Faceless Круто Дійсно PAPI, але не ковзання, а кут зниження (положення літака відносно глісади передпосадкового зниження. Якщо 2 червоних + 2 білих бачить пілот (як тут) , то він дивиться з правильного кута і знаходиться на глісаді Якщо червоних більше, то провалився, якщо більше білих - то високо йде .
Hotab написав:Faceless Круто Дійсно PAPI, але не ковзання, а кут зниження (положення літака відносно глісади передпосадкового зниження. Якщо 2 червоних + 2 білих бачить пілот (як тут) , то він дивиться з правильного кута і знаходиться на глісаді Якщо червоних більше, то провалився, якщо більше білих - то високо йде .
Те що попалось нагуглене було з якимось рагульним перекладом, суть переказана правильно, що то має бути два червоних і два білих, для орієнтації пілота для куту по вертикалі, але мабуть через рагульний переклад було названо "ковзання" - підозри були, що то якось невдало, але думаю хз, може термінологія така
Faceless Кут ковзання існує, але це коли літак відхиляє вправо/вліво ніс, при цьому траєкторія польоту незмінна. Оце він «. ковзає». По типу як авто їде юзом.
Hotab написав:Faceless Кут ковзання існує, але це коли літак відхиляє вправо/вліво ніс, при цьому траєкторія польоту незмінна. Оце він «. ковзає». По типу як авто їде юзом.
Інші світлові пристрої також допомагають пілотам наближатися, як у випадку з індикатором шляху точності наближення (PAPI). PAPI - це наочний посібник, який надає інформацію керівництва, щоб допомогти пілотам придбати та підтримувати правильний підхід (у вертикальній площині) до аеропорту. Він складається з 4 ліхтарів дисплея в ряд, розташованих з правого боку злітно-посадкової смуги, приблизно в 300 метрах за поріг посадки. Ці вогні випромінюють в червоному спектрі нижче ковзної траєкторії і в білому спектрі над ним. Для того, щоб слідувати правильному нахилу ковзання, пілот маневрує літаком, щоб отримати рівну кількість червоних і білих вогнів, тобто 2 червоних вогнів у лівій частині та 2 білих вогнів у правій частині.