Таскомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 265266267268269 ... 426>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Таскомбанк 2.9 5 31
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
19%
6
2- Погане. Некомпетентне.
23%
7
3- Задовільне. Хотілося б краще.
19%
6
4- Добре. Як і повинно бути.
26%
8
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
13%
4
Всього голосів : 31
Повідомлення Додано: П'ят 23 лют, 2024 01:03

Re: ТАСКОМБАНК

Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка.
Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное.
Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги?
Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.
Proofy
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2459
З нами з: 24.10.08
Подякував: 62 раз.
Подякували: 183 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 лют, 2024 11:30

ТАСКОМБАНК

  Proofy написав:Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка.
Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное.
Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги?
Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.




Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, якщо було зафіксовано запит на оскарження транзакції в Банку та Ваша платіжна карта належить до міжнародної платіжної системи Mastercard - відповідно до правил МПС MasterCard диспутний цикл триває 45 днів.
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3069
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 лют, 2024 20:24

  TASCOMBANK написав:
  Proofy написав:Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка.
Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное.
Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги?
Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.




Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, якщо було зафіксовано запит на оскарження транзакції в Банку та Ваша платіжна карта належить до міжнародної платіжної системи Mastercard - відповідно до правил МПС MasterCard диспутний цикл триває 45 днів.


А де тут оскарження, МПС. Є будка з написом ТАС , є налік який туди закинули. і є рахунок клієнта який фактично належить тій самій будці. А далі рукожоптсво, не професіоналізм, і бажання перекладати свою провину на інших.
pavyak
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2561
З нами з: 15.02.10
Подякував: 30 раз.
Подякували: 197 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 28 лют, 2024 11:16

В TAC2U спробував погасити кредитку.
Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується.
І нічого не відбувається.
Пройшло більше 24 годин.
Що не так (бажана відповідь представника банку)?
Философ
 
Повідомлень: 775
З нами з: 30.07.09
Подякував: 264 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 28 лют, 2024 11:47

Re: ТАСКОМБАНК

Proofy написав:Пополнил - денег нет.

Чим завершилось? Чи все ж таки чекати 45 днів?
Zochan
 
Повідомлень: 1169
З нами з: 22.10.14
Подякував: 189 раз.
Подякували: 148 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 28 лют, 2024 17:49

  Философ написав:В TAC2U спробував погасити кредитку.
Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується.
І нічого не відбувається.
Пройшло більше 24 годин.
Що не так (бажана відповідь представника банку)?


поломалась кнопка пару месяцев как
толкайте на верку сторонним ИБ
emeta
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2891
З нами з: 19.03.09
Подякував: 167 раз.
Подякували: 239 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 28 лют, 2024 17:57

  emeta написав:
  Философ написав:В TAC2U спробував погасити кредитку.
Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується.
І нічого не відбувається.
Пройшло більше 24 годин.
Що не так (бажана відповідь представника банку)?


поломалась кнопка пару месяцев как
толкайте на верку сторонним ИБ

Сьогодні гасив Б5 і верку в додатку через пімпу - все працювало...
patrikk
 
Повідомлень: 286
З нами з: 25.06.15
Подякував: 36 раз.
Подякували: 17 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 29 лют, 2024 15:39

ТАСКОМБАНК

  pavyak написав:
  TASCOMBANK написав:
  Proofy написав:Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка.
Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное.
Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги?
Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.


Інформуємо, що термін розгляду запитів на оскарження залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, якою і приймається рішення щодо розгляду можливості повернення коштів.
Для можливості повернення клієнту коштів має бути проведене розслідування, що і обумовлює термін.
30-45 днів – це термін, протягом якого може бути здійснена перевірка.
Стандартний термін розгляду заяви-претензії складає 45 днів, але кошти можуть бути повернуті і раніше цього терміну.


Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, якщо було зафіксовано запит на оскарження транзакції в Банку та Ваша платіжна карта належить до міжнародної платіжної системи Mastercard - відповідно до правил МПС MasterCard диспутний цикл триває 45 днів.


А де тут оскарження, МПС. Є будка з написом ТАС , є налік який туди закинули. і є рахунок клієнта який фактично належить тій самій будці. А далі рукожоптсво, не професіоналізм, і бажання перекладати свою провину на інших.
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3069
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 29 лют, 2024 15:40

ТАСКОМБАНК

  Философ написав:В TAC2U спробував погасити кредитку.
Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується.
І нічого не відбувається.
Пройшло більше 24 годин.
Що не так (бажана відповідь представника банку)?


Для того, щоб перевірити дану інформацію прохання надати Ваше ПІБ, номер телефону, дату та суму транзакції в особисті повідомлення.
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3069
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 29 лют, 2024 17:14

Re: ТАСКОМБАНК

Ох и клуши в отделении № 69 в Киеве )))

Пришел забрать валюту, на часах 13:30. В отделении сказали: в кассе технический перерыв, приходите в 14:00. Когда начал интересоваться где про этот перерыв написано, начали показывать бумажку на кассе. После того, как меня не убедили ею, позвали кассира.

Женщина-кассир мне важно заявила, что мне повезло, так как она хотела уже уходить куда-то по делам))

Спросил её за доллары, отвечает: только старые, выберем вам более-менее. Ну ок )) общем, чтоб округлить сумму, предложил доллары номиналом 10-20) И что вы думаете? Из купюр 2013, 2001 года у неё "загорелась" под лампой именно 2001 года. Говорит, "стиранная".

Я говорю: а ваши доллары не горят? Может тогда нужно ваши под лампой смотреть?
Ответ: лампа стоит неудобно, вам не будет видно.

Я расстроился и отказался забирать деньги. Кассир заявляет: "так я проводку уже сделала!". Я нигде не расписывался, деньги не списались, я развернулся и ушёл на другое отделение (№27).

Вы знаете, как-то обидно, морозишь деньги на 3 месяца, регулярно пользуешься услугами и такое к себе отношение. И это не в первый раз именно на № 69.
Andrey2512
 
Повідомлень: 1102
З нами з: 04.04.22
Подякував: 79 раз.
Подякували: 85 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 265266267268269 ... 426>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама