Авто в Україні

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Питання щодо митниці, експлуатації авто, акцизів, штрафів, податків, законодавства тощо. Нові технології та розробки майбутнього
  #<1 ... 89101112 ... 14>
Повідомлення Додано: Сер 06 бер, 2024 11:26

  budivelnik написав:
  prodigy написав:років 10 тому порахував скільки у вартості втратив мій авто, то на таксі ту саму відстань було подолати у двічі дешевше,
Якщо порівнювати з таксі-то електричка найкращий варіант для порівняння...адже що таксі, що електричка їздять в радіусі максимум 200 км від таксопарку(будинку), бо в разі виїзду за місто - таксист запросить подвійний тариф
А раз так - то все просто
1 км на таксі=30 грн , 1 км на електричці=1 грн
За рік , авто вартістю в 20-30К губить 2-4К доларів, беремо середину
100 000 грн/30 грн=3000км+/-
От і виходить
Якщо річний пробіг більший 3000 км, значить варто брати власне авто
Якщо менший - тоді таксі..
Для ДВС машин поріг вигідності піднімається десь до 5000 км/рік.


це теж прорахував, вартість бензину дозволяє використовувати ДВС, мій пробіг за 2 роки 8к км, до війни теж було не багато 6-7к км на рік (бо половину часу в морі)
prodigy
 
Повідомлень: 11025
З нами з: 03.12.13
Подякував: 3242 раз.
Подякували: 3297 раз.
 
Профіль
1
3
1
Повідомлення Додано: Сер 06 бер, 2024 15:32

Авто

Немного новостей воюющей страны:

58 593 авто імпортували українці за перші два місяці цього року: Київ у лідерах за кількістю машин

13% від загальної кількості імпортованих авто цьогоріч припадає на електрокари: 8 026 авто. Це майже у 8 разів більше, аніж за відповідний період 2021 року.

Серед усіх електрокарів найбільшим попитом в українців користується TESLA — 1 672 автівки.

Найбільше нововвезених авто зареєстрували:
- Київ — 13,7%.
- Львівщина — 10,7%
- Одещина — 7.4%

75% від усіх ввезених автомобілів були вживаними, а кожне друге авто старше за 10 років.
Andrey2512
 
Повідомлень: 981
З нами з: 04.04.22
Подякував: 68 раз.
Подякували: 78 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 07 бер, 2024 13:53

  budivelnik написав:
  pesikot написав:
  budivelnik написав:

quote="5694130:pesikot"]Дуже цікава дискусія про єлектромобілі ... в темі про війну ..

Форумчани, а чи давно ви сиділи без єлектрики ? ...
Чи пам"ять як у золотих рибок ? ...
Я вже не кажу, якщо взагалі не буде єлектрики
Коли у тебе ДВЗ, то якось-навпіл-поперек, але зможешь заправити
А коли у тебе єлектромобіль, то ти ... дивишься на цю технологічну нерухомість :)[/quot

А може глянете з другого боку.
Електроенергія у нас надлишкова ( навіть зараз віддаємо на Захід)
А кожних 100 км на електроавто це мінус 10 літрів бензину які вже ніколи не будуть продані на світовому ринку....
В мене таксопарк з 9 електричок , кожна знімає з світового ринку 500 літрів бензину/місяць.
Таким чином прямі збитки для москалів з цього автопарку мінімум 50 тонн палива в рік...
В Україні 2 млн авто...далі рахувати?
У нас тут тема про війну, а ви про взагалі

В тему війни.
Єлектрику не накопишь, паливо можно накопити
Чудово ... а якщо не буде єлектрики, куди ви подінете увесь той парк єлектричок ?
Будете з генераторів заряджати ?

В тему взагалі
Проблема зарядити єлектричку - велика проблема, як по місцю, так і по часу
Єлектрики може і є надлишок, але її тре доставити до місця зарядки

Ваш кейс, мені цікаво, а де заряджаються оці ваші 9 єлектричок ?

Взагалі, якщо вдома не має три фази, хоча б на 16 КВт, то єлектричка - це тягарь
1 Електротаксі-це комерція, яка не має права заряжатись від побутової(дотаційної мережі) , тому заряжається в мене на моїй власній швидкій зарядці в 30 квт, енергію купую по 7,5 грн квт*год
2 Проект ще не закінчився, зараз акамулюю кошти для створення СЕС , єдина проблема, що фотопанелі які можуть згенерувати необхідну мені кількість по площі займуть 600-1000 м2, і якщо врахувати що ця ділянка повинна розміщатись десь в межах міста-то це якраз найбільша фінансова проблема( вартість такої ділянки у Львові починається від 2 млн грн , в той час коли вартість станції в межах 1 млн грн)

ПС
В моїх дописах так і не побачили головного.
Треба СВОЮ діяльність підлаштовувати таким чином , щоб була максимальна користь для своїх і максимальні збитки для ворога
Користь для своїх це податки/донати ( за які наша ЗСУ воює)
Шкода для ворога - це мінус 50 тон ринку пального кожного року...
Найсмішніше те що цих мінус 50 тонн пального - це більше по грошам ніж мої податки і донати разом взяті за той самий рік.


Чому ділянка?
Чому не дах будинку?
Жителі мали би бути щасливі, бо нібито має бути прохолодніше влітку. Хоч панелі й чорні, але якимось дивом відбивають у космос більше енергії, аніж піски десь у сахарах. Так кажуть. Не віриться, але раптом?
Bobua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2077
З нами з: 24.08.10
Подякував: 111 раз.
Подякували: 135 раз.
 
Профіль
3
Повідомлення Додано: Чет 07 бер, 2024 14:06

  Bobua написав:
єдина проблема, що фотопанелі які можуть згенерувати необхідну мені кількість по площі займуть 600-1000 м2, і якщо врахувати що ця ділянка повинна розміщатись десь в межах міста-то це якраз найбільша фінансова проблема( вартість такої ділянки у Львові починається від 2 млн грн , в той час коли вартість станції в межах 1 млн грн)
Чому ділянка?
Чому не дах будинку?
Жителі мали би бути щасливі, бо нібито має бути прохолодніше влітку
жители кагбэ "боятся пожара" от неведомой фиговины, но вообще - за такую небоязнь тоже сильно хотят денег
flysoulfly
 
Повідомлень: 4707
З нами з: 13.01.09
Подякував: 1598 раз.
Подякували: 262 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 07 бер, 2024 14:29

  flysoulfly написав:
  Bobua написав:
єдина проблема, що фотопанелі які можуть згенерувати необхідну мені кількість по площі займуть 600-1000 м2, і якщо врахувати що ця ділянка повинна розміщатись десь в межах міста-то це якраз найбільша фінансова проблема( вартість такої ділянки у Львові починається від 2 млн грн , в той час коли вартість станції в межах 1 млн грн)
Чому ділянка?
Чому не дах будинку?
Жителі мали би бути щасливі, бо нібито має бути прохолодніше влітку
жители кагбэ "боятся пожара" от неведомой фиговины, но вообще - за такую небоязнь тоже сильно хотят денег

Потому, что на даху запрещен монтаж любых конструкций. -- о причине "рукопопости" монтажников: ремонт крыши от какой-то мелкой протечки в случае то ли поляковой (то ли еще какой-то подобной певицы ротом) несколько лямов потянул. И это еще до 22го года было.
_hunter
 
Повідомлень: 7828
З нами з: 22.03.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 484 раз.
 
Профіль
2
Повідомлення Додано: Чет 07 бер, 2024 15:59

  prodigy написав:
  budivelnik написав:
  prodigy написав:скільки в Україні дахів і скільки на них сонячних панелей? а чому так?
Тут трошки інші нюанси
1 Для встановлення СЕС на багаквартирному будинку потрібна згода ВСІХ власників житла.... - як Ви розумієте -досить одного пенсіонера і гаплик.
2 З будівельної точки зору
Наші дахи( особливо в будинках з терміном експлуатації10+ років) - течуть. Вартість гідроізоляції - тим вища чим більше різних точок примикання до даху( у випадку з СЕС там через кожен метр)
Тому відремонтувати за свій рахунок - то нафік тоді та СЕС
Перекласти на ЖЕК/ОСББ - замахаєшся доводити що тече не тому що там стоїть СЕС.
Ну і частково є істина...адже обслуговувати СЕС- треба , а чим більше ходити по даху-тим вища ймовірність що він протече

ПС
Забув ще одну перевагу ділянки над дахом для автопарку
На ділянці можна розмістити стоянку для авто і технічну зону для ремонту..піднявши фотопанелі на висоту 3м+/- над землею.


я в курсі всього, бо років 5 тому вивчав цю тему, дякую за відповідь


Яка документація необхідна для встановлення СЕС у багатоповерховому будинку?
Енергопостачальні компанії не вимагають і не мають права вимагати додаткові узгодження для СЕС, які встановлюються для власного споживання без генерації в загальну мережу, оскільки це суто внутрішня господарська діяльність.

Але бажано отримати від інсталятора креслення розташування і кріплення обладнання та електричну схему підключення обладнання.

Чи можна встановити сонячну панель без ОСББ?
Можна, якщо домовитись про оренду даху, встановити та підключити обладнання до квартири або вивести на загальне користування. Але в цьому варіанті треба розуміти, що процедура встановлення вимагатиме більше кроків.

Перш за все, вам потрібно звернутись та написати заяву на дозвіл для встановлення СЕС на даху до управляючої компанії вашого будинку.
Bobua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2077
З нами з: 24.08.10
Подякував: 111 раз.
Подякували: 135 раз.
 
Профіль
3
Повідомлення Додано: П'ят 08 бер, 2024 10:38

  Бетон написав:повіривши в перший раз в житті владі, перед війною продав авто, щоб в квартирі ремонт продовжити.
війна почалась, всі повтікали, потяги забиті.
з великою долею вирогідності ми б вже з дітьми закопані лежали. і диво, що живі.
у вас что только одно авто?
vitaliiangel
Аватар користувача
 
Повідомлень: 23153
З нами з: 06.04.16
Подякував: 2396 раз.
Подякували: 3342 раз.
 
Профіль
2
Повідомлення Додано: П'ят 08 бер, 2024 11:39

  vitaliiangel написав:
  Бетон написав:Так точно, Виталий.
в дополнение к основному авто, купите т4 дёшево надёжно, можно небольшой груз перевезти, удобно для переездов. Рабочая лошадка. Лучше с мотором 2,4 и в длинной базе.

Купівля авта, котре перестали випускати більше 20-ти років тому і живе вже 10 років тому було важко знайти це, звісно, бест бай. Поради від професіоналів безцінні)))
gonchik74
Аватар користувача
 
Повідомлень: 723
З нами з: 28.01.15
Подякував: 14 раз.
Подякували: 119 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 08 бер, 2024 12:11

  vitaliiangel написав:
  gonchik74 написав:Купівля авта, котре перестали випускати більше 20-ти років тому і живе вже 10 років тому було важко знайти це, звісно, бест бай. Поради від професіоналів безцінні)))
лично вам я советую ездить на маршрутке. покупать новый спринтер чтобы возить им строймусор и гипсокартон - верх мудрости, на которую вы видимо зудяще претендуете.

Чоловіче, у мене тих комерційних авто було і є більше, ніж у вас пальців на всіх кінцівках. Порада має сенс, хіба що без привʼязки до т4 та ще й з конкретним мотором. Все, що не доїздили до війни, вмерло на війні.
gonchik74
Аватар користувача
 
Повідомлень: 723
З нами з: 28.01.15
Подякував: 14 раз.
Подякували: 119 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 08 бер, 2024 13:53

  vitaliiangel написав:
  Бетон написав:Так точно, Виталий.
в дополнение к основному авто, купите т4 дёшево надёжно, можно небольшой груз перевезти, удобно для переездов. Рабочая лошадка. Лучше с мотором 2,4 и в длинной базе.

Машину надо брать до 10 лет(если это конечно не Гелик с пробегом 50тыс за 11лет допустим) и подтверждённым пробегом не более 200. А современному дизелю часто и 150 хватит чтоб подойти к крайне дорогостоящему капремонту. Резинки всякие и ржа за 10 лет начинают просто лавинообразно сыпаться и дело будет даже не в деньгах(а ремонт сейчас очень дорог если не сам,ручками,по вечерам), а в том что 15ти летнее авто может больше стоять чем ездить.
Конечно всегда бывают исключения и авто после рачительных и ответственных хозяев, но это очень уж удачная покупка будет и VW в возрасте 20ти лет в этот критерий не попадёт.
барабашов
 
Заблокований
Повідомлень: 4048
З нами з: 16.06.15
Подякував: 274 раз.
Подякували: 342 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 89101112 ... 14>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
0 866
Переглянути останнє повідомлення
Вів 06 лют, 2024 10:00
Модератор
Авто
struk_andco » Вів 29 сер, 2023 17:50
2 6528
Переглянути останнє повідомлення
Сер 30 сер, 2023 12:38
Примат
Рынок новых легковых авто 1, 2
Волк » Чет 02 кві, 2020 16:01
12 50931
Переглянути останнє повідомлення
Вів 21 гру, 2021 20:02
nau762
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама