Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
_PORT_UA, пункт 2.20 приложения 1 "Правила надання послуг фізичним особам за поточним рахунком (уключаючи рахунок із спеціальним режимом використання) та рахунком за операціями, здійсненими з використанням електронних платіжних засобів (платіжних карток)" Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «ТАСКОМБАНК» указано простенькая схема конвертации (стр. 69-70):
ТАСкомбанк написав:У разі здійснення Держателем розрахунків з використанням ПК у валюті (у валюті розрахунків з відповідною МПС), що відрізняється від валюти ПР з ПК Клієнта, Клієнт доручає (надає згоду) Банку здійснювати її конвертацію, купівлю/продаж/обмін з подальшим списанням суми Операції з ПР з ПК у валюті ведення ПР з ПК, за курсом, встановленим Банком та/або курсом встановленим Visa/Mastercard на момент здійснення Операції по ПР з ПК з врахуванням наступного: <...> Для Операцій, здійснених за межами України:
Валюта Рахунку: будь-яка іноземна валюта
Валюта операції: будь-яка іноземна валюта
Конвертація та сума списання:
якщо валюта Операції відповідає валюті Рахунку, з Рахунку списується сума, що дорівнює оригінальній сумі Операції (без конвертації)
Якщо валюта Операції НЕ відповідає валюті Рахунку, з Рахунку списується сума, що дорівнює Cardholder Billing Amount помножена на Курс уповноваженого Банку
Такое правило должно быть и для входящей операции.
Я бы у банка уточнил. Конвертация произошла на цей стороне:
на стороне "платёжная система -- эмитент", т. е. mastercard-izibank (в этом случае стоит запросить пункт в ДКБО, в котором будет указано расчётная валюта евро),
на стороне "эквайер продавца -- платёжная система" (тут бы обратился к поддержке Алиэкспресс).
Т. е. старайтесь ещё раз потрусить поддержку, чтобы выявить виновного.
_PORT_UA написав:схема розрахунку є внутрішньобанківським документом та не надається для ознайомлення клієнтам(с) Вони повертають долар через євро! І це при тому, що сплачував доларовою картою та рахунок продавця був виставлений в доларі.
Поспілкувався з підтримкою банку щодо цього. Маємо наступну відповідь:
izibank написав:дійсно розрахункова валюта банку - євро, й оскарження операції на рівні міжнародної системи відбувається в євро. відповідно, якщо операція була здійснена у валюті долар, при поверненні могла бути здійснена конвертація
_PORT_UA написав:як ви думаєте, щось можна ще зробити?
Якщо сума значуща, то пишіть офіційне звернення, яке направити слід на електронну адресу. Оскільки в нормативних документів немає ніякої інформації про розрахункову валюту між банком та платіжною системою.
jay2004 написав:Відкрив сьогодні конв.депо на 3 місяці (долар). Поповнив СЕПом з Сібаса (гривня). Коли очікувати кошти на самому депо?
Миттєво, якщо гроші вже були на грн-рахунку у іЗі
А ззовні він не поповняється (УкрСіб, наприклад)?
Спочатку гроші треба перевести (СЕП, р2р) на рахунок іЗі, наприклад, на дебетну віртуалку, а потім вже відкривати вклад. При цьому повинна бути активована валютна віртуалка, куди вклад буде повернуто.
ПС. І як тут вже казали, грошей повинно бути ну хоча б на +1 коп більше чим вказує іЗі при розрахунку суми. Він заокругленнями так бавиться Причому мін сума для операції ВВ 1грн. Ото і грайтеся
Ромасик написав:jay2004 а щоб знайти реквізити сеп потрібно нажати справа вверху на карті і шукати далеко внизу
Более того, если пополнить нужно не основную, то догадаться, что в разделе деталей счёта нужно влево свайпнуть. Дизайнеры приложения явно любили вебломку.
Ромасик написав:jay2004 а щоб знайти реквізити сеп потрібно нажати справа вверху на карті і шукати далеко внизу
Более того, если пополнить нужно не основную, то догадаться, что в разделе деталей счёта нужно влево свайпнуть. Дизайнеры приложения явно любили вебломку.
Если в кассе пополнять гривной, то, где виртуалка, а где основная, кассир разберется?
Ромасик написав:jay2004 а щоб знайти реквізити сеп потрібно нажати справа вверху на карті і шукати далеко внизу
Более того, если пополнить нужно не основную, то догадаться, что в разделе деталей счёта нужно влево свайпнуть. Дизайнеры приложения явно любили вебломку.
Если в кассе пополнять гривной, то, где виртуалка, а где основная, кассир разберется?