Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Хочемо пояснити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Райф - великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
У випадку, якщо у Вас наявні незакриті питання, просимо написати нам у приватні повідомлення у соціальних мережах на офіційній сторінці Банку Facebook чи Instagram.
Хочемо пояснити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Райф - великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
У випадку, якщо у Вас наявні незакриті питання, просимо написати нам у приватні повідомлення у соціальних мережах на офіційній сторінці Банку Facebook чи Instagram.
З повагою та турботою, фахівець Валерія.
вже тисячу раз всі читали ваші заїзжені відмазки, а людині на її питання ви так і не відповіли. Чи "великий системний" не вважає за потрібне відповідати. Надайте інформацію скільки ви людей заблокували "небезпідставно". Слабо?
Дуже шкода, що у Вас виникли такі складнощі при користуванні послугами нашого банку. Для більш детального аналізу ситуації просимо написати в особисті повідомлення у соціальних мережах на офіційній сторінці Банку Facebook чи Instagram.
Хочемо пояснити, що банк не блокує рахунки безпідставно.
Перекладаю на людську мову: "Нам не шкода ані за свою поведінку по відношенню до клієнта, ані за відсутність адекватної комунікації з клієнтами, які не розуміють причини такого ставлення. А от коли внаслідок всього цього у клієнта складається погане враження про банк, тоді банку стає дуже шкода, особливо коли клієнт цим враженням ще й ділиться на публіку.
Райф - великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
А клієнти тільки те й роблять, що порушують вимоги законодавства та не проходять перевірки, а потім ще й скаржаться. Ну зовсім не цінують честність і міць великого європейського банку. Дуже шкода, але що поробиш з цими невдячними клієнтами?
Кочевник Добрий день! Райф завчасно попіклувався про це та картки, термін дії, яких закінчується в період війни, а саме в 2024 році автоматично подовжено на 3 роки з дати закінчення, що зазначена на ній 👌 Картки працюють в стандартному режимі: ►у банкоматах Райфу та інших банків; ►для оплати покупок у магазинах в POS-терміналах; ►для оплати покупок онлайн; Звертаємо увагу, розрахунки в POS-терміналах, що обслуговуються іншими банками та інтернет-трансакції можуть бути відхилені з причин технічних налаштувань. При зручності ми завжди можемо випустити нову карту, для цього достатньо написати в "Чат" Райффайзен Онлайн/MyRaif або зателефонувати в Інформаційний центр (0800 500 500) та наші оператори радо з цим допоможуть. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.
jay2004 написав:В мене більше 20+ банків України. І тільки в одному - в Райфі блок. Унікально неприємна політика банка...
Хто з Клієнтів хто має відносини більше 5 років і є діючи депозити - хіба були питання від банку ? Карусель зробила свою гарну справу - трохи відсіяла . Кому треба трохи більше 1 млн без погодження на обмін і вільне зняття , зі всіх залишається БТА
jay2004 написав:В мене більше 20+ банків України. І тільки в одному - в Райфі блок. Унікально неприємна політика банка...
Хто з Клієнтів хто має відносини більше 5 років і є діючи депозити - хіба були питання від банку ? Карусель зробила свою гарну справу - трохи відсіяла . Кому треба трохи більше 1 млн без погодження на обмін і вільне зняття , зі всіх залишається БТА
Если депозит 1тыс. грн, то это ваш банк. Но жить с банком только на депозитах, да ещё и не совсем с высокими проц. ставками, то для пенсионеров он ОЧЕНЬ хороший. А стабильный банк, там где игра не меняется... А то когда менедж. видят жирного клиента с деньгами, то несут пургу про 400тыс в мес., а потом ОЙ.... мы ничего не знаем про 400тыс, звоните на гор. линию.