Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
knoppixx написав:Я вважаю збалансованим курс 1 л пального дорівнює 0,9—1$ Тому є гривнева маса для зростання курсу. Пересічний побіжить міняти лише після 40. Курс 40 — психологічний бар’єр
Законопроект про нові акцизи підписаний. Ключові моменти
1. Подорожчання бензину й дизелю на колонках не очікуємо. Три причини: - Незначне підвищення акцизу (1,5-2 грн/л); - Великі запаси, створені трейдерами напередодні 1 вересня (тобто зі старим акцизом); - Сприятлива цінова кон’юнктура зовнішнього ринку (ціни трималися відносно низькими протягом всього серпня).
2. Скраплений газ буде дорожчати. Причини:
- Більш суттєве підвищення акцизу, ніж на бензин й дизель (розрахунково 5,2 грн/л); - Обмеженість потужностей для зберігання (неможливість створення великих запасів); Подорожчання вже розпочалось у серпні, ціни додали трохи менше гривні. Очікуємо, що середня вартість автогазу у вересні зросте до 33 грн/л. Проте економічна ефективність скрапленого газу відносно бензину зберігається.
3. Вже у вересні держбюджет отримає додатково близько 2,8 млрд грн, які будуть спрямовані на фінансування оборони.
Vadim_ написав:Шо то в Днепре нету топлива на АВІАС ?
Еще и ВОГи возле нового моста не льют-типа ремонт. И где заправляться? Все остальные ВОГи в долбенях, на Днепрнефть или БДСМ ихней мачмалой? Как бы опять дефицит не устроили. На фоне демарша Словакии.