Корупційний скандал 2014 року

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Перелік фінансових компаній, які були під підозрою в шахрайстві. Фінансові піраміди та лохотрони в Україні. Все, що пов'язано з фінансовими схемами, націленими на обман довірливих учасників.
Повідомлення Додано: Пон 17 лют, 2014 03:02

Корупційний скандал 2014 року

Данна подія знаходиться на контролі народних депутатів України та контролюючих органів.

19.09.2013 року на посаду Голови Державної виконавчої служби України призначено Валерія Дудінова (указ Президента України №518 від 19.09.13р.), який за інформацією ряда ЗМІ є близьким до "Сім'ї" .
Відповідно до наказів Державної виконавчої служби України від 28.11.2013 року № 113/2 та № 114/2 приватне підприємство "Спеціалізоване підприємство "Юстиція" та товариство з обмеженою відповідальністю "Укрспецторг Групп" виключені з переліку спеціалізованих торгівельних організацій, з якими органами державної виконавчої служби можуть укладатися договори про реалізацію арештованого майна. Таким чином у переліку спеціалізованих торгівельних організацій, з якими органами державної виконавчої служби можуть укладатися договори про реалізацію арештованого майна залишилася лише одна торгівельна організація - приватне підприємство "Нива В.Ш." (далі за текстом - ПП "Нива В.Ш.").
Листом Державної виконавчої служби України від 28.11.2013 року вказану інформацію доведено до відома начальників управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, управлінь державної виконавчої служби головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
З грудня 2013 року управліннями державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, управліннями державної виконавчої служби головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі регулярно, без законних на те підстав, проводяться щотижневі конкурси щодо визначення спеціалізованої торгівельної організації, з якою органами державної виконавчої служби можуть укладатися договори про реалізацію арештованого майна тільки за наявності лише однієї спеціалізованої торгівельної організації - ПП "Нива В.Ш.", чим фактично надається неправомірна перевага вказаному підприємству, що полягає у передачі заявок державних виконавців щодо реалізації арештованого майна тільки одній організації не на конкурсній основі. Вказані дії службових осіб органів державної виконавчої служби мають ознаки кримінального правопорушення передбаченого ст. 364 Кримінального кодексу України та, окрім того, порушують антимонопольне законодавство України.
Окрім цього, за період вересня 2013 року по січень 2014 року кошти від реалізації арештованого державними виконавцями майна до державного бюджету не надходили, що негативно впливає на ситуацію, що склалася із бюджетом.
За цей час, за безпосереднім керівництвом Дудінова В.О. через свого заступника Герасемюка М.В. створено та "нав'язано" начальникам управлінь державної виконавчої служби головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі ТОВ "Маркон", яке в одноособовому порядку проводить експертизи із визначення вартості описаного та арештованого державними виконавцями майна. Крім того, вказане підприємство є негласним регулятором діяльності Державної виконавчої служби, що полягає у визначенні яке саме майно буде передаватися на щотижневі конкурси.
Таким чином, склалася цікава цілком контрольована ситуація: є "регулятор", що визначає вартість майна та чи буде воно передано управліннями державної виконавчої служби головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі на що тижневий конкурс - ТОВ "Маркон", є "накоплювач арештованого майна" - ПП "Нива В.Ш., що одноособово проводить відповідну реалізацію вказаного майна за відповідно встановленими цінами.
Крім того, оскільки Дудінов В.О., який за інфомацією ЗМІ є близьким до "Сім'ї", через заступника Герасемюка М.В. здійснює надання переваг певним юридичним особам, які мають відношення до сфери впливу "Сім'ї" та беруть участь у тендері з визначення спеціалізованих організацій для реалізації арештованого державними виконавцями майна:
- ТОВ "Лік Торг" ЄДРПОУ 23730267, м. Київ , вул. Ушинського, 40.;
- ТОВ "РУБІ ІНТЕГРАЦІЯ" ЄДРПОУ 36520057, м. Київ, вул. Богомольця, 7/14.;
- ТОВ "БРИСК-МАРКЕТ" ЄДРПОУ 37317172, м. Київ, вул. Кловський узвіз, 13, оф. 25.;
- ТОВ "ІНВЕСТ СИСТЕМ" ЄДРПОУ 33403058, м. Київ, вул. Софіївська, 23, оф. 12.
За інформацією джерела, Дудінов В.О. стверджував що вказані юридичні особи пройдуть тендер із визначення спеціалізованих організацій для реалізації арештованого державними виконавцями майна
Відповідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно ст. 62 Закону України "Про виконавче провадження" від 21.04.1999 року № 606-XIV, п. 5.12.5 Інструкції про проведення виконавчих дій, затвердженої наказом Міністерства юстиції України "Про затвердження Інструкції про проведення виконавчих дій" від 15.12.1999 року № 74/5 передача арештованого майна на реалізацію спеціалізованим організаціям здійснюється на конкурсній основі (тобто два і більше учасника). За результатами розкриттяконвертів з конкурсними пропозиціями комісія шляхом голосуваннявизначає переможця, який здійснюватиме реалізацію арештованогомайна. При визначенні переможця комісією оцінюються та беруться до уваги: розмір винагороди за надані послуги з реалізації майна; надання спеціалізованою організацією технічної допомоги державному виконавцю під час опису та вилучення майна у боржника, про що є відповідне підтвердження в акті опису й арешту майна; зберігання майна спеціалізованою організацією; наявність відповідної ліцензії на здійснення певних видів господарської діяльності чи дозволу. Якщо спеціалізованими організаціями запропоновано однакові умови або усі спеціалізовані організації відмовилися від прийняття на реалізацію запропонованого арештованого майна, воно за рішенням конкурсної комісії передається на реалізацію спеціалізованій організації в алфавітному порядку черговості. Аналізуючи вказані норми, можна дійти висновку, що конкурс, який щотижнево проводиться управлінням державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, управліннями державної виконавчої служби головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі щодо визначення спеціалізованих торгівельних організацій з якими органами державної виконавчої служби можуть укладатися договори про реалізацію арештованого майна, може бути проведений за участю щонайменше як двох спеціалізованих торгівельних організацій. А участь тільки однієї спеціалізованої торгівельної організації унеможливлює принцип змагальності, як обов'язкової складової конкурсного відбору.

Крім того, відповідно до п. 1.3 Положення про умови і порядок проведення тендерів (конкурсів) з визначення спеціалізованих організацій для реалізації арештованого державними виконавцями майна, затвердженого наказом Міністерства юстиції України "Про затвердження Положення про умови і порядок проведення тендерів (конкурсів) з визначення спеціалізованих організацій для реалізації арештованого державними виконавцями майна" від 11.11.2003 року № 136/5 у разі якщо у переліку спеціалізованих організацій, з якими органи державної виконавчої служби уклали договори про реалізаціюарештованогомайна,залишилась однаспеціалізована організація,тендер(конкурс) проводиться з метою доповнення зазначеногопереліку у порядку,встановленому цим Положенням.
З огляду на викладене, приймаючи до уваги, що Президентом України 2014 рік оголошено роком боротьби із корупцією,закликаємо до усіх не заангажованих ЗМІ об'єктивно висвітлювати вищевикладенні події.
unian-kiev
 
 
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ТупУм, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
Реклама