барабашов написав:Системно и долго это закончится крахом. И как импорт туда где эти электрички покупают - так таможенные пошлины решают и их не от 1го евро или доллара будут считать, а от цены защищаемого внутреннего производителя.
Тока пока не ясно чьим крахом.... Как показала практика - таможенные пошлины в странах с импотентным руководством - не особо то и решают..
Німеччина - промвиробництво (серпень) м/м = -4.3% (очік. -1% / раніше +1.3%) р/р = -3.9% (очік. -0.9% / раніше +1.5%) максимальне за 3 роки падіння промвиробництва в Німеччині
И это все при космическом росте производства Рейнмиталов
Shaman написав:варіант від повної заборони ввезення до такого рівня податків, що імпорт буде дорожчий від місцевого виробника - ні?
Ні. Бо не все можуть місцеві. Тайвань з чипами - далеко.... ПОмятаєте як маленький кораблик, що застряг у канальчику на тиждень - привів до зупинкі виробництв скрізь? Машинки стояли та чекали чипи... Всього тиждень навів шороху на весь всесвіт з збитками десь у 200млрд... Все зараз працює "з коліс". Логістика - одна з слабких ланок. А якщо плавати в обхід "коротких маршрутів" - ценна логістики зростає міттєво.
Вважаю, що зараз до сраки що там хто виробляє. Контроль над вузкими місцямі поставок, які залучені в глобальну логістику - це буде головне на наступні 10-20 років.
Shaman написав:як мені подобаються ті люди, які агітують за тих, хто порушує економічні правила, й щиро вважає, що інші мають їх притримуватися вам же написало, але схоже незрозуміло. за потреби розвинені країни або самі відновлять виробництво, або куплять в інших країнах - Мексика, В'єтнам, та ж Індія. а от куди Китай продасть всю свою продукцію в цьому випадку - питання риторичне.
Таке враження, наче ви читаєте кириличні символи, а бачите при цьому х*р в кращому випадку. Дайте цитату, де я агітую за порушення економічних правил (навіть якщо так, хіба заборонено? Китайські автовиробники мабуть дуже уважно читають форум, на якому залишилося 20 дописувачів)) чи у вас дуже болить за власників німецької автотрійки?). Авто по одному євро будуть продавати в рамках акції протягом одного року. Не РРЦ, а такі умови акції/знижки від виробника. Це порушення? Допис був у контексті розмови про те, що Китай зарано списувати. Про "відновлять виробництво". А коли це зроблять? Коли цей час настане? Є достатня кількість виробництв, фабрик, заводів і, головне, працівників, щоб труси, шурупи, посуд, взуття почали виробляти в Бельгії, наприклад? Абсолютна більшість товарів легкої промисловості в Україні - китайські, навіть від "українських" марок/виробників. Коли в нас буде вже все українське? Після мілліарду дерев, чи до?
Shaman написав:варіант від повної заборони ввезення до такого рівня податків, що імпорт буде дорожчий від місцевого виробника - ні?
Ні. Бо не все можуть місцеві. Тайвань з чипами - далеко.... ПОмятаєте як маленький кораблик, що застряг у канальчику на тиждень - привів до зупинкі виробництв скрізь? Машинки стояли та чекали чипи... Всього тиждень навів шороху на весь всесвіт з збитками десь у 200млрд... Все зараз працює "з коліс". Логістика - одна з слабких ланок. А якщо плавати в обхід "коротких маршрутів" - ценна логістики зростає міттєво.
Вважаю, що зараз до сраки що там хто виробляє. Контроль над вузкими місцямі поставок, які залучені в глобальну логістику - це буде головне на наступні 10-20 років.
але найсучасніші тайванські чіпи потрапляють до США та Європи, а в Китай - ні . та й взагалі Тайвань робить чіпи завдяки європейським та американським технологіям.
логістика важлива, але ви надто все спрощуєте. як показують ті ж чіпи - головне, кооперація, у що Захід вміє - а Китай ні...
Shaman написав:як мені подобаються ті люди, які агітують за тих, хто порушує економічні правила, й щиро вважає, що інші мають їх притримуватися вам же написало, але схоже незрозуміло. за потреби розвинені країни або самі відновлять виробництво, або куплять в інших країнах - Мексика, В'єтнам, та ж Індія. а от куди Китай продасть всю свою продукцію в цьому випадку - питання риторичне.
Таке враження, наче ви читаєте кириличні символи, а бачите при цьому х*р в кращому випадку. Дайте цитату, де я агітую за порушення економічних правил (навіть якщо так, хіба заборонено? Китайські автовиробники мабуть дуже уважно читають форум, на якому залишилося 20 дописувачів)) чи у вас дуже болить за власників німецької автотрійки?). Авто по одному євро будуть продавати в рамках акції протягом одного року. Не РРЦ, а такі умови акції/знижки від виробника. Це порушення? Допис був у контексті розмови про те, що Китай зарано списувати. Про "відновлять виробництво". А коли це зроблять? Коли цей час настане? Є достатня кількість виробництв, фабрик, заводів і, головне, працівників, щоб труси, шурупи, посуд, взуття почали виробляти в Бельгії, наприклад? Абсолютна більшість товарів легкої промисловості в Україні - китайські, навіть від "українських" марок/виробників. Коли в нас буде вже все українське? Після мілліарду дерев, чи до?
коли я читаю деякі дописи, то бачу "х*р" на місці дописувача
поки Китай співпрацюєте з Заходом, то рано списувати. а як тільки почне конфліктувати (а до цього йде) - то можна починати. ще раз - Заходу набагато простіше знайти заміну виробнику, ніж Китаю знайти нових покупців. Китай виробляє набагато більше, ніж може спожити - й це міна сповільненої дії. й не забувайте про обмін продукції на фантіки...
китайські продавці можуть пропонувати будь-які акції - до моменту заборони державою або пошлиною в дві вартості авто. неринково? так, але й продавати за 1 євро за рахунок державних субсидій - теж неринково. це гіпотетичний приклад, але...
а працівників загалом в країнах третього світу багато, не Китаєм єдиним. Китай піднявся лише завдяки співпраці з Заходом, й дуже здивується, якщо почне вважати, що лише завдяки своїм зусиллям.
whois2010 написав:То на ціннику і напишуть "вартість 1 євро + податок від вашої влади". Для покупця це буде все одно дешевше електричних німців. Протриматися рік головне
Ну так розмір "податку від ващої влади" будуть визначати саме німці Вони собі погано не зроблять.
Китай давно в топе переработки кучи сырья, без которого весь шарик становится на ручник. Например Кобальт - примерно 2/3 перерабатывается в Китае. 2021 год, когда спрос на батарейки подскочил - цена на сульфат кобальта стрельнула. И это при том, что в земле металла - достаточно, и его добыча - дело не хитрое в Африках руками детей.
Мир действительно - сложнее. Это единственное с чем я согласен из ващего месаджа.
Shaman написав:Заходу набагато простіше знайти заміну виробнику, ніж Китаю знайти нових покупців. Китай виробляє набагато більше, ніж може спожити - й це міна сповільненої дії.
Как оказалось - Европам тоже тяжело найти новых покупателей... Иначе объясните почему промка сокращается в ЕС?
Падение промышленного производства в Европе связано с рядом долгосрочных и краткосрочных факторов. Основные факторы спада:
1)Потеря конкурентоспособности: Европа начала терять позиции по сравнению с США и странами Азии ещё 5–10 лет назад. Высокие издержки на энергию, рабочую силу и экологические стандарты делают европейскую продукцию менее конкурентоспособной.
2)Политизация экономики: Санкционная политика, особенно в отношении России, привела к росту цен на энергоносители и нарушению логистических цепочек. Вмешательство политических решений в экономические процессы усугубило структурные проблемы.
3)Снижение инвестиций:
Из-за нестабильности и неопределённости бизнес стал осторожнее, что тормозит модернизацию и расширение производств.
4)Проблемы с спросом: Замедление роста потребления внутри ЕС и снижение экспортного спроса, особенно со стороны Китая и развивающихся стран.