Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
flysoulfly велика, в основнову кошти на довготривалих ОВДП, вирішив зайти трішки в доляри, то хочу пристроїти до листопада, тому і запитав, на яке число розраховувати.
Тук-тук, робочий день, вечір, а наш застосунок Sense SuperApp трішки приліг і відпочиває 🥺 Але вже ІТ-фахівці знають про проблему і займаються вирішенням! Перепрошуємо за ці незручності, відновимо роботу за першої ж можливості 🙌
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
upd: вже все працює в штатному режимі 🙌 upd: знову спостерігаємо проблеми, займаємось відновленням та стабілізацією 🥺 upd: другий раз - контрольний, роботу відновили, застосунок працює в штатному режимі 😊
Востаннє редагувалось Sense Bank в Сер 22 тра, 2024 19:55, всього редагувалось 1 раз.
У кого карта Хамон, гляньте будь ласка в меню карти в розділі «аеропорт сервіси» кількість проходів в підменю «Лаунж Кі». Чомусь 998 (1 в цьому році вже був). У кого не було , то світить 999. Чому?? Ця карта дає лише 2 на рік. Чи я щось пропустив? Віза Сігниче (чорна ) світить чесні 6 (4 в цьому році вже було).
Hotab написав:Чомусь 998 (1 в цьому році вже був). У кого не було , то світить 999. Чому??
Дуже дивно, адже по картці Хамелеон доступно 2 проходи в Бізнес Lounge, перевірив на собі, все коректно, але ситуація дуже незвична 🔍 Біжу до вас у приватні повідомлення, для уточнення даних!
Sense Bank написав:Тук-тук, робочий день, вечір, а наш застосунок Sense SuperApp трішки приліг і відпочиває 🥺 Але вже ІТ-фахівці знають про проблему і займаються вирішенням! Перепрошуємо за ці незручності, відновимо роботу за першої ж можливості 🙌
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
upd: вже все працює в штатному режимі 🙌 upd: знову спостерігаємо проблеми, займаємось відновленням та стабілізацією 🥺 upd: другий раз - контрольний, роботу відновили, застосунок працює в штатному режимі 😊
greenozon написав:пропали усі іконки на головному екрані додатку
Наразі все працює в штатному режимі. Робота застосунку відновлена і всі продукти та ярлики відображаються 🙌 Раджу перезайти в застосунок і перевірити відображення повторно 😊 P.S. Наш зоряний Ярослав вже відпочиває, тому не зможе приєднатись до розмови(