Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
— Об’єднання “Первомайськвугілля” та “Лисичанськвугілля” в Луганській області стали заручниками невдалого менеджменту в Україні, — заявляє голова Луганської ОДА Геннадій Москаль. — В той час, коли на теплоелектростанціях України катастрофічно не вистачає вугілля, і по всій Україні закликають до жорсткої економії електроенергії, на складах “Первомайськвугілля” знаходиться 55 тисяч тонн незатребуваного вугілля, а на складах “Лисичанськвугілля” — 87 тисяч тонн незатребуваного вугілля. Для порівняння — 40 залізничних вагонів вміщають усього 2 тисячі 300 тонн вугілля.
Україна потребує вугілля, яке через транспортний колапс на “Укрзалізниці” лежить мертвим вантажем на складах у Луганській області, а шахтарі, які видобули це вугілля, не отримують гроші. На сьогодні уряд заборгував “Первомайськвугіллю” та “Лисичанськвугіллю” 120 мільйонів гривень заробітної плати. Донецька залізниця, управління якої залишилося в окупованому так званою ДНР Донецьку, не може виконувати свої функції на підконтрольній Україні території й вивезти вугілля зі складів. Через відсутність дизпалива зупинені практично всі приміські дизель-поїзди. Загальний стан справ на залізниці красномовно характеризує відповідь на наш запит начальника залізничної станції “Рубіжне” В.М.Штаба: “Станція “Рубіжне” не має можливості надати обґрунтоване підтвердження виконаних робіт, вказаних у Вашому запиті. На теперішній час дизельне пальне в регіоні відсутнє, локомотиви знаходяться в локомотивному депо Попасної, сприятливих перспектив на найближчий період немає, в подальшому — невідомо”. — Ми просимо Міністерство інфраструктури України розв’язати цей вузол дуже простим способом — від’єднати від Донецької залізниці залізничну інфраструктуру, що залишилася на контрольованій Україною території Луганської області, й приєднати її до Південної залізниці, управляння якої знаходиться в Харкові, — заявляє голова Г.Москаль. — Я направив відповідного листа прем’єр-міністру України з прохання невідкладно вирішити порушені в ньому питання.