|
|
![]() Re: Райффайзен БанкЯк заблокувати можливість переказу коштів на мої рахунки по номеру телефону?
![]() _Mykola_
Добрий день! У разі необхідності деактивувати опцію отримувати перекази за номером телефону, необхідно виконати прості дії в застосунку MyRaif: 1. Обрати картку, яку бажаєте відв'язати; 2. Натиснути "Перекази за номером телефону"; 3. Далі "Відключити номер від картки". Готово, номер телефону відключено від картки. З повагою та турботою, фахівець Оксана. ![]() Re: Райффайзен БанкДякую,
Ще є декілька недоліків: 1. Неможливо окремо встановити ліміти на картку: - платежі в торговій мережі - платежі в мережі інтернет - платежі в мережі інтернет з використанням 3D secure - платежі між картками - операції через банкомат - операції в кассі Ліміти завжди об'єднані, і неможливо розділити наприклад, платежі в торговій мережі і платежі в інтернет чи між картками. І ще тягнеться РОКАМИ. Робиться постійно щось нове, але базові речі так і не працюють. Сумно. ![]() 2. Чомусь у опорних відділеннях, які заявлені банком, як такі що працюють під час відключення світла, при відключеннях НЕ працюють банкомати "зони 24/7", тому що вони НЕ підключені до генераторів. Зате є пункт незламності у відділенні, де клієнт може підзарядити свої гаджети. ![]() 3. У новому застосунку myRaif банк зробив "безкоштовну" функцію поповнення мобільного телефону, але є такий "маленький" ньюанс, просто ввести номер телефону і поповнити мобільний можна тільки для свого фінансового номера, при спробі поповнення іншого номера, банк це забороняє, і просить надати доступ до ВСІХ контактів у телефоні, тоді поповнення можливе. Це "цікава" реалізована фіча, яка вимагає доступу застосунку до ВСІХ контактів телефону, в обмін на поповнення інших номерів, і те як це зроблено, не залишає варіантів щодо прагнення банку отримати доступ до всіх контактів, а не тільки тих які клієнт поповнює. Що з цією інформацією робить банк потім, вирішуйте самі. ![]() ![]() Вітаємо!
Вдячні за Ваш фідбек, для нас дуже важлива думка клієнта, немає межі досконалості, а ми працюємо, щоб кожен був задоволений під час використання нашим застосунком та на постійній умові аналізуємо потреби користувачів. Розмежування лімітів встановлено за замовчуванням та розподіллено на категорії: зняття готівки та безготівкові операції (в які входять всі типи платежів). На жаль, поки що, виокремити ліміти на кожен вид безготівкових платежів є неможливим, але ми обов'язково візьмемо це до уваги. Для можливості поповнення мобільного номеру у застосунку MyRaif, дійсно, є необхідність надати доступ до своїх контактів для більш легкого та зручного пошуку номеру телефона. При цьому, якщо не бажаєте надавати доступ до своїх контактів цю функцію можливо вимкнути в налаштуваннях телефону. Також, номер телефону можливо вводити вручну для поповнення, якого немає в контактах або відсутній доступ в MyRaif,в полі пошуку достатньо вказати номер телефону натиснути кнопку поповнити. З повагою та турботою, фахівець Ксенія. ![]() Власникам картки 2 кешбеки на заміткуЗ 01.10.2024 буде змінено умови кешбеку за вашою кредитною карткою:
ви зможете отримувати до 10% кешбеку за розрахунки. Щоб отримати кешбек, оновлюйте застосунок MyRaif з 01 жовтня та обирайте категорії, які вам до вподоби. Поточні умови нарахування 1% за покупки та 0,1% за поповнення будуть припинені з 01.10.2024. А я щось чув, що взагалі 2КБ прикривають, а тут щось мастирять )) ![]()
це "мастирять" дуже схоже на просте переведення до звичайної програми "Ще", а вона ще те ..... ![]() Amethyst Вітаємо!
Наразі в Райфі можливо оформити кредитну картку "100 днів" та "Хочу-картка 2.0". Водночас, кредитна картка "Два кешбеки" ще є активною, але дообслуговується та її можливо використовувати до закнічення терміну кредитної лінії. Хочемо зазначати, що з 01.10.2024 ми запроваджуємо оновлені умови по кредитній картці "Два кешбеки", а саме нарахування кешбеку в розмірі до 10% за програмою "ЩЕ". Слідкуйте за новинами та бажаємо приємного користування. З повагою і турботою, фахівець Інна.
|
|