, як виявилося, недарма. Ці дурники надзвонюють вже третій місяць з пропозицією продовжити встановлення та присилають смс-ки з посиланням на додаток. Телефонував їм у відповідь на гарячку, і прямим текстом вимагав вилучити мій номер зі списку маркетингових розсилок компанії. Записи розмов є, оператора про запис розмови попереджав. Тугодуми продовжують надзвонювати...
Тепер питання: що можна зробити, щоб перестали задовбувати дзвінками та смс-ками? Я ж не є їх клієнт, документів їм не надавав, в розмовах з гарячкою не називаю своє ім'я, щоб, не дай Бог, не прив'язали до номеру... (хоча, треба наступного разу назватись Воландемортом чи щось подібне) Чим їм можна пригрозити, і що можна буде зробити в подальшому реально, якщо спам не зупиниться? Подати в суд? На якій підставі?
-
042013
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 271
- З нами з: 22.07.18
- Подякував: 644 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 лют, 2022 15:40
042013 написав:Є два кейси з цим недобанком, які точно мене відвернули від намірів стати клієнтом. Перший - у знайомої перший грейс мав бути до кінця березня (картка була активована на початку грудня), це було прописано в умовах тарифу. В січні ж все змінилося, і додаток вказав, що потрібно погасити ліміт до 25 січня. Дотримання умов договору? - Ні, не це про них. Карту в шредер, в банк - заява на закриття рахунку. Другий: Проводив порівняльний аналіз необанків (окрім моно), щоб подивитись, які цікаві в кого є плюшки. Дійшов до спорту, поставив додаток, вказав номер... Щось мене змусило призупинити процес активації далі. І, як виявилося, недарма. Ці дурники надзвонюють вже третій місяць з пропозицією продовжити встановлення та присилають смс-ки з посиланням на додаток. Телефонував їм у відповідь на гарячку, і прямим текстом вимагав вилучити мій номер зі списку маркетингових розсилок компанії. Записи розмов є, оператора про запис розмови попереджав. Тугодуми продовжують надзвонювати... Тепер питання: що можна зробити, щоб перестали задовбувати дзвінками та смс-ками? Я ж не є їх клієнт, документів їм не надавав, в розмовах з гарячкою не називаю своє ім'я, щоб, не дай Бог, не прив'язали до номеру... (хоча, треба наступного разу назватись Воландемортом чи щось подібне) Чим їм можна пригрозити, і що можна буде зробити в подальшому реально, якщо спам не зупиниться? Подати в суд? На якій підставі?
Доброго дня! Написали вам у приватні повідомлення.
-
sportbank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 43
- З нами з: 05.10.21
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 лют, 2022 16:04
042013 написав:Перший - у знайомої перший грейс мав бути до кінця березня (картка була активована на початку грудня), це було прописано в умовах тарифу. В січні ж все змінилося, і додаток вказав, що потрібно погасити ліміт до 25 січня. Дотримання умов договору? - Ні, не це про них. Карту в шредер, в банк - заява на закриття рахунку.
Вы пытались этот вопрос решить с поддержкой или сразу в шредер? Если да, то это косяк банка и аналогичный кейс здесь уже был. Должны были решить в пользу клиента без вопросов. Если нет, то это образец глупости и отсутствия логики. От ошибок не застрахован ни один программный продукт и сразу бежать закрывать... Ну это не для всех так точно.
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|