|
Еміграція, заробітчанство |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Додано: П'ят 07 лис, 2025 20:45
Сибарит Спасибо за видео, ответ на свой вопрос я получил: расход на скоростях выше 100 великоват.
В порівнянні з яким не гібридним автомобілем? Я 150 тривало не їздив, бо в Україні нема таких доріг, а в тій Європі де є такі дороги і де я був, там ліміт 130 і його краще не перевищувати. Тому я не знаю цифру точно, думаю 8-9 має бути. На швидкості 130 я бачив десь 7-7.5 л /100, в залежності Т повітря, вітер. . А у яких не гібридних авто з кузовом під 2 тони буде менша витрата? В моєму кузові є ще лінійка двигунів 3.0Т і 3.7 атмосферний. Обидва на трасі сильно більше їдять, чим hybrid.
-
Hotab
-
-
- Повідомлень: 17075
- З нами з: 15.02.09
- Подякував: 398 раз.
- Подякували: 2529 раз.
-
-
Профіль
-
-
5
4
4
Додано: П'ят 07 лис, 2025 21:01
Hotab написав:Сибарит Спасибо за видео, ответ на свой вопрос я получил: расход на скоростях выше 100 великоват.
В порівнянні з яким не гібридним автомобілем? Я 150 тривало не їздив, бо в Україні нема таких доріг, а в тій Європі де є такі дороги і де я був, там ліміт 130 і його краще не перевищувати. Тому я не знаю цифру точно, думаю 8-9 має бути. На швидкості 130 я бачив десь 7-7.5 л /100, в залежності Т повітря, вітер. . А у яких не гібридних авто з кузовом під 2 тони буде менша витрата? В моєму кузові є ще лінійка двигунів 3.0Т і 3.7 атмосферний. Обидва на трасі сильно більше їдять, чим hybrid.
Приус - это небольшой автомобиль. На скорости 150 он показал расход около 12 литров. Мазда6 2.5 с гидротрансформатором жрет 10. Это машина с большими габаритами. Подбирать аналоги по массе не вполне корректно, поскольку сама гибридная система сильно увеличивает массу.
-
Сибарит
-
- Форумчанин року
-
- Повідомлень: 9074
- З нами з: 02.09.15
- Подякував: 6503 раз.
- Подякували: 21680 раз.
-
-
Профіль
-
-
134
82
38
2
Додано: П'ят 07 лис, 2025 21:15
Сибарит На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
Я все ще не можу подивитись відео. Ви впевнені що це не 12л на 100 миль, чи 12 км/літр палива? Не порахуйте що я вас вважаю якимсь тойво, але я просто не вірю в таку цифру у пріуса
-
Hotab
-
-
- Повідомлень: 17075
- З нами з: 15.02.09
- Подякував: 398 раз.
- Подякували: 2529 раз.
-
-
Профіль
-
-
5
4
4
Додано: П'ят 07 лис, 2025 21:20
Hotab написав:Сибарит На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
Я все ще не можу подивитись відео. Ви впевнені що це не 12л на 100 миль, чи 12 км/літр палива? Не порахуйте що я вас вважаю якимсь тойво, але я просто не вірю в таку цифру у пріуса
Уверен
-
Сибарит
-
- Форумчанин року
-
- Повідомлень: 9074
- З нами з: 02.09.15
- Подякував: 6503 раз.
- Подякували: 21680 раз.
-
-
Профіль
-
-
134
82
38
2
Додано: П'ят 07 лис, 2025 21:27
Сибарит написав: Hotab написав:Сибарит На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
Я все ще не можу подивитись відео. Ви впевнені що це не 12л на 100 миль, чи 12 км/літр палива? Не порахуйте що я вас вважаю якимсь тойво, але я просто не вірю в таку цифру у пріуса
Уверен
Дивно. Я в інеті знаходжу інші відгуки користувачів. У мене теж вище 10 не був ніколи ніде на трасі . ШІ каже отак: Ось що відомо з офіційних і незалежних джерел (включно з випробуваннями журналів Car and Driver, AutoBild, SpritsMonitor і технічними звітами Toyota):
⸻
🔹 Toyota Prius (гібрид, не plug-in)
Розглянемо покоління 4 (2016–2022) і 5 (з 2023), бо вони мають дуже подібну систему eCVT і 1.8 або 2.0 Hybrid Synergy Drive.
⚙️ Умови: • 150 км/год на круїз-контролі, рівна дорога, без додаткового навантаження • батарея не заряджена ззовні (звичайний гібрид), тобто працює тільки бензиновий двигун, а електромотор підключається лише для підтримки балансу системи • клімат вимкнений або мінімальний
⸻
🔸 Типові результати замірів (реальні, не паспортні):
Модель Двигун Витрата при 150 км/год Коментар Prius 4 (1.8 Hybrid, 122 к.с.) 1.8 Atkinson + eCVT 6.7–7.3 л/100 км На такій швидкості ДВЗ працює постійно, електромотор практично не допомагає Prius 5 (2.0 Hybrid, 193 к.с.) 2.0 Atkinson + eCVT 6.3–6.8 л/100 км Завдяки кращій аеродинаміці (Cd≈0.21) і потужнішому двигуну, тримає 150 км/год ефективніше Prius Plug-in (2.0 PHEV, розряджена батарея) 2.0 Atkinson + eCVT 6.0–6.5 л/100 км Поведінка майже як у гібрида, батарея не допомагає при високій швидкості
⸻
🔹 Пояснення, чому витрата все одно невисока для такої швидкості 1. Двигун Аткінсона має вищий термічний ККД (~40%) — кращий, ніж у типового бензинового Otto (~33%). 2. eCVT тримає його в оптимальному діапазоні обертів. 3. Низький коефіцієнт опору Cd ≈ 0.24 (або навіть 0.21 у Prius 5) суттєво знижує аеродинамічні втрати, що при 150 км/год дуже важливо. 4. Електромотор лише стабілізує потік енергії (не додає потужності, бо батарея майже не заряджається від рекуперації на цій швидкості).
⸻
🔸 Порівняння для розуміння • У звичайного 1.8 бензинового седана без гібрида при 150 км/год буде 8.5–9.5 л/100 км. • Prius тримає на 2–3 л менше, головним чином завдяки енергоефективності двигуна і аеродинаміці, а не допомозі електротяги.
-
Hotab
-
-
- Повідомлень: 17075
- З нами з: 15.02.09
- Подякував: 398 раз.
- Подякували: 2529 раз.
-
-
Профіль
-
-
5
4
4
Додано: П'ят 07 лис, 2025 23:01
Hotab написав:На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
То міттєвий по бортовому комп'ютеру, воно ні про що. Воно навіть поміряти його точно не здатне. В цілому цього разу штучний інтелект відповів більш-менш вдало. Справа в тому, що коли їзда вимагає ві двигуна майже постійної потужності близької до його максимуму, то ніякий оптимальний режим вже не можливий. Так, воно їде, і все з ним гаразд, але ККД падає, тому що ніяк інашке від двигуна потрібної потужності не добитись, як його не оптимізуй. Тому мені було б цікаво спробувати новий Camry-гібрид із двигуном 2,5л. Пишуть, що він дуже економний на низьких швидкостях, завдяки роботі на батареї, а я припускаю, що зі своєю потужністю він буде вільно відчувати себе на трасі 150-180 км/год і показувати дива економності. Але ціна в нього зовсім не економна. До того ж в нього на 180 км/год запобіжник. От нахіба? Щоправда, місця, де можна їздити навіть із такою швидкістю, обмежені, здається, однією країною. Але якщо не можна, то й нахіба тоді ті 2,5 літри?
-
M-Audio
-
-
- Повідомлень: 3483
- З нами з: 23.03.11
- Подякував: 642 раз.
- Подякували: 513 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
2
Додано: П'ят 07 лис, 2025 23:03
M-Audio то й нахіба тоді ті 2,5 літри?
Для обгонів же.
-
Hotab
-
-
- Повідомлень: 17075
- З нами з: 15.02.09
- Подякував: 398 раз.
- Подякували: 2529 раз.
-
-
Профіль
-
-
5
4
4
|
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|