Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
прочитал на сайте ПУМБ, что коммуналка без комиссии, плюс кешбек есть на эти платежи. Подскажите как с удобством? Можно просто ввести адрес и подтянутся все платежи?
AximuS написав:прочитал на сайте ПУМБ, что коммуналка без комиссии, плюс кешбек есть на эти платежи. Подскажите как с удобством? Можно просто ввести адрес и подтянутся все платежи?
Кешбек маєте відпрацювати. Щоб оплатити комуналку щомісяця потрібно пройти квест: то щось зникло, то щось не оновилося, то щось не дає проплатити.
AximuS написав:прочитал на сайте ПУМБ, что коммуналка без комиссии, плюс кешбек есть на эти платежи. Подскажите как с удобством? Можно просто ввести адрес и подтянутся все платежи?
Кешбек маєте відпрацювати. Щоб оплатити комуналку щомісяця потрібно пройти квест: то щось зникло, то щось не оновилося, то щось не дає проплатити.
У меня в Киеве всё стабильно уже давно. Был глюк в прошлом месяце, но там ничего не давало проплатить 2 дня.
Feh14 написав:Был глюк в прошлом месяце, но там ничего не давало проплатить 2 дня.
У мене є кілька постачальників, де БУМБа місяцями може не оновлювати дані і не дає проплатити, бо постачальник ніби-то не виставив рахунок. Доводиться обходити через повтор платежу одного з попередніх місяців. Якщо зайти у Прихват, то дані свіжі є, тому це не вина постачальника. Крім того, час від часу БУМБа починає сваритися, що якийсь із шаблонів не дійсний і потрібно його видалити та додати знову. Щоб зайти і не було жодних проблем - це радше виключення, ніж звична практика.
klug написав:У мене є кілька постачальників, де БУМБа місяцями може не оновлювати дані і не дає проплатити, бо постачальник ніби-то не виставив рахунок.
Це може бути і постачальник з мухами. В мене є інтернет провайдер, принципово не дає реквізити, на всі запити відправляє в Приват та його термінали. В людей ніяких договорів немає, просто на візитці внутрішній номер договору. ВСЕ, якийсь ФОП . Зате коли оплатив хоч раз, то Приват бігом шле у вайбер запрошення підключити на цього козла рег платіж .
ПУМБ по ряду платежей не отображает полные реквизиты и можно отправить не туда. Будет квест по возврату этих платежей самостоятельно. Также было такое, что оплата за горячую воду ушло на отопление и обратно.
Что касается самой поддержки банка, то она отвратительная. Никакой нормальной обратной связи!
Из этого можно попробовать оплатить на небольшие суммы, если пройдёт и будет норм, ну тогда можно пользоваться.