|
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 31 бер, 2021 09:55
stas_rst написав: Искатель написав:Хорошо хоть, утром вывел кэшбэк на карту.
у мене з вчорашнього вечора Кб висить в обробці по двох картках (Б5 і Пудра)
Я уже научен, что после 19:00 лучше его не трогать, все равно до утра не выведут. Но валютообмен висит с вчерашнего вечера. Похоже, у них какие-то технические проблемы.
-
Искатель
-
-
- Повідомлень: 6393
- З нами з: 22.02.16
- Подякував: 1065 раз.
- Подякували: 4871 раз.
-
-
Профіль
-
-
6
13
2
Додано: Сер 31 бер, 2021 10:09
Искатель написав:после 19:00 лучше его не трогать, все равно до утра не выведут.
раніше такого не помічав ... вивів перед 24.00, висить досі в обробці і не планує виводитись на картку
-
stas_rst
-
-
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 27.02.19
- Подякував: 847 раз.
- Подякували: 426 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 31 бер, 2021 10:09
Alex2007 написав:да все нормально. недели 2 назад поменял. Только вроде по памяти попросило ввести таз-карту и (?)пин к ней(?). Единственное что, это список "останіх операцій" по картам чуть поотрезало. Но выписку через ПДФ выгружает нормально. Я так понял старый акк удаляется и по сути создается новый.
Вибачте, але це ж ненормально. Що значить "забил пароль"? Я ж його не забив. Представник банку: Чому у вас нема кнопки про зміну паролю?
-
ricardo
-
-
- Повідомлень: 872
- З нами з: 20.03.09
- Подякував: 333 раз.
- Подякували: 71 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 31 бер, 2021 10:14
stas_rst написав: Искатель написав:после 19:00 лучше его не трогать, все равно до утра не выведут.
раніше такого не помічав ... вивів перед 24.00, висить досі в обробці і не планує виводитись на картку
вот токошо вывел, 5 мин и уже на карте
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 31 бер, 2021 10:15
clientage аналогічно. дякую
-
stas_rst
-
-
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 27.02.19
- Подякував: 847 раз.
- Подякували: 426 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 31 бер, 2021 10:26
stas_rst написав: Искатель написав:Хорошо хоть, утром вывел кэшбэк на карту.
у мене з вчорашнього вечора Кб висить в обробці по двох картках (Б5 і Пудра)
Вивів пів на сьому. О 07:00 (за півгодини) вже зараховано.
-
Кочевник
-
-
- Повідомлень: 2497
- З нами з: 16.02.17
- Подякував: 401 раз.
- Подякували: 189 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 31 бер, 2021 11:24
ricardo написав:Вибачте, але це ж ненормально. Що значить "забил пароль"? Я ж його не забив. Представник банку: Чому у вас нема кнопки про зміну паролю?
Ну насправді я теж його не забував, але отаким рагульним методом довелось змінювати пароль. І теж маю аналогічне питання до Тазу щодо простої кнопки "змінити пароль", але враховуючи скільки часу вони робили виписку, я просто не став заморочуватися з ними.  п.с. незнаю, можливо у новій версії додатку (декілька місяців тому) ця кнопка і додана, в чому є сумніви, але я її поки не ставив із-за неоднозначних та непозитивних відгуків. У попередній версії додатку і у веб-версії кнопки зміни паролю, на жаль ,немає.
-
Alex2007
-
1
-
- Повідомлень: 3696
- З нами з: 11.10.16
- Подякував: 1757 раз.
- Подякували: 1626 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Сер 31 бер, 2021 12:25
stas_rst написав: Искатель написав:Хорошо хоть, утром вывел кэшбэк на карту.
у мене з вчорашнього вечора Кб висить в обробці по двох картках (Б5 і Пудра)
Я в 23-43 учора вивів кешбек. Зарахували одразу. Я аж здивувався, зазвичай зараховували утром наступного дня.
-
velvet
-
-
- Повідомлень: 4207
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 655 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 31 бер, 2021 12:47
MASolomko написав:TASCOMBANK, після котрої години відбувається списання бонусів?
Доброго дня. Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником
-
TASCOMBANK
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3069
- З нами з: 17.07.15
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 229 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 31 бер, 2021 12:49
ricardo
Доброго дня.
Дійсно в інтернет-банкінгу TAS2U відсутня функція зміни пароль. Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
-
TASCOMBANK
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3069
- З нами з: 17.07.15
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 229 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7737806 |
|
|
101069 |
15771260 |
|
|
18025 |
340392 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|