Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
riwalir написав:У контакт-центрі сказали, що цю комісію ввели з 18.03.2024
Вони не компетентні і їм аби ляпнути, щоб від них відчепилися. 18.03 змінилися тарифи на надання довідок та копій, от новина на сайті.
Знайшов у себе тарифи за 2019-й рік (клікабельно): Там у п.3.1 пише, що він був введений ще з 01.03.2017. Той випадок, коли у помийці із завантажених файлів щось знайти простіше ніж на офіційному сайті.
Так, я бачив це оголошення. Саме на нього посилався контакт-центр.
Справа ще й у тому, що Тас сам прописав у Договорі до Ощадного:
п 2.2. ...про зміну Тарифів Банк повідомляє Вкладника у спосіб, що дає змогу встановити дату направлення такого повідомлення: або поштовим відправленням на адресу місця проживання Вкладника, або SMS-повідомленням на Фінансовий номер телефону Вкладника, або повідомленням у месенджер (Viber тощо), або повідомленням у Системі дистанційного банківського обслуговування (СДБО) «TAS2U» (Інтернет-банкінгу «TAS2U» або Мобільному застосунку «TAS2U») чи Pushповідомленням у Мобільному застосунку «TAS2U» не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до запланованої дати набрання чинності змінами.
Спеціально передивився всі повідомлення у Вайбері та всі пуші. Жодного повідомлення про зміну тарифів, тільки рекламний спам.
Стосовно останнього оголошення про зміну тарифів до Ощадного. Воно було зроблемо 19.02.2024, зміни до тарифів вступили в силу з 18.03.2024. Тобто оголошення було зроблено не за 30 днів, а за 28. На кожному кроці порушують договір, який самі і склали.
А можна по суті уточнити: 1. Через який період з "Ощадного" починають знімати комісію? Тобто який період "неактивності" має бути? 2. Скільки знімають на місяць? 3. А зарахування відсотків що, не вважається активністю? Чи це для випадків, коли залишок менше 100 грн, тоді відсотків просто немає?
Искатель написав:А можна по суті уточнити: 1. Через який період з "Ощадного" починають знімати комісію? Тобто який період "неактивності" має бути? 2. Скільки знімають на місяць? 3. А зарахування відсотків що, не вважається активністю? Чи це для випадків, коли залишок менше 100 грн, тоді відсотків просто немає?
п.3.1 Обслуговування неактивного рахунку вкладу на вимогу «Ощадний рахунок»**.....100 UAH/10 USD/10 EUR, але не більше залишку на рахунку **Комісія стягується одноразово Банком з неактивного Ощадного рахунку, на якому є залишки коштів Клієнта, 1-го числа (або наступного банківського дня, якщо ця дата є вихідним днем), в місяці, наступному за місяцем, в якому сплинуло 365 календарних днів (за виключенням клієнтів держателів активних поточних рахунків для зарахування заробітної плати) або більше, коли по рахунку не здійснювались наступні операції: зарахування коштів на Ощадний рахунок (за виключенням зарахування нарахованих Банком на суму залишку на Ощадному рахунку відсотків), внесення/зняття готівки, безготівкового зарахування/перерахування коштів.