Людишки начали деньги нести в банки, уже 20 месяцев идет рост.
Это все депозиты ( гривна + валюта ) пересчитанные в доллары.
|
|
А кто об этом узнает? Конституционный суд лишил Минфин доступа к персональным данным украинцев
https://news.finance.ua/ru/news/-/436553/konstitutsionnyj-sud-lishil-minfin-dostupa-k-personalnym-dannym-ukraintsev
Re: Байки про банки і не тільки....Проблема. Сейчас существует 2 блока по назначению субсидии - 1. Домохозяйство отвечает требованиям по назначению. 2. Домохозяйство не отвечает требованиям, но если очень хочет субсидию - то через комиссию. В первом случае - подал документы и забыл, их приняли к расчету. Все данные подтянут либо по "паспорту" или по "ИНН". Если запретят - то на каждый критерий соответствия нужно бегать и брать справки. Справка на справку и справку еще сверху. д у р д о м №веселка№
))) Просто вводится прямой пункт в заявление на получении субсидий - я согласен на то, чтобы меня проверили по всем базам мира. Поскольку бланк стандартный, то у человека всегда будет свобода выбора, если не хочешь, чтобы тебя проверяли - не пиши заявление на субсидию, если хочешь субсидию, то ты согласен на раскрытие всех необходимых данных, тем более, если ты просишь у государства субсидию, то это предполагает, что ты беден как церковная мышь, и тебе нечего скрывать, я утрирую конечно и подшучиваю, вы поняли. Но до справки на справку дело уже не дойдет, справки тоже надо проверять по всем тем же базам, в наш постиндустриальный мир это бессмысленно. 10 жовтня у Києві пройшла експертна дискусія "Фінансова стабільність та система страхування вкладів" за участі представників ФГВФО, НБУ, НАБУ, Міністерства фінансів США, USAID, представників українських банків та народних депутатів.
Теми: - Міжнародний досвід врегулювання неплатоспроможності банків - Раннє втручання та ефіективне врегулювання проблемних банків - Наближення законодавства до європейских норм Загалом все зводится до зобов'язання України привести законодавство до норм трьох Євродиректив - 2001/24/ЄС, 2014/49/ЄС "Щодо схем гарантування депозитів", 2014/59/ЄС "Стратегічні питання управління виведенням банків з ринку". Що в себе включають: Директива 2001/24/ЄС •поширення процедур ліквідації відповідно до Директиви на інші, ніж банки, кредитні установи та інвестиційні компанії •надання вкладникам можливості без втрат отримати свої кошти разом з нарахованими процентами в процесі проведення реорганізаційних заходів під час ліквідаційних процедур •особисте повідомлення відомих кредиторів кредитних установ та інвестиційних компаній про їх право подати позов у ході проведення процедур ліквідації •компенсації шкоди завданої кредиторам при здійсненні процедур ліквідації •запровадження процедур ліквідаційного неттингу та операцій РЕПО на стадії ліквідації, дотримання умов договорів при проведенні процедур ліквідації Директива 2014/49/ЄС •набуття іншими, ніж банки, кредитними установами участі у Фонді (зокрема додання до участі у системі гарантування 378 кредитних спілок, близько 1 млрд грн вкладів) •розширення гарантованих депозитів - гарантування також депозитів юридичніх осіб •підвищення граничного розміру відшкодування коштів за вкладами до європейського рівня Що означає підняття граничної суми відшкодування до 800 тис грн у 2019 році, та орієнтовно до 100 тис євро екв. у 2020-2021 роках •скорочення строку початку виплат вкладникам до 7 календарних днів •зміни системи фінансування Фонду (відмова від запозичень у держави, створення нового фонду фінансування) - ймовірно, призведе до суттєво більшого навантаження на банки, враховуючи плани щодо збільшення сум гарантування та поточним дефіцитом фінансових ресурсів Фонду у 74,4 млрд грн •підвищення рівня прозорості та інформованості вкладників щодо системи гарантування Директива 2014/59/ЄС Нові підходи щодо застосування механізму врегулювання діяльності банку: - можливість відновлення діяльності банку як результату роботи механізму врегулювання діяльності. - забезпечення Фондом безперебійного виконання банком його ключових функцій під час застосування механізму врегулювання - удосконалення та оновлення способів врегулювання діючих сьогодні, запровадження нових (списання або конвертація зобов’язань) - зміни у ставленні до акціонерів та інших кредиторів банку (запровадження компенсацій за понесені втрати) - запровадження механізму оскарження судових рішень регуляторів та можливі результати таких оскаржень - зміна порядку фінансування механізму врегулювання (створення Фонду врегулювання за рахунок коштів банків)
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Faceless, Ірина_, Модератор
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||