Ринок енергоносіїв в контексті

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
  #<1 ... 225226227228>
Повідомлення Додано: Пон 15 кві, 2024 07:53

  prodigy написав:
  Faceless написав:
flyman написав:...........
Однозначно, тут форум простих рішень, напр. на 33 поверх поставити генератор/екофлов, а те що води не буде, і каналізація в режимі "наклав в кульок і через вікно", це наратів.

Вода буде, якщо в будинку не самі жлоби і скинуться на генератор. Відповідно, буде й каналізація.
А що в цоколі? Павербанк потягне фекальний насос?

каналізація потребує насос 4квт мінімум (бажано 3 насоси, щоб ганяти по 2 тижні і переходити на інший), живлення 380в. Тому з генераторами і пауер банками тут проблему не вирішиш (якщо генератор не на 2000квт)
https://vinur.com.ua/products/diesel-ge ... /ml2750-b3
https://mir-bureniya.com.ua/ua/drenazhn ... 11103.html

років 15 тому спецом привозили промисловий насос під заказ з Німечини (десь 3к евро), вся вулиця скидувалась на насос і работу.


А що з гравітацією?
Не тягне каналізацію??

Ех. Все у вас у тилах таке розніжене...
Bobua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2124
З нами з: 24.08.10
Подякував: 111 раз.
Подякували: 135 раз.
 
Профіль
3
Повідомлення Додано: Вів 23 кві, 2024 18:52

Ірина_
Аватар користувача
Модератор Форуму
 
Повідомлень: 4127
З нами з: 14.09.13
Подякував: 987 раз.
Подякували: 1957 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 07:59

  Starikan написав:Деньги, разумеется, есть.
Вот только с рашкой им неохота окончательно рассориться.
Ресурсы, туды их...

Як на мене, в Європі теж вже зрозуміли, ніщо не обходиться так дорого, як "дешеві" російський газ і нафта. З грошима і військовою допомогою затягують через нашу корупцію і нема ким воювати, а стосунки з Рашкою хвилюють тільки йобіків і подібних маргінальних комуняк фінансованих Рашкою.
AndriyQ
 
Повідомлень: 151
З нами з: 04.07.15
Подякував: 36 раз.
Подякували: 27 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 08:50

Re: Валютний ринок в контексті ДС

  Starikan написав:Деньги, разумеется, есть.
Вот только с рашкой им неохота окончательно рассориться.
Ресурсы, туды их...

У Вас дуже інертне мислення.
https://auto.24tv.ua/maizhe_kozhen_piat ... nym_n53025
В США продано 1,4 млн автомобілів за весь 2023 рік. В Китаї електромобілів в останні місяці 2023 року і в перші місяці 2024 продається 1 млн. на місяць.
В Європі більше аніж в двічі аніж в США і є ще Великобританія.
Загалом в світі продано 14 млн електоромобілів. Вони "економлять" 1 млн. бар. в день.

Баланс попиту і пропзиції на ринку вуглеводнів в їх класичному розумінні розвалився б у 2023 році. Але ОПЕК примусово скоротили поставки нафти на ринок. Цього року найбільше джерело скорочення пропозиції - удари по російським НПЗ.

Але нафта потроху опустилася до 83-84 доларів (Брент). Я думаю, що не зважаючи на всі потуги ОПЕК та рашки монополія на ринку розвалиться взимку 2024-2025 року, бо влітку в Північній півкулі - пік попиту з боку авіатранспорту, ну і сезон відпусток загалом, коли хтось кудись їде/летить.

Тобто, все йде до того, що поставки нафти рашкою, які постійно падають як з об'єктивних причин виснаження родовищ так і з питань санкцій/ударів по інфраструктурі, перестануть впливати на баланс світового енергетичного ринку. Ця ситуація настане десь у 2026 році. Бо за 2023 - 14 млн. електромобілів, за 2024 буде десь 20 млн., І по 25 за 2024 - 2025. Всього 84 млн. Це мінус споживання 7 млн. барелей нафти. Більше аніж весь експорт нафти рашистів на поточний момент.
Denik
 
Повідомлень: 3131
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 09:25

  Denik написав:
  Starikan написав:Деньги, разумеется, есть.
Вот только с рашкой им неохота окончательно рассориться.
Ресурсы, туды их...

У Вас дуже інертне мислення.
https://auto.24tv.ua/maizhe_kozhen_piat ... nym_n53025
В США продано 1,4 млн автомобілів за весь 2023 рік. В Китаї електромобілів в останні місяці 2023 року і в перші місяці 2024 продається 1 млн. на місяць.
В Європі більше аніж в двічі аніж в США і є ще Великобританія.
Загалом в світі продано 14 млн електоромобілів. Вони "економлять" 1 млн. бар. в день.

Баланс попиту і пропзиції на ринку вуглеводнів в їх класичному розумінні розвалився б у 2023 році. Але ОПЕК примусово скоротили поставки нафти на ринок. Цього року найбільше джерело скорочення пропозиції - удари по російським НПЗ.

Але нафта потроху опустилася до 83-84 доларів (Брент). Я думаю, що не зважаючи на всі потуги ОПЕК та рашки монополія на ринку розвалиться взимку 2024-2025 року, бо влітку в Північній півкулі - пік попиту з боку авіатранспорту, ну і сезон відпусток загалом, коли хтось кудись їде/летить.

Тобто, все йде до того, що поставки нафти рашкою, які постійно падають як з об'єктивних причин виснаження родовищ так і з питань санкцій/ударів по інфраструктурі, перестануть впливати на баланс світового енергетичного ринку. Ця ситуація настане десь у 2026 році. Бо за 2023 - 14 млн. електромобілів, за 2024 буде десь 20 млн., І по 25 за 2024 - 2025. Всього 84 млн. Це мінус споживання 7 млн. барелей нафти. Більше аніж весь експорт нафти рашистів на поточний момент.

У вас дуже нелогічне мислення.
Розкажіть, як удари по інфраструктурі зменшують поставки нафти? Внаслідок ударів по НПЗ скорочується виробництво нафтопродуктів - бензину й т.д., в рашці потрохи створюється дефіцит палива, а також падає до мінімуму експорт того самого бензину, але на весь цей об'єм збільшується експорт не переробленої нафти, вже є дані, що так й було. В наступні кілька років нафтові родовища рашці ще не просядуть, але її буде давити ціна, тобто рашка не зменшить обсяг експорту нафти, але буде отримувати за нього все менше й менше грошей, так як умовні недемократичні країни будуть все одно купувати дуже привабливу по ціні нафту, а рашці просто буде нікуди діватися. По електромобілям - кілька наступних років ніякого перелому не буде, попит на нафту відображає економічне зростання у світі, коли у ковід воно падало, то нафта дешевшала. По ОПЄК - ця організація може сильно корегувати об'єми, навіть великі.
ГеннадийUA
Аватар користувача
 
Повідомлень: 257
З нами з: 01.04.14
Подякував: 13 раз.
Подякували: 61 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 09:48

Re: Валютний ринок в контексті ДС

  ГеннадийUA написав:Розкажіть, як удари по інфраструктурі зменшують поставки нафти? Внаслідок ударів по НПЗ скорочується виробництво нафтопродуктів - бензину й т.д., в рашці потрохи створюється дефіцит палива, а також падає до мінімуму експорт того самого бензину, але на весь цей об'єм збільшується експорт не переробленої нафти, вже є дані, що так й було.

Нафтовій компанії постійно треба інвестувати. Free-float в неї дуже незначний, бо основа ціни нафти - це податки. Тут прилітає по НПЗ, розбиває колону за сотні лямів. Треба її полагодити, виготовити розбиті частини колони, провести ремонтні роботи, обнести все сіткою хоча б, купити РЕБ якийсь, щоб GPS погасити. Ну і сама ліній, яка випала з роботи грошей не приносить. Всі ці гроші та ресурси забираються з грошей, які інвестуються в подальший видобуток. Плюс якачь частини нафти просто згорає в ємностях при пожежах разом з усіма податками, які були сплачені за видобуток цієї нафти.
  ГеннадийUA написав:В наступні кілька років нафтові родовища рашці ще не просядуть, але її буде давити ціна, тобто рашка не зменшить обсяг експорту нафти, але буде отримувати за нього все менше й менше грошей, так як умовні недемократичні країни будуть все одно купувати дуже привабливу по ціні нафту, а рашці просто буде нікуди діватися. По електромобілям - кілька наступних років ніякого перелому не буде, попит на нафту відображає економічне зростання у світі, коли у ковід воно падало, то нафта дешевшала. По ОПЄК - ця організація може сильно корегувати об'єми, навіть великі.

В рашці видобуток просяде, бо вони без війни і санкцій планували просадку видобутку навіть в разі введення великих родовищ проекту Восток - ойл, який зараз геть буксує.
Плюс Україна має зараз військову можливість зупинити експорт нафти росією з портів Чорного та Азовського морів. Просто немає політичного погодження від розвинутих країн бо це розвалить ринок нафти, приведе його в дифіцит, зростуть ціни (а перед виборами в США це буде дуже неприємно).
З іншого боку в 2026 році нафтовий експорт з Чорного моря можна буде просто зупинити без шкоди світовому нафтовому ринку, а бюджет росії від цього буде просто розвалений.
В кінці цього року show must go on в менших масштабах. Буде зупинка експорту транзиту газу та скоріш за все жорстке падіння пмр без застосування зброї. На кордоні з Молдовою залишаться лише прикордонники, які ловлять ухилянтів. Війська з кордону будуть перекинуть в зону бойових дій.
Denik
 
Повідомлень: 3131
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 10:51

  Denik написав:
  ГеннадийUA написав:Розкажіть, як удари по інфраструктурі зменшують поставки нафти? Внаслідок ударів по НПЗ скорочується виробництво нафтопродуктів - бензину й т.д., в рашці потрохи створюється дефіцит палива, а також падає до мінімуму експорт того самого бензину, але на весь цей об'єм збільшується експорт не переробленої нафти, вже є дані, що так й було.

Нафтовій компанії постійно треба інвестувати. Free-float в неї дуже незначний, бо основа ціни нафти - це податки. Тут прилітає по НПЗ, розбиває колону за сотні лямів. Треба її полагодити, виготовити розбиті частини колони, провести ремонтні роботи, обнести все сіткою хоча б, купити РЕБ якийсь, щоб GPS погасити. Ну і сама ліній, яка випала з роботи грошей не приносить. Всі ці гроші та ресурси забираються з грошей, які інвестуються в подальший видобуток. Плюс якачь частини нафти просто згорає в ємностях при пожежах разом з усіма податками, які були сплачені за видобуток цієї нафти.
  ГеннадийUA написав:В наступні кілька років нафтові родовища рашці ще не просядуть, але її буде давити ціна, тобто рашка не зменшить обсяг експорту нафти, але буде отримувати за нього все менше й менше грошей, так як умовні недемократичні країни будуть все одно купувати дуже привабливу по ціні нафту, а рашці просто буде нікуди діватися. По електромобілям - кілька наступних років ніякого перелому не буде, попит на нафту відображає економічне зростання у світі, коли у ковід воно падало, то нафта дешевшала. По ОПЄК - ця організація може сильно корегувати об'єми, навіть великі.

В рашці видобуток просяде, бо вони без війни і санкцій планували просадку видобутку навіть в разі введення великих родовищ проекту Восток - ойл, який зараз геть буксує.
Плюс Україна має зараз військову можливість зупинити експорт нафти росією з портів Чорного та Азовського морів. Просто немає політичного погодження від розвинутих країн бо це розвалить ринок нафти, приведе його в дифіцит, зростуть ціни (а перед виборами в США це буде дуже неприємно).
З іншого боку в 2026 році нафтовий експорт з Чорного моря можна буде просто зупинити без шкоди світовому нафтовому ринку, а бюджет росії від цього буде просто розвалений.
В кінці цього року show must go on в менших масштабах. Буде зупинка експорту транзиту газу та скоріш за все жорстке падіння пмр без застосування зброї. На кордоні з Молдовою залишаться лише прикордонники, які ловлять ухилянтів. Війська з кордону будуть перекинуть в зону бойових дій.

Рука-обличя
Ви з власних уяв робите прогнози на майбутнє "має військову можливість", "можна буде зупинити", але це не значить, що так буде, навпаки, такого скоріш за все не буде. Великим споживачам раша нафти є Китай та Індія й їм логістика з Чорного моря до сраки.
По НПЗ - ви перекрутили мої слова на свою користь, я написав, що раша заробляє менше грошей через те, що в неї менше бензину, але більше нафти, яка дешевша бензину+треба купувати бензин, ви ж писали що внаслідок ударів зменшується експорт нафти, але це не так, тепер почали про зменшення обсягів грошей в розробку. Я розумію ваші надії й бачення, але це не ваша ніша, все гораздо простіше, й так само погано для рашки, але це інша стежка, яка теж похоронить рашу, зменшить, можливо навіть у рази об'єми видобутку, але це буде у набагато більшому відрізку часу. Про електромобілі - навіть не лізте з аналітикою в цю нішу, просто смішно, відчутне впливання на ринок вони будуть мати не раніше десяти років, скоріш за все більше двадцяти.
ГеннадийUA
Аватар користувача
 
Повідомлень: 257
З нами з: 01.04.14
Подякував: 13 раз.
Подякували: 61 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 11:54

Re: Валютний ринок в контексті ДС

  ГеннадийUA написав:Рука-обличя
Ви з власних уяв робите прогнози на майбутнє "має військову можливість", "можна буде зупинити", але це не значить, що так буде, навпаки, такого скоріш за все не буде. Великим споживачам раша нафти є Китай та Індія й їм логістика з Чорного моря до сраки.

Це Ви просто показуєте повну некомпетентість.
На росії є єдиний нафтопровод з Сибіру на Схід - ВСТО.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0 ... 0%B0%D0%BD
Його потужність - 80 млн. т. на рік. Пік експорту з рашки нафти + продуктів був десь 400 млн.т. Зараз щось тіпа 350 млн. т на рік. Це означає, що більшість поставок в Інжію та Китай з рашти йде з Новоросійська, Тамані, та традиційних терміналів Балтійського моря - Приморська, Усть-Луги через Суец або навколо Африки. (Можете нарисувати на карті маршрут, порахувати вартість логістики).
Denik
 
Повідомлень: 3131
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 12:46

Denik
Так а чого наші туди не бють, якщо це саме болюче місце?
zxzx777
 
Повідомлень: 120
З нами з: 18.12.08
Подякував: 46 раз.
Подякували: 17 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 03 тра, 2024 13:08

Re: Валютний ринок в контексті ДС

  zxzx777 написав:Denik
Так а чого наші туди не бють, якщо це саме болюче місце?

Бо тоді в США та імовірно в інших розвинутих країнах прийшли б до влади якісь популісти-ізоляціоністи і зменшилась би наша міжнародна підтримка.
Denik
 
Повідомлень: 3131
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
  #<1 ... 225226227228>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Ринок праці 1 ... 42, 43, 44
tobias » Вів 05 лис, 2019 10:11
432 78114
Переглянути останнє повідомлення
Вів 07 тра, 2024 18:20
Ірина_
408 66765
Переглянути останнє повідомлення
Вів 09 кві, 2024 22:13
sens
3 8810
Переглянути останнє повідомлення
Чет 21 тра, 2015 00:32
]OvO[
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама