Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
PUMB написав:значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. Зробити замовлення Ви можете на гарячій лінії.
Замовили, прийшли до каси, а там кажуть нема... зверніть увагу!!!, ми пишемо що в касі валюта Є! її просто не дають всім клієнтам, але без проблем продають людям з вулиці. По ходу топменегери банку втратили реальність і не думають про майбутнє. Адже таким чином банк відрубує руку що давала гроші в банк.
PUMB написав:значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. Зробити замовлення Ви можете на гарячій лінії.
Замовили, прийшли до каси, а там кажуть нема... зверніть увагу!!!, ми пишемо що в касі валюта Є! її просто не дають всім клієнтам, але без проблем продають людям з вулиці. По ходу топменегери банку втратили реальність і не думають про майбутнє. Адже таким чином банк відрубує руку що давала гроші в банк.
В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає. Вам мали переназначити дату. Якщо цього не відбулося, рекомендуємо повторно зробити запит на гарячу лінію.
ВIВ написав:PUMB До сих пор не возможно выбрать категории кешбека. Пишет "Помилка". "Ошибка" Не удалось получить данные. Разные телефоны, разные аккаунты, последння версия приложения с ГугльПлея. Писал Вам в л.с. Что-то можно сделать? Или это КБ забанен таким способом??
Рекомендуємо Вам видалити додаток і завантажити його знову. Має з'явитися кешбек від наших партнерів.
PUMB написав:значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. Зробити замовлення Ви можете на гарячій лінії.
Замовили, прийшли до каси, а там кажуть нема... зверніть увагу!!!, ми пишемо що в касі валюта Є! її просто не дають всім клієнтам, але без проблем продають людям з вулиці. По ходу топменегери банку втратили реальність і не думають про майбутнє. Адже таким чином банк відрубує руку що давала гроші в банк.
В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає. Вам мали переназначити дату. Якщо цього не відбулося, рекомендуємо повторно зробити запит на гарячу лінію.
Я уже три раза заказываю через гор линию и третий раз отказ Сумма смешная
PUMB, Судя по https://about.pumb.ua/presscenter/news/ ... -pumb#info - как теперь "...зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА - безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн."- - соотносится с лимитом выдачи валюты не более эквивалента 100тыс.грн/день ?
или тут и было по-особому, не как в остальных банках? т.е. в день выдадут валюты и больше эквивалента 100тыс.грн ?
PUMB написав:В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає. Вам мали переназначити дату. Якщо цього не відбулося, рекомендуємо повторно зробити запит на гарячу лінію.
О боже краще вже не відповідайте, аніж відповідати просто відписками. Я є клієнтом банку. Гроші замовляв, перед цим вони впали на картку з ДЕПОЗИТА. В касі готівкова валюта була в достатній кількості.
ukrmvs написав:ПУМБ для меня пробил дно. Три недели не дают доллары со счета, ссылаются нет подкрепления.
Сегодня в отделении спросил "купить можно". Можно ответили. Свободная валюта есть.
А с карты не дали ни доллара, ссылаясь на неведомый пункт неведомого документа, что это только под заказ на когда-то. Отделение 11 Кривой Рог.
Вітаємо! Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. Зробити замовлення Ви можете на гарячій лінії.
В мене папуга розумніші речі говорить. Як так можливо, що у касі готівка всім бажаючим є, а клієнтам банку немає? Керівники відділень посилаються на якесь таємний внутрішній документ, але мені його не показують