|
Готуємося до найгіршого, сподіваємося на краще |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
Додано: Суб 27 гру, 2025 21:12
alibob написав: flyman написав:варварство
От фени на АКБ бачив. З гарячим повітрям, або тільки з холодним від АКБ та гарячим при живленні від мережі. Чи є такі з без вбудованих АКБ з живленням від 12В? Таке ж питання за чайник.
Немає бо струм буде великий , подивіться на товщину дротів на відео до інвертора. Та і повторюсь на відео основна претензія дуже високий струм , для 2 кВт потрібен акумулятор мінімум 200А 12 Вольт він в два рази більше за той що на відо і буде 20 кг і ваш чайник теж повинен тоді мати вбудований акб на 20 кг. Технології такі обмеження технології. 48 Вольт звісно можна мааленький акб
-
yama
-
-
- Повідомлень: 5339
- З нами з: 12.08.17
- Подякував: 9234 раз.
- Подякували: 1072 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Суб 27 гру, 2025 21:26
yama написав: alibob написав: flyman написав:варварство
От фени на АКБ бачив. З гарячим повітрям, або тільки з холодним від АКБ та гарячим при живленні від мережі. Чи є такі з без вбудованих АКБ з живленням від 12В? Таке ж питання за чайник.
Немає бо струм буде великий , подивіться на товщину дротів на відео до інвертора. Та і повторюсь на відео основна претензія дуже високий струм , для 2 кВт потрібен акумулятор мінімум 200А 12 Вольт він в два рази більше за той що на відо і буде 20 кг і ваш чайник теж повинен тоді мати вбудований акб на 20 кг. Технології такі обмеження технології. 48 Вольт звісно можна мааленький акб
Таки на 12В чайники є з автомобільними прикурювачами. Але про 300, 600Вт в описах щось є і сумніви. 25/50А від якого прикурювача взяти? 120Вт ще вірю.
-
alibob
-
-
- Повідомлень: 762
- З нами з: 31.01.18
- Подякував: 169 раз.
- Подякували: 84 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Суб 27 гру, 2025 23:07
alibob написав: flyman написав:варварство
От фени на АКБ бачив. З гарячим повітрям, або тільки з холодним від АКБ та гарячим при живленні від мережі. Чи є такі з без вбудованих АКБ з живленням від 12В? Таке ж питання за чайник. П.С. спочатку спитав, потім загуглив - є.
є кип"ятильники 12В (на гранчак+-) на Аліекспресі/Тему та інших маркет плайсах, але подумав "мені то він нащо"? на крайній випадок, як писав Вадим_, "можна свічкою"
-
flyman
-
-
- Повідомлень: 41922
- З нами з: 09.03.14
- Подякував: 1622 раз.
- Подякували: 2871 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Нед 28 гру, 2025 00:25
yama написав: Faceless написав:yama написав:Вот чайник кипятят Це не альтернатива екофлоу, це просто дешева гімняна збірка Гірше по всім параметрам, ні разу не надійніше, а навпаки
Моя думка протилежна , система з окремих компонентів завжди надійніше ніж три в одному. В даному випадку компоненти краще ніж те що в середині еко флов наприклад дельта 2 . Окремі спеціалізовані рішення на кожен день на яких їздить вся Америка у своїх будинках на колесах. В той час як зарядна станція для разового виїзду раз в місяць на шашлик на природу. Банально навіть площа охолодження більша і компонентна база краща . Не кажучи вже про ремонтопридатність і легку заміну компонентів та їх масштабованість. Грубо кажучи за весь процес в зарядній станції відповідає 1 мозок , а в даному випадку їх три окремий в кожному компоненті. У нас грубо 4х тактний мотор, а не двохтактний як у зарядної станції де один і той же компонент відповідає і за заряд і за розряд. Вища мобільність порівняно із зарядною станцією , зручність переносу, не треба тягнути інвертор якщо хочеш зарядити десь , можеш тягнути окремо акб і окремо зарядний пристрій. Мінуси теж є , але я ще їх не придумав  треба мати в хозяйстві викрутку і ріжковий/ гайковий ключ 
Гірше сам інвертор, гірше саме зарядне, гірший акум. Довше зарядка, менше термін служби акумулятора. Більші габарити. Нема автоматичного перемикання між режимом зарядки і живлення. Масштабованість даного набору теж ніяка.
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 37145
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1500 раз.
- Подякували: 8284 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
9
3
Додано: Нед 28 гру, 2025 01:18
Кстати Яма про штатовские дома на колёсах вспомнил Так вот Массовый туризм и выезды на природу именно в дебри пампасов придумали янки Внедрив в линейку продаваемых авто Шеви Субурбан по моему 5го поколения, с полным приводом от пикапа(и полностью на его раме и мостах) и салоном от нормального универсала на 7-8 человек. Такой авто легко мог тащить автодом или что то типа трейлера на переночевать как у героя Гибсона в "Смертельном оружии". Так вот в американских авто до определённого веса даже при категории С/Д сеть стоит 12В. Хоть там и мотор ставят нп меньше чем на Камазе, и размеры схожи. Т.е. у них всё заточено на автономность где то в Неваде или Айдахо за 500км от цивилизации при питании от сети 12В(с газом в баллонах конечно) И проверенные низковольтные решения(не для запуска чего то на три кВт от инвертора) там есть уже минимум лет 50, а то и 65. Экономные низковольтные решения. От обычного автомобильного акка ампер/часов на 100(по моему больше 120 там и не ставят даже на 7-8л двигатель) Ищите их в их сегменте нета и пользуйтесь.
-
барабашов
-
-
- Повідомлень: 5563
- З нами з: 16.06.15
- Подякував: 295 раз.
- Подякували: 364 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 28 гру, 2025 07:31
Господар Вельзевула написав: Vadim_ написав:камасутра, почему я свои 25 кг один, никуда не тягаю , живут своей жизнью. или жадный платит дважды а я не такой богатый что бы покупать фуфло только профоборудование,инвертор 6-12 кВт-2 кбаксов , хотя бы одна акб на 5 кВт ,нажаль стоит 1к баксов, но я забыл про графики
Вы продолжаете расти в моих глазах. Мозер. Инвертор. Дейя, надеюсь? А каминчик есть?с дровишками? А дизеля пару тонн? У меня есть все кроме собственного ПВО. Пользуюсь государственным- регулярно вокруг пацаны катаются и **а.
да . камин з грубою нажаль при постройке не предусмотрел, очень большая ошибка, уже не приделать
-
Vadim_
-
-
- Повідомлень: 4222
- З нами з: 23.05.14
- Подякував: 632 раз.
- Подякували: 513 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 28 гру, 2025 08:25
Барабашов Т.е. у них всё заточено на автономность где то в Неваде или Айдахо за 500км от цивилизации при питании от сети 12В
Надто поверхневі знання. В основі лежить бортова мережа дійсно 12в (а яка б вона була, коли це все таки автомобіль з його двигуном, генератором і акумуляторами на 12в, всесвітньо прийнятий автомобільний стандарт за виключенням важкої техніки , де є 24в… але ж і будинки на колесах з важкими двигунами також мають 24в як основу.. ). Проте це лише база, початок. З 12В отримують через інвертор 120 (це їх стандарт домашньої і промислової ). Є у них зовнішнє живлення на 120В , на стоянці можна підключити до розетки в кемпінгу. Є і сонячні панелі , там свій високий вольтаж і свій інвертор. А так то навіщо згадувати 50-річні будинки на колесах. У мене в легковому авто розетка 120В (або згідно амер стандарту 120+-5%.) Потужність не памятаю, більше ніж ноут чи телефонні зарядки не живлю. Коротше Барабашов, коли підеш на Брейн-ринг і будеш обирати свою спеціальну тему, де ти найсильніший, «автомобілі» не бери. Бери оту другу, про яку ти також багато розказуєш в деталях, де ти також спеціаліст. «Чорні члени народів Африки». Там ти знаєш глибше, да і мало хто виправить помилки, мало таких спеціалістів
-
Hotab
-
-
- Повідомлень: 17433
- З нами з: 15.02.09
- Подякував: 401 раз.
- Подякували: 2555 раз.
-
-
Профіль
-
-
6
6
4
|
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|