|
Еміграція, заробітчанство |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Додано: Нед 19 лис, 2023 19:53
Denik написав:Потім - починати треба із податків. Залізниця купує енергію - платить все і ПДВ і за енергію, і податок на викиди С02 при виробництві електроенергії. Авіакомпанію купує керосин без податків - нема збору за викиди СО2, нема ПДВ для міжнародних рейсів та акцизів. Ніхто не рахує витрати на безпеку та утримання біженців, яку спричинили закупівлі палива в оркостані та ірані. Закупівля літака - якийсь лізинг, без ПДВ, бо літак зареєстрований десь на Бермудах, або якісь Панамі. Закупівля локомотиву, вагону або рейок - потрапляє під ПДВ та податки. Так що якщо просто вирівняти податки в Європі залізницям та авіасектору - то весь авіаційний лоукост швидко скінчиться.
Але ж ПДВ платять пасажири при купівлі квитка. Авіакомпанії хіба що на акцизах на пальне економлять. Швидкісні потяги можуть, в теорії, замінити якісь короткі маршрути, до 1000 км. І то, це потребуватиме сотень мільярдів інвестицій. На більщі відстані альтернативи авіації немає. Так само, як поки що немає нормальної альтернативи керосину для авіаційних двигунів.
-
Gastarbaiter
-
-
- Повідомлень: 3743
- З нами з: 26.02.18
- Подякував: 701 раз.
- Подякували: 616 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 19 лис, 2023 19:54
drevlyanin написав:До речі, в той час Запор та Москвич можна було майже вільно купити у москві через непрестижність та не високу якість цих авто. "Майже новий" Жигуль "з рук" коштував 10-15000 а Волга 30000 і більше.
"Москвич" їздили купувати в Кишинів. Там чомусь було вільно. Правда, не класичний "Москвич", а той, який "ИЖ Москвич-универсал" модель 21251.
-
akurt
-
-
- Повідомлень: 11135
- З нами з: 12.02.09
- Подякував: 4000 раз.
- Подякували: 1444 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
Додано: Нед 19 лис, 2023 19:57
Gastarbaiter написав:На більщі відстані альтернативи авіації немає. Так само, як поки що немає нормальної альтернативи керосину для авіаційних двигунів.
Є авіарейси з Відня в Грац - там здається 193 км. Весь переліт 35 хвилин. До війни був цікавий маловідомий рейс зі Львова на Радом - по прямій здається 300 км. SAAB-340. Мені в Радомі наші українці не вірили, що я прилетів зі Львова за 25 злотих, зазвичай були квитки по 50 злотих. Там працювали і не чули про такі здається щоденні рейси. Я летав на декілька днів просто попити польского пива та відвідати місцевий музей - дуже цікавий.
Востаннє редагувалось akurt в Нед 19 лис, 2023 20:03, всього редагувалось 1 раз.
-
akurt
-
-
- Повідомлень: 11135
- З нами з: 12.02.09
- Подякував: 4000 раз.
- Подякували: 1444 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
Додано: Нед 19 лис, 2023 20:01
Hotab написав: Denik написав: Hotab написав:Довоенная зарплата военного пилота 1 Куе (+-) Авто класса Ланос новый 6-8 Куе (наверное, никогда их не рассматривал) Военный пилот в СССР 300-400 руб. (не всякие там Германии и северы, а на материке) Жигуль стоит 8 тис руб. Навскидку сейчас Ланос доступнее в 2-3 раза. Если возьмем гражданского пилота, то там Ланос может быть и с одной зарплаты, Чего никак не могло быть у пилота Аэрофлота в СССР с Жигулем.
Тут виникає цікаве питання: а чого воєнні пілоти мають заробляти менше аніж цивільні при зовсім різних умовах праці. Бо цивільні - то фактично оператори автопілоту. Це при тому, що цивільні своєю діяльністю сприяють закупівлі нафти у людожерських режимах?
Бо цивільні заробляють гроші своїй авіакомпанії, а військові споживають бюджет. В якому миша повісилась з голоду. Спрощено, але зрозуміло. Хоча ваша правда: військовий пілот в Україні - найбідніший військовий пілот світу. І це правда. А не для красного слова. Це факт. Менше в світі не отримують ніде.
Кстати, про советский Аэрофлот и автомобили. У нас том доме, где было на 100 квартир 2 машины, жила семья, с которой мы очень дружили и мои родители поддерживали с ними отношения долгие годы после нашего переезда оттуда. Отец семейства - пилот Аэрофлота. Семья не была бедной. Золотые часы, джинсы и кроссовки в начале 80-х могли себе позволить. Но автомобиля у них не было. Странно, почему?
-
rjkz
-
-
- Повідомлень: 17662
- З нами з: 31.01.12
- Подякував: 8661 раз.
- Подякували: 5466 раз.
-
-
Профіль
-
-
10
5
7
Додано: Нед 19 лис, 2023 20:03
akurt , Є авіарейси з Відня в Грац - там здається 193
там же мабуть щось маленьке, на 10-30 місць? Воно і їсть мало, і вартість години там невисока. Но автомобиля у них не было. Странно, почему?
Предположу что ему некогда было на нем ездить. А в отпуск ему и на самолете возможно льготные билеты были. У нас коллеги имея уже не один отработанный контракт и на руках кеша 200-300 Куе дома порой не имеют авто. Потому что он дома в году 2-3 месяца. Новая машина просто стоит стареет и дешевеет. Проще в прокат взять на время отдыха дома.
Востаннє редагувалось Hotab в Нед 19 лис, 2023 20:07, всього редагувалось 1 раз.
-
Hotab
-
-
- Повідомлень: 15831
- З нами з: 15.02.09
- Подякував: 402 раз.
- Подякували: 2441 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
3
2
Додано: Нед 19 лис, 2023 20:04
Gastarbaiter написав: Denik написав:А пальне на 20 років вперед теж закупили? )))) Бо в нафтових компаній горизонт планування 10 років, а літаки експлуатуються по 20-25 ))))
І як, по-вашому, буде подорожувати людство через 20 років? На диріжаблях з приводом від педалей?
Роки з 3 тому довелося бути присутнім в одній компанії на перегляді відео від такого собі хазіна(як виявилося-дуже "специфічний" персонаж), так він розказував те саме, що і Denik, і ще запам'яталося "пророцтво" що через кілька років щезне туристичний бізнес в сьогоднішньому вигляді, а на відпочинок до моря люди зможуть їздити хіба що "дикунами" з палатками як колись в срср та у фільмі "Грецька смаківниця". 
-
drevlyanin
-
-
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 01.04.20
- Подякував: 514 раз.
- Подякували: 519 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 19 лис, 2023 20:06
Якшо ви про рейс з Відня на Грац, то Embraer ERJ-190. Шикарний літак. Я на такому в Тбілісі літав. Кількість місць 98-106 в залежності від салону.
Востаннє редагувалось akurt в Нед 19 лис, 2023 20:08, всього редагувалось 1 раз.
-
akurt
-
-
- Повідомлень: 11135
- З нами з: 12.02.09
- Подякував: 4000 раз.
- Подякували: 1444 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
Додано: Нед 19 лис, 2023 20:07
akurt написав:Є авіарейси з Відня в Грац - там здається 193 км. Весь переліт 35 хвилин.
Це вже баловство. Вони ж, начебто, заборонили такі сполучення? Дивно, що досі літають.
-
Gastarbaiter
-
-
- Повідомлень: 3743
- З нами з: 26.02.18
- Подякував: 701 раз.
- Подякували: 616 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 19 лис, 2023 20:09
Gastarbaiter написав: akurt написав:Є авіарейси з Відня в Грац - там здається 193 км. Весь переліт 35 хвилин.
Це вже баловство. Вони ж, начебто, заборонили такі сполучення? Дивно, що досі літають.
Ну-ну, пАтіше... Austrian Airlines...Там маршрут польоту прикольний: схожий на гачок рибалки.
-
akurt
-
-
- Повідомлень: 11135
- З нами з: 12.02.09
- Подякував: 4000 раз.
- Подякували: 1444 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
Додано: Нед 19 лис, 2023 20:32
ЛАД написав: Hotab написав:ЛАД , Вот интересно, почему Вы не возразили Faceless"у? Не бывает черг и дефицита при фантастических ценах при любой системе. Если цены неподъёмные, то черг и дефицита не будет.
Так потому и не возразил, что как раз бывает! И практика это показала. И пример человека, который выбивал на заводе очередь, а потом еще и деньги искал. То есть пройти надо сразу 2 квеста: и очередь выстоять, и денег насобирать. Выполнение лишь одного из условий не решало проблему. Ну и ценовая доступность. ......
Насчёт ценовой доступности Вы правы. Сегодня значительно (несравнимо) доступнее. Так сегодня и не ставится задача ограничить покупку авто. Да, 2 квеста были, но, тем не менее, деньги находились. Не с одной и даже не с 10 зарплат, но находились. И не у считанных единиц. Я выше приводил данные по выпуску легковых авто. Кто-то же их покупал, т.е. для кого-то цены были подъёмные. И в примере akurt деньги насобирали. Да, 6-томника Авиценны он лишился, но голодать ради покупки не приходилось. Автомобиль в Союзе рассматривался как предмет роскоши. Как сегодня, к примеру, яхта. Цены высокие, но при желании подъёмные. Как и должны быть на предмет роскоши. В Союзе кроме финансового ограничения (высокие цены) накладывались ещё и нефинансовые (ограничение выпуска). Т.е. финансовых ограничений не хватало для балансировки спрос-предложение. Так что моё утверждение вполне справедливо.
А вот тут - СТОП! "Самый полный СТОП!" (с) или другими словами "А Вас, Штирлиц, я попрошу остаться" Я хочу вернуть Вас назад в логике этой дискуссии в ту точку, где Вы утверждали, что развитие ОТ и сокращение автомобилей на дорогах Манхеттена ввиду грядущего введения оплаты за въезд, имеет нечто общее с ситуацией в ссср. И тут неожиданное признание, что в ссср автомобиль - роскошь. А в США другая крайность - "Автомобиль, товарищи, это не роскошь, а средство передвижения!" (Остап-Сулейман-Берта-Мария Бендер-Бей). Для американца взять в лизинг машину - это отдавать за пользование оной зарплату за 1-2 рабочих дня в месяце. И взять ее легко как щелкнуть пальцами. Мои друзья, когда у них подходил к концу лизинг на Тойоту Сьену, взятую в лиз в НЙ, к тому моменту переехали в пригород Вашингтона ДС и заехали спросить в дилершип Тойоты как им вернуть машину в НЙ, через 3 часа они выехали оттуда на новом Тойота Хайлендере. Сьену оставили там. Непомытую с зачуханными детьми сиденьями (не кожа), с несколькими существенными царапинами (за которые обязаны были заплатить, но им их простили). Расходы на оформление сделки и (это необязательно, так как это лизинг) даунпеймент составили недельную зарплату главы семейства. То есть, семье достаточно отложить недельную зарплату, чтобы взять на 3 года машину за 50+ куе и потом платить 1-2 дневных зарплаты в месяц за пользование. Таким образом, лозунг героя Ильфа и Петрова 20-х годов, в США реализован на 1000%, а не в почившем совке, который и вынужден был людей запихивать в переполненный ОТ. Кстати, возвращаясь к подоплеке ввода этой платы за въезд в Манхеттен. На самом деле, пробки там были всегда и с паркингом проблемы тоже. Но сейчас при власти один из худщих мэров НЙ и при этом популист. Городу не хватает денег. МТА в трудном положении. С марта 2020 начался локдаун и МТА на падении пассажиропотока терял 48 !!! млн !!!! долларов !!! В ДЕНЬ!!! И чтобы Вы думали? Под давлением мэра Эрика Адамса, который вопрос или хоть немного лучше-ли своего предшественника Билла ДеБ(и)Лазио, вводят систему оплаты за проезд OMNY, которая позволяет платить в неделю за 12 поездок и потом ездить безоплатно. Только ввод этой системы стоил миллиарды долларов городу и МТА, а теперь все неоплаченные поездки ложатся убытком на МТА. И вот, чтобы перекрыть эти коллосальные дыры в бюджете МТА и увеличить пассажиропоток, вводится эта мера по оплате въезда в Манхеттен. Разница в мотивах пересадки в ОТ в НЙ и совке - "подавляющая" (с).
-
rjkz
-
-
- Повідомлень: 17662
- З нами з: 31.01.12
- Подякував: 8661 раз.
- Подякували: 5466 раз.
-
-
Профіль
-
-
10
5
7
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|