Райффайзен Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 200201202203204 ... 265>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Райффайзен Банк 3.4 5 45
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
18%
8
2- Погане. Некомпетентне.
11%
5
3- Задовільне. Хотілося б краще.
13%
6
4- Добре. Як і повинно бути.
33%
15
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
24%
11
Всього голосів : 45
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 07:48

Re: Райффайзен Банк

При зміні тарифу кредитної карти на 100 днів,карта буде замінена на нову? Чи залишається без змін?
tarasum
Аватар користувача
 
Повідомлень: 719
З нами з: 16.10.18
Подякував: 93 раз.
Подякували: 33 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 11:52

Re: Райффайзен Банк

Чи отримав хтось обіцяний сертифікат АТБ? По правилах акції мав бути до 9го, досі немає.
Eldarien
Аватар користувача
 
Повідомлень: 83
З нами з: 22.05.20
Подякував: 26 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 12:25

tarasum Добрий день!
Зміна картки відбувається за бажанням Клієнта, тобто може залишитися попередня або бути видана нова.
З повагою та турботою, фахівець Оксана.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 231
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 12:55

  Eldarien написав:Чи отримав хтось обіцяний сертифікат АТБ? По правилах акції мав бути до 9го, досі немає.

Нажаль - аналогічно.
Що скаже представник банку?
genalutsk
 
Повідомлень: 25
З нами з: 06.05.14
Подякував: 0 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 13:01

Re: Райффайзен Банк

  genalutsk написав:Що скаже представник банку?

Я не розумію, що ви возитесь з цим недобанком. Почитайте відгуки на Мінфіні //minfin.com.ua/company/aval/review. Це ж установа, що "ложила" на клієнтів та їх думки. Що хочуть то й роблять, щось довести неможливо.
edgar_po
 
Повідомлень: 552
З нами з: 09.04.16
Подякував: 46 раз.
Подякували: 156 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 13:56

  edgar_po написав:
  genalutsk написав:Що скаже представник банку?

Я не розумію, що ви возитесь з цим недобанком. Почитайте відгуки на Мінфіні //minfin.com.ua/company/aval/review. Це ж установа, що "ложила" на клієнтів та їх думки. Що хочуть то й роблять, щось довести неможливо.

Цікаве чтиво, дякую.
Схоже на те, що банк всіляко позбавляється дрібних роздрібних клієнтів, що тільки ходять і нагружають відділення, а доходу з них мало.
Позакривали більшість відділень.
В моєму місті з 12 лишилось одне центральне. Працівникам, що дійсно працюють, а не доповідають керівництву наверх в нескінчених онлайн мітингах, що в банку все прекрасно, створили нестерпні умови і вони и звільняються, маючи багаторічний досвід.
Масово розривають ділові стосунки з дрібними клієнтами. Думають, що завжди будуть мати дохід з великих корпоративних клієнтів, які приносять значний дохід зараз.
citramon
 
Повідомлень: 791
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 16:53

Коли поважна та турботлива фахівець Оксана надасть інформацію щодо акційних сертифікатів в атб?
Boundless
 
Повідомлень: 2301
З нами з: 12.02.08
Подякував: 89 раз.
Подякували: 146 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 17:05

Eldarien
Добрий день!
Щиро вдячні, що берете участь в акціях від нашого Банку. Ваша активність надихає нас працювати в такому ж темпі й надалі, адже ми прагнемо, щоб наші клієнти були задоволеними від співпраці з Райфом.
Зі свого боку уточнили інформацію щодо термінів відправки сертифікатів: надсилання відбудеться з 11.10. Перепрошуємо за затримку та сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою, фахівець Оксана.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 231
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 17:34

Re: Райффайзен Банк

  citramon написав:Пройшов тиждень
Ситуація повторюється майже один в один.
Так само працює лише одна каса із трьох. На дверях каси так само написано, що перерва з 14 до 15, до якої години працює каса не вказано. В касі працює стажер з наставником.
В загальній черзі і бабусі, яким треба зняти пенсію з картки(чомусь ніхто із співробітників банку не допоміг їм скористатись банкоматом), і клієнти з призначеною зустріччю, і клієнти просто з вулиці. Всі незадоволені, що черга повільно рухається. Всі висловлюються - хтось пошепки, хтось вголос.
о 16.45 каса без попередження закривається, касири просто опускають жовту шторку на вікні каси. Люди із черги розходяться, дехто як завжди залишається чогось чекати, сидячи на вже облізлих дермантинових 'диванах'. І о диво, з\являється недавно призначена начальниця відділення, із претензіями до тих, хто залишився. Розповідає, що в країні війна і через це в них кадровий голод, що нема кому працювати, що в неї в відділенні запис на певний час не працює ( а нам тут вище рекламувала фахівець Оксана цю дуже зручну можливість). Вішає локшину людям на вуха, ніби ніхто не знає, що тут суто жіночий колектив, який дійсно чомусь в значній кількості нещодавно звільнився,але точно не через війну, бо багато нових обличь спостерігаються серед працівників. Вимагає, щоб люди розходились і заявляє, що незадоволена, що вони тут розсілися в той час, коли вона стоїть

От така казка, малята.


Вітаємо. Нам щиро шкода, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань щодо сервісу. Прагнемо працювати таким чином, щоб наші Клієнти завжди залишались задоволеними та отримували виключно позитивні емоції під час відвідування відділення.

Ми б дуже хотіли проаналізувати ситуацію з метою уникнення в подальшому таких прикрих випадків, а тому будемо вдячні, якщо Ви вкажете, у відділенні якого міста це сталось.

З повагою і турботою, фахівець Валерія.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 231
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 09 жов, 2024 18:40

  RaifHelp написав:
  citramon написав:Пройшов тиждень
Ситуація повторюється майже один в один.
Так само працює лише одна каса із трьох. На дверях каси так само написано, що перерва з 14 до 15, до якої години працює каса не вказано. В касі працює стажер з наставником.
В загальній черзі і бабусі, яким треба зняти пенсію з картки(чомусь ніхто із співробітників банку не допоміг їм скористатись банкоматом), і клієнти з призначеною зустріччю, і клієнти просто з вулиці. Всі незадоволені, що черга повільно рухається. Всі висловлюються - хтось пошепки, хтось вголос.
о 16.45 каса без попередження закривається, касири просто опускають жовту шторку на вікні каси. Люди із черги розходяться, дехто як завжди залишається чогось чекати, сидячи на вже облізлих дермантинових 'диванах'. І о диво, з\являється недавно призначена начальниця відділення, із претензіями до тих, хто залишився. Розповідає, що в країні війна і через це в них кадровий голод, що нема кому працювати, що в неї в відділенні запис на певний час не працює ( а нам тут вище рекламувала фахівець Оксана цю дуже зручну можливість). Вішає локшину людям на вуха, ніби ніхто не знає, що тут суто жіночий колектив, який дійсно чомусь в значній кількості нещодавно звільнився,але точно не через війну, бо багато нових обличь спостерігаються серед працівників. Вимагає, щоб люди розходились і заявляє, що незадоволена, що вони тут розсілися в той час, коли вона стоїть

От така казка, малята.


Вітаємо. Нам щиро шкода, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань щодо сервісу. Прагнемо працювати таким чином, щоб наші Клієнти завжди залишались задоволеними та отримували виключно позитивні емоції під час відвідування відділення.

Ми б дуже хотіли проаналізувати ситуацію з метою уникнення в подальшому таких прикрих випадків, а тому будемо вдячні, якщо Ви вкажете, у відділенні якого міста це сталось.

З повагою і турботою, фахівець Валерія.


Шановна фахівець Валерія, дякую за проявлений інтерес до мого допису. Передавайте мої вітання фахівцю Оксані.

Так от, поки я стояв годину в черзі, я перезнайомився майже з усіма.
Там були і вже згадані мною бабусі, що хотіли зняти пенсію, один дрібний підприємець вносив незначну суму готівки, один представник юридичної особи з якоюсь секретною операцією, ще декілька людей хотіли зняти валюту з рахунку,
декілька людей хотіли знять 12 тисяч гривень з рахкнку, в якості дозволненої видаткової місячної операції, в разі арешту рахунків виконавчою службою.
Всі ці люди повинні бути в черзі в касу? Внести або зняти готівкову гривню без участі каси ніяк не можна в банкоматах?

Ніхто з них не був попередньо записаний, тобто не мав призначену зустріч.
Але ваші колеги з кол-центру вже проаналізували ситуацію і набрехали мені, що всі ці люди були за попереднім записом - ну вони просто переповіли мені те, що навидумувала начальниця відділення і вклала ім в вуха.
Також ситуацію проаналізувала вже згадана мною новопризначена начальниця відділення, яка замість того, щоб організувати роботу своїх підлеглих та допомогти їм, прийшла поображати клієнтів, які залишились в банку після раптового зачинення каси щляхом опускання корпоративного кольору жовтої шторки.
Вдумайтесь в цю шедевральну козирну фразу на адресу клієнтів, що напевно вже не раз була нею використана в тому занедбаному далекому районному відділені, звідки її покликали покерувати центральним відділенням обласного центру:"Чого ви сидите, коли я перед вами стою?! Ви або встаньте, або я сяду!". Є ще інші перли-висловлювання, не буду писати цього разу.

Тобто ситуація вже проаналізована, допомога контакт-центром надана. Безлад продовжується
citramon
 
Повідомлень: 791
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 200201202203204 ... 265>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: ramaz і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Нексент Банк 1, 2
Annet_ » Сер 18 тра, 2016 19:38
16 7688
Переглянути останнє повідомлення
Вів 22 лип, 2025 19:46
Navegantes
203 128086
Переглянути останнє повідомлення
Вів 22 лип, 2025 14:58
Visky
ОТП БАНК 1 ... 39, 40, 41
Кочевник » П'ят 14 січ, 2022 15:56
401 248743
Переглянути останнє повідомлення
Пон 21 лип, 2025 01:17
24589
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама