|
Таскомбанк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: П'ят 23 лют, 2024 01:03
Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка. Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное. Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги? Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.
-
Proofy
-
-
- Повідомлень: 2459
- З нами з: 24.10.08
- Подякував: 62 раз.
- Подякували: 183 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 23 лют, 2024 11:30
Proofy написав:Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка. Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное. Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги? Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.
Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу. Дійсно, якщо було зафіксовано запит на оскарження транзакції в Банку та Ваша платіжна карта належить до міжнародної платіжної системи Mastercard - відповідно до правил МПС MasterCard диспутний цикл триває 45 днів.
-
TASCOMBANK
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3069
- З нами з: 17.07.15
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 229 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 23 лют, 2024 20:24
TASCOMBANK написав: Proofy написав:Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка. Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное. Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги? Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.
Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу. Дійсно, якщо було зафіксовано запит на оскарження транзакції в Банку та Ваша платіжна карта належить до міжнародної платіжної системи Mastercard - відповідно до правил МПС MasterCard диспутний цикл триває 45 днів.
А де тут оскарження, МПС. Є будка з написом ТАС , є налік який туди закинули. і є рахунок клієнта який фактично належить тій самій будці. А далі рукожоптсво, не професіоналізм, і бажання перекладати свою провину на інших.
-
pavyak
-
-
- Повідомлень: 2561
- З нами з: 15.02.10
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 28 лют, 2024 11:16
В TAC2U спробував погасити кредитку. Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується. І нічого не відбувається. Пройшло більше 24 годин. Що не так (бажана відповідь представника банку)?
-
Философ
-
-
- Повідомлень: 775
- З нами з: 30.07.09
- Подякував: 264 раз.
- Подякували: 15 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 28 лют, 2024 11:47
Proofy написав:Пополнил - денег нет.
Чим завершилось? Чи все ж таки чекати 45 днів?
-
Zochan
-
-
- Повідомлень: 1169
- З нами з: 22.10.14
- Подякував: 189 раз.
- Подякували: 148 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 28 лют, 2024 17:49
Философ написав:В TAC2U спробував погасити кредитку. Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується. І нічого не відбувається. Пройшло більше 24 годин. Що не так (бажана відповідь представника банку)?
поломалась кнопка пару месяцев как толкайте на верку сторонним ИБ
-
emeta
-
-
- Повідомлень: 2891
- З нами з: 19.03.09
- Подякував: 167 раз.
- Подякували: 239 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 28 лют, 2024 17:57
emeta написав: Философ написав:В TAC2U спробував погасити кредитку. Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується. І нічого не відбувається. Пройшло більше 24 годин. Що не так (бажана відповідь представника банку)?
поломалась кнопка пару месяцев как толкайте на верку сторонним ИБ
Сьогодні гасив Б5 і верку в додатку через пімпу - все працювало...
-
patrikk
-
-
- Повідомлень: 286
- З нами з: 25.06.15
- Подякував: 36 раз.
- Подякували: 17 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 29 лют, 2024 15:39
pavyak написав: TASCOMBANK написав: Proofy написав:Редко пользовался банкоматами для пополнения, но недавно пришлось. Так вот, попался банкомат таскомбанка, где заманчиво светилось 0% комиссии пополнения изи банка. Пополнил - денег нет. Футболили туда сюда. Удалось выяснить, что проблема на стороне таскомбанка, открыли тикет на выяснение причин. Жду пару дней - ничего. Опять набираю, надо заявление теперь на выплату денег, создали, набрал через пару дней, там говорят, что максимальный срок 45 дней, но они делают все возможное. Почему клиент должен вызванивать и теребить этот банк, чтобы вернуть свои деньги? Еще раз убеждаюсь в странности этого банка.
Інформуємо, що термін розгляду запитів на оскарження залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, якою і приймається рішення щодо розгляду можливості повернення коштів. Для можливості повернення клієнту коштів має бути проведене розслідування, що і обумовлює термін. 30-45 днів – це термін, протягом якого може бути здійснена перевірка. Стандартний термін розгляду заяви-претензії складає 45 днів, але кошти можуть бути повернуті і раніше цього терміну. Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу. Дійсно, якщо було зафіксовано запит на оскарження транзакції в Банку та Ваша платіжна карта належить до міжнародної платіжної системи Mastercard - відповідно до правил МПС MasterCard диспутний цикл триває 45 днів.
А де тут оскарження, МПС. Є будка з написом ТАС , є налік який туди закинули. і є рахунок клієнта який фактично належить тій самій будці. А далі рукожоптсво, не професіоналізм, і бажання перекладати свою провину на інших.
-
TASCOMBANK
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3069
- З нами з: 17.07.15
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 229 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 29 лют, 2024 15:40
Философ написав:В TAC2U спробував погасити кредитку. Тисну зелену кнопочку "Погасити кредит", вибираю картку (конкретно - Сенс банку, бажані кошти на картці є), вказую суму. Програма повідомляє, що запит опрацьовується. І нічого не відбувається. Пройшло більше 24 годин. Що не так (бажана відповідь представника банку)?
Для того, щоб перевірити дану інформацію прохання надати Ваше ПІБ, номер телефону, дату та суму транзакції в особисті повідомлення.
-
TASCOMBANK
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3069
- З нами з: 17.07.15
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 229 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 29 лют, 2024 17:14
Ох и клуши в отделении № 69 в Киеве )))
Пришел забрать валюту, на часах 13:30. В отделении сказали: в кассе технический перерыв, приходите в 14:00. Когда начал интересоваться где про этот перерыв написано, начали показывать бумажку на кассе. После того, как меня не убедили ею, позвали кассира.
Женщина-кассир мне важно заявила, что мне повезло, так как она хотела уже уходить куда-то по делам))
Спросил её за доллары, отвечает: только старые, выберем вам более-менее. Ну ок )) общем, чтоб округлить сумму, предложил доллары номиналом 10-20) И что вы думаете? Из купюр 2013, 2001 года у неё "загорелась" под лампой именно 2001 года. Говорит, "стиранная".
Я говорю: а ваши доллары не горят? Может тогда нужно ваши под лампой смотреть? Ответ: лампа стоит неудобно, вам не будет видно.
Я расстроился и отказался забирать деньги. Кассир заявляет: "так я проводку уже сделала!". Я нигде не расписывался, деньги не списались, я развернулся и ушёл на другое отделение (№27).
Вы знаете, как-то обидно, морозишь деньги на 3 месяца, регулярно пользуешься услугами и такое к себе отношение. И это не в первый раз именно на № 69.
-
Andrey2512
-
-
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 04.04.22
- Подякував: 79 раз.
- Подякували: 85 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|