та уже не торопитесь


|
|
![]() Banki
Реально 10% КБ на заправках дают? 2.1. Для набуття статусу Учасника Спеціальної пропозиції необхідно: 2.1.1. до початку або в період проведення Спеціальної пропозиції оформити картку Global Auto Card MasterСard; 2.1.2. В період проведення Спеціальної пропозиції, з 01.11.2017р. по 30.11.2017р. включно, необхідно здійснити безготівкові транзакції карткою Global Auto Card на суму 10 000 (десять тисяч) грн. або більше та отримати додаткове нарахування кешбеку у вигляді бонусів в особистому кабінеті учасника Спеціальної пропозиції MasterCard Rewards за розрахунки, що були здійснені за рахунок кредитного ліміту на будь-яких АЗК як на території України, так і за кордоном, в наступному розмірі: - 2% - при проведенні розрахунків на суму від 10 000 (десяти тисяч) грн. включно до 20 000 (двадцяти тисяч) грн.; - 4% - при проведенні розрахунків на суму від 20 000 (двадцяти тисяч) грн. включно до 50 000 (п’ятдесяти тисяч) грн.; - 7% - при проведенні розрахунків 50 000 (п’ятдесят тисяч) грн і більше. 3.1. Під «кешбек» мається на увазі нарахування бонусних балів, з розрахунку 1 гривня = 10 бонусів, в особистому кабінеті учасника Спеціальної пропозиції MasterCard Rewards на сайті (далі особистий кабінет) за результатами проведення безготівкових розрахунків у період дії Спеціальної пропозиції, на підставі суми здійсненних торговельних транзакцій. 3.2 Бонусні бали будуть нараховані в особистому кабінеті 15.12.2017 р., після визначення переліку учасників Спеціальної пропозиції, які виконали умови даної Спеціальної пропозиції. 2 3.4. Додаткове нарахування бонусних балів за даної Спеціальної пропозиції не може становити більше 3 500 бонусів. В випадку, якщо сума бонусів для нарахування перевищує суму 3 500 бонусів, здійснюється нарахування 3 500 бонусів. Востаннє редагувалось Amid в Чет 16 лис, 2017 13:36, всього редагувалось 1 раз.
![]() Kredobank
Пришла вот такая отписка по моему обращению на сайте: Дякуємо за звернення, яке Ви залишили на сайті Банку 08.11.2017 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в нашому Банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та приносимо Вам вибачення за спричинені незручності. У відповіді на Ваше запитання інформуємо, що відповідно до Правил «Програми лояльності» ( що доступні за посиланням Зараз Каталог винагород суттєво оновлено та доповнено різноманітними подарунками та емоціями на любий смак. Просимо Вас ознайомитись із змінами. Т.е. раздела с мгновенными подарками таки не будет? Вы пишите,что коллеги работают над восстановлением...Что-то не сходится... ![]() Kredobank
Пришла вот такая отписка по моему обращению на сайте: Дякуємо за звернення, яке Ви залишили на сайті Банку 08.11.2017 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в нашому Банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та приносимо Вам вибачення за спричинені незручності. У відповіді на Ваше запитання інформуємо, що відповідно до Правил «Програми лояльності» ( що доступні за посиланням Зараз Каталог винагород суттєво оновлено та доповнено різноманітними подарунками та емоціями на любий смак. Просимо Вас ознайомитись із змінами. Т.е. раздела с мгновенными подарками таки не будет? Вы пишите,что коллеги работают над восстановлением...Что-то не сходится...
|
|