Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
1 Онлайн заявка на відкриття депозита на сайті банка....Так ніякий мєнахєр і не зателефонував....Минулого разу, роки 4 по тому, зателефонували за два тижні після такої заявки 2. валютну до валютного депозита картку, як повідомили у відділені, наразі випустити не можна, бо якись глюки, негаразди і нові процесінги...Для щомісячних виплат відкрили "звичайний" поточний рахунок, який наразі в Україні відсутній як такий...в теорії.. 3.увійти у відділення можна лише подзвонивши у домофона 4.операціоністки активно проходять внутрібанківськи якись онлайн тести на робочих комп'юхтерах...бідкаються вголос
chieff написав:Для щомісячних виплат відкрили "звичайний" поточний рахунок, який наразі в Україні відсутній як такий...в теорії..
Інколи щоб не писати дурниць варто користатися Гуглом. Наприклад є така досі чинна постанова НБУ від 17.12.2003 №492 Про затвердження Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків - резидентів і нерезидентів ( ознайомитись можна тут https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1172-03 ), де зокрема в розділі I визначено: 6) поточний рахунок - рахунок, що відкривається банком клієнту на договірній основі для зберігання грошей і здійснення розрахунково-касових операцій за допомогою платіжних інструментів відповідно до умов договору та вимог законодавства України.
Пришел сегодня в "свое"отделение Меги, на двери объявление, закрыто с 18,03. Звоню в поддержку, как снять пролонгацию. Ответ, только в отделении не позднее 5 дней до окончания вклада. На вопрос и как. Ответ у вас в городе еще осталось одно отделение езжайте туда и иначе ни как. На мой вопрос почему у меня вчера включилось смс информирование, то отключить могут, но уверили, что оно абсолютно бесплатное. Проверим.
pavyak написав:Пришел сегодня в "свое"отделение Меги, на двери объявление, закрыто с 18,03. Звоню в поддержку, как снять пролонгацию. Ответ, только в отделении не позднее 5 дней до окончания вклада. На вопрос и как. Ответ у вас в городе еще осталось одно отделение езжайте туда и иначе ни как. На мой вопрос почему у меня вчера включилось смс информирование, то отключить могут, но уверили, что оно абсолютно бесплатное. Проверим.
pavyak написав:Пришел сегодня в "свое"отделение Меги, на двери объявление, закрыто с 18,03. Звоню в поддержку, как снять пролонгацию. Ответ, только в отделении не позднее 5 дней до окончания вклада.
Так в день окончания до завершения ОД всегда было, изменили?
ruvex написав:Так в день окончания до завершения ОД всегда было, изменили?
Мне так ответили, позвоните проверьте, а в день окончания, да согласно договора до 16-00 приходите и забираете, но что будет в этот день на перед трудно просчитать.
Щоб зайшов кишмиш за рефералкою ту що треба зробити? За посиланням завантажив, при реєстрації посилання вказав, пластик отримав, грошей закинув - кишмиша немає. Що ще потрібно?
Оформил именную платёжную карту (под депозит). Карта уже с предыдущей недели в отделении, а вот ПИН-код в конверте до сих пор нет. Не думал, что ещё есть такие древние банки.
MASolomko написав:Оформил именную платёжную карту (под депозит). Карта уже с предыдущей недели в отделении, а вот ПИН-код в конверте до сих пор нет. Не думал, что ещё есть такие древние банки.
Сколько ждать этот конверт?
Вчора разом з картами (неіменними) дали зразу два конверта з ПІН-Кодами... До речі, ПІН-Код дуже цікаво схований (під стрейч-полоскою ).