|
Таскомбанк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Чет 18 лип, 2024 17:39
Можна. Треба просто мати КЕП, мені простіше отримати в Приваті і підписувати в paperless.com.ua
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Чет 18 лип, 2024 17:43
Visky теперь я догнал о чем вы. все запросил у поддержки изи бланк платежного поручения - для вывода денег с заначки на счет в другой банк
да у меня есть приват там вообще удобно сделали - смарт-ид.
пройдусь по инструкции, потестирую - завтра поддержку изиной скину сабж заполненный
-
vpchelko
-
-
- Повідомлень: 942
- З нами з: 05.07.17
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 49 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лип, 2024 17:55
vpchelko написав: Visky написав:vpchelko Щоб отримати 10% пені й інші штрафи, пені, компенсації по іншим законам. Скарги в НБУ безперспективні, НБУ сам порушує з-ни і вимагає цього від банків, а от судовим позовом можно подвоїти суму заблокованих коштів і отримати її
не ну жалобу в НБУ нужно подавать чтобы с ней потом идти в суд Visky написав:vpchelko Щоб отримати 10% пені й інші штрафи, пені, компенсації по іншим законам. Скарги в НБУ безперспективні, НБУ сам порушує з-ни і вимагає цього від банків, а от судовим позовом можно подвоїти суму заблокованих коштів і отримати її
6. Надавач платіжних послуг у разі порушення строків виконання платіжних операцій, передбачених цим Законом або договором про надання платіжних послуг, зобов’язаний сплатити користувачу пеню в розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше 10 відсотків суми платіжної операції, якщо інший розмір пені не обумовлений договором про надання платіжних послуг. ну тут совсем не тот кейс... хотя с какой стороны посмотреть. банк тупо не дает мне возможность выполнять платежные операции, но тут факт что это банк делает без каких либо оснований!
Найкращий захист - напад, з-ни дають вам можливість отримати компенсацію і фінансово покарати банк-кривдник. Поки діє положення ч. 5 ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачів» можна вимагати ще й по 3% від суми за кожний день невидачі (переказу) банком коштів. Тобто збільшити суму в рази. Скарга в НБУ суду не потрібна
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Чет 18 лип, 2024 18:26
Ну це років на 2 ви котовасію починаєте. На гілці по фінмону вже є приклад боданія через суд, почитайте, зробить висновки )... До речі, одна з ознак винуватості клієнта згідно НБУ -- це метушня та качання своїх прав без надання ФінМону первинних док-ів. Отаке веселе життя за НБУ ))
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6552
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 499 раз.
- Подякували: 1290 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
1
1
10
Додано: Чет 18 лип, 2024 18:32
Visky написав: vpchelko написав: Visky написав:vpchelko Щоб отримати 10% пені й інші штрафи, пені, компенсації по іншим законам. Скарги в НБУ безперспективні, НБУ сам порушує з-ни і вимагає цього від банків, а от судовим позовом можно подвоїти суму заблокованих коштів і отримати її
не ну жалобу в НБУ нужно подавать чтобы с ней потом идти в суд Visky написав:vpchelko Щоб отримати 10% пені й інші штрафи, пені, компенсації по іншим законам. Скарги в НБУ безперспективні, НБУ сам порушує з-ни і вимагає цього від банків, а от судовим позовом можно подвоїти суму заблокованих коштів і отримати її
6. Надавач платіжних послуг у разі порушення строків виконання платіжних операцій, передбачених цим Законом або договором про надання платіжних послуг, зобов’язаний сплатити користувачу пеню в розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше 10 відсотків суми платіжної операції, якщо інший розмір пені не обумовлений договором про надання платіжних послуг. ну тут совсем не тот кейс... хотя с какой стороны посмотреть. банк тупо не дает мне возможность выполнять платежные операции, но тут факт что это банк делает без каких либо оснований!
Найкращий захист - напад, з-ни дають вам можливість отримати компенсацію і фінансово покарати банк-кривдник. Поки діє положення ч. 5 ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачів» можна вимагати ще й по 3% від суми за кожний день невидачі (переказу) банком коштів. Тобто збільшити суму в рази. Скарга в НБУ суду не потрібна
Нажаль Банкам надав НБУ багато прав - вимагати інформацію,аналізувати на власний розсуд. Якщо ви вважаєте що Ваші права було порушено - окрім втрати додатково грошей і час,вам нададуть надію. У мене є РІШЕННЯ ухвалено судом , проте ПФУ не може виконати рішення - строк ,який витратив на отримання рішення склало загалом 46 місяців.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18133
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Чет 18 лип, 2024 18:33
Amethyst написав:Ну це років на 2 ви котовасію починаєте. На гілці по фінмону вже є приклад боданія через суд, почитайте, зробить висновки )... До речі, одна з ознак винуватості клієнта згідно НБУ -- це метушня та качання своїх прав без надання ФінМону первинних док-ів. Отаке веселе життя за НБУ ))
Первинна документація це допустимий доказ, якщо його надати , навіть без суду буде вирішено спірне питання.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18133
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Чет 18 лип, 2024 18:56
sens написав:Первинна документація це допустимий доказ, якщо його надати , навіть без суду буде вирішено спірне питання.
ну у меня первичная документация есть - могу предоставить инфу про полный рух грошей от а до я - почему банк не попросил сабж - вопрос риторический, тупо разорвали договор... изи пока еще со мой общаеться - предоставляю им инфу... даже если разблокируют - буду закрывать счет в изи - нафиг нафиг... тас еще те свиньи - кешбек весь захапали себе... да и инфу про задолженность в приложении не предоставляют - скинули номера счетов SMSкой и задолженность продиктовали по телефону ... вот жеж уроды...
-
vpchelko
-
-
- Повідомлень: 942
- З нами з: 05.07.17
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 49 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лип, 2024 21:08
не ну впечатлений ... банк огонь!
звонишь на горячую линию - говорят - ехеать надо в отделение - в отделении говорят надо звонить на горячую линию.... банк просто огонь! Я еще так ни разу не просырал свои личное и рабочее время! 2 раза по жаре покатался сегодня... бедная девочка - менеджер в отделении... я надеюсь не матерился - так ведь можно довести до состояния аффекта...
-
vpchelko
-
-
- Повідомлень: 942
- З нами з: 05.07.17
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 49 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лип, 2024 21:42
vpchelko написав: sens написав:Первинна документація це допустимий доказ, якщо його надати , навіть без суду буде вирішено спірне питання.
ну у меня первичная документация есть - могу предоставить инфу про полный рух грошей от а до я - почему банк не попросил сабж - вопрос риторический, тупо разорвали договор... изи пока еще со мой общаеться - предоставляю им инфу... даже если разблокируют - буду закрывать счет в изи - нафиг нафиг... тас еще те свиньи - кешбек весь захапали себе... да и инфу про задолженность в приложении не предоставляют - скинули номера счетов SMSкой и задолженность продиктовали по телефону ... вот жеж уроды...
Вам доречі при зверненні в банк, повинні були надати інформацію,яку саме банк вважає первинною , фактично визнає недопустимість свого припущення,яку він не оспарює . Я умовно маю суму коштів після продажу майна , наприклад в 2005 році продав ділянку в Дарницькому районі міста Києва в Бортничах і перевів в валюту, декілька разів робив валютообмін за 19 років , і за весь цей строк якщо рахувати суму в гривні першопочаткову це одна сума , якщо взяти до уваги останню - більше ніж в 5:разів. Проте якщо за останні 3 роки я працюю офіційно і маю зп та військову пенсію , лише з цих коштів банк готовий взяти до уваги пояснення щодо пошкодження грошей.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18133
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Чет 18 лип, 2024 21:53
sens написав:Вам доречі при зверненні в банк, повинні були надати інформацію,яку саме банк вважає первинною , фактично визнає недопустимість свого припущення,яку він не оспарює . Я умовно маю суму коштів після продажу майна , наприклад в 2005 році продав ділянку в Дарницькому районі міста Києва в Бортничах і перевів в валюту, декілька разів робив валютообмін за 19 років , і за весь цей строк якщо рахувати суму в гривні першопочаткову це одна сума , якщо взяти до уваги останню - більше ніж в 5:разів. Проте якщо за останні 3 роки я працюю офіційно і маю зп та військову пенсію , лише з цих коштів банк готовий взяти до уваги пояснення щодо пошкодження грошей.
У меня офф доход привышает 1млн гривен в год за последнии 3 года! Квартиру покупал, машину купил и многое другое, есть сбережения и многое другое! Кто-то делает выплаты по долгам (личная договоренность)! Кто-то не платит по долгам - с такими людьми не общаемся более... много чего... Но тут Тас пробило дно! ни поддержка на горячей линии ни в отделении ничего не казали... ничего не просили... просто отказали в обслуживании без указания причины! Я 2 раза катался в отделение... хотя с тем же успехом мог бы не кататься... нахер они мне предлагали покататься в отделение банка вообще? Это сейчас опасно для здоровья в тени +45!!! Совок я не застал, но тут Тас постарался... это жуть....
-
vpchelko
-
-
- Повідомлень: 942
- З нами з: 05.07.17
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 49 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|