Не знаю яка саме система навчання військових пілотів на Заході, підозрюю тіпа відпрацював якийсь термін- нічого не винен.
Така схема всюди. І у нас, і у них, і навіть у шкільного вчителя: відпрацюй певний термін (контракт, зазвичай від 5 до 10р) ) на державу і ти вільна птаха. Далі йди працюй хоч на себе, хоч на комерційну авіакомпанію, хоч продовжуй на державу. І це при тому що західному пілоту часто нема спокуси (фінансової) швидше втекти від роботи на державу, бо держава дає не тільки конкурентну зп, а і ще такий пакет, який комерційна авіакомпанія не завжди собі дозволить.
А тут в понятійному апараті Флайманів , які самі отримали таку саму безкоштовну освіту від держави, ти винен все життя після ВУЗу.
А в понятійному апараті окремих дніпропетровських алкоголіків та сільських 8-класників з мянямірком, який до пту-ника не дотягує, - борг державі з кожним роком роботи на неї ще і наростає. ))